Neuvěřitelný. Dům byl moderně vybaven a laděn spíše do světlých barev. V chodbě stál na jedné straně prázdný botník a na druhé rozházené páry bot různých značek. Odšoupla jsem dveře a vkročila do béžově vymalovaného obýváku. Obrovská televize, pastelově modrý sedací set křesel a pohovky, playstation a skříňka plná knížek. Tedy spíše komiksů, ale pár tlustších hřbetů by se tam našlo. Nejvíc mě ale zaujala polepená zeď. Fotky z dětství, s fanoušky a z koncertů. Páni. Podle mě je to skvělá myšlenka, připomínat si důležité chvíle života. Obývák navazoval na kuchyň s "mramorovou" deskou. Byla vybavená takovýma těma klasickýma věcma jako trouba, sporák, varná konvice a tak dál. Nikde jsem ale nezahlédla jídelní stůl. Jediné židle byly barové stoličky u linky. Vyběhla jsem po schodech do patra. Tolik dveří. "Támhle." Ukázal Nesh, teda myslím, že to byl on, na dveře úplně vzadu.
(Pojďme dělat, že za závěsem úplně vlevo je balkon a to pravé okno tam není ok? :D)
"Moje kamarádka nám říkala, že by to mohl být tvůj styl, sama to navrhla." řekl Carter. Byl to Carter, že jo? Musím se naučit 10 nových jmen a spojit si je s osobama, supr. Ale ta kámoška lehce šikmookého kluka měla pravdu, tohle bylo perfektní a nemálo podobné tomu, co jsem měla doma. "Je to nádherný." plácla jsem sebou o velkou postel a zadívala se na strop. "Tak dobrou." zasmál se Hayes a s jeho slovy všichni odešli. Až po zabouchnutí dveří jsem si všimla mých zavazadel v pokoji. Pak jim musím poděkovat, a nebo taky ne. Sundala jsem ze sebe oblečení a jen ve spodním prádle zalezla do peřin. Vybalení počká.
Probudila mě hlasitá hudba, zpěv a rap. Líně jsem se zvedla a zašátrala v kufru pro dlouhé volné tričko a rozpustila bolavé hnědé vlasy. "Kámo ztiš to, kdyť spí." Vylezla jsem na schodiště a uviděla je. Smáli se, popíjeli, zpívali, hráli videohry. Cukaly mi koutky. Bylo vidět, že jsou opravdu dobří kamarádi, až bratři možná. Pak mi ale došlo, kde je Hayes? Já o vlku a on: "Už si vzhůru jo?" opřel se o zábradlí. "Proč tam nejsi s nima?" zeptala jsem se. "Brácha mě hlídá aby se mi nedostal pod ruku alkohol." podepřel si hlavu. "Bavit se dá i bez alkoholu kamaráde." Odmlčela jsem se. "Měl by si jít za nimi. Určitě budou rádi, že se tam ukážeš." Chvíli přemýšlel. "Běž." drcla jsem do něj. No teda, opravdu seběhl schody a přidal se k nim. Jak jsem předpokládala, okamžitě ho vzali mezi sebe. Já zamířila s hygienickou taštičkou do koupelny, kterou jsem objevila po otevření 3 dveří. První dva otevřené pokoje byly někoho z kluků...teda uklízení jim moc nejde.
Pustila jsem horkou vodu. Celý sprchový kout byl zahalen párou. Když už mi začala rudnout pokožka, zavřela jsem kohoutek a zabalená v ručníku si stoupla před zrcadlo. Odlíčení bylo nutné. Přes tváře se mi táhly černé skvrny od řasenky. Já věčně nesoustředěná zapomněla oblečení v pokoji a tak jsem pobrala své věci a chtěla se vydat na chodbu.
"Jej sory Blakeová, musíš se zamykat." zasmál se JackJ, který vešel do koupelny. Přidržela jsem si ručník a se smíchem jsem zalezla do pokoje.
Oblékla jsem se do pohodlného domácího oblečení, vklouzla do bačkor a vyfotila se. První fotku jsem upravila a přidala na instagram s popiskem --První foto z LA--
Fanoušci věděli že odjíždím, ale kam a proč jsem zatajila. A taky ještě chvíli tajit budu, aspoň než dostříhám video, které jsem o tom ještě v Londýně natočila. Takže pravda vyplave na internet za 3 dny.
"Na co koukáte?" skočila jsem mezi Camerona a Taylora, doslova skočila. Hodila jsem očkem po televizi. "Harry Potter!"vykřikla jsem a sedla si do tureckého sedu. Bedlivě jsem koukala na každý detail. "Vypadáš vtipně." Zasmál se Aaron. Srovnala jsem si mokré vlasy za uši a nadzdvihla obočí. "Vtipně jo? Jo, s tím se smířím, lepší než vypadat směšně." Na vedlejší křeslo si mezitím přisedl JackJ, který byl před tím nahoře. "Tobě někdy někdo řekl, že si směšná?" zeptal se nevěřícně Shawn. "No, a kolikrát. Kvůli videím, mému vystupování. Spolužáci si prostě neodpustili pár připomínek, a bratr taky ne." Po domluvení jsem poprvé odtrhla oči od obrazu. Proč jsem to řekla, nechtěla jsem to říkat. Nikdy nikomu. "Já tady Hayesovi taky říkám že je směšnej." praštil svého bráchu Nesh do ramene. "To je něco jinýho." zasmála jsem se. "Můj bratr si myslí, že jsem směšná kvůli názorům. Je prý špatně fantazírovat, být sám sebou a vyčnívat z davu." Spráskla jsem ruce:"Ale pojďme se bavit o něčem jiném."
--------------------------------------------
Další díl! Snad se líbí. Budu ráda za jakoukoliv odezvu. :)
See ya
-Tessie♥
ČTEŠ
Far away from home //Magcon//
FanfictionZe zataženého Londýna do prosluněného LA. Život Kessidy se dokázal převrátit rychleji, než čekala. ----------------------------