Chapter 13

1K 34 2
                                    

Vřeštěly a držely nad hlavama papíry se jmény. Už vím, proč jsem nikdy nepořádala srazy s fanoušky. Naskočila mi husí kůže. V tu chvíli se mi nechtělo z toho žlutýho taxíku vylézt. Co když mě roztrhaj? Těžko, ale rozhodně na to vypadaly. Neviděla jsem jedinýho kluka, to je fakt zvláštní. Pomalu jsem otevřela dvířka a vyšla ven. Několik holek se na mě nemile podívalo, ale některé zapištěly. "To je Kessidy!" Zakřičela jedna a tím spustila řev. Jen co vylezli i kluci, začalo to být nesnesitelný. Prošli jsme ohraničenou cestou. Konečně ticho. Dlouhou chodbou, doleva, po schodech dolu, doprava a do dveří. Naše zázemí. To po mě jako chtěj abych si tu cestu pamatovala? "Tak jak, pujdeš s náma na podium?" Zeptal se Cameron. "Ne díky, budu postávat pod podiem a pozorovat jak skvělou show děláte." Vytáhla jsem mobil a vyfotila nás. Šup s tím na instagram. "Jdem!" křikl Nash a všichni jsem se objali.

Chvíli zpívali, pak si povídali s fanoušky, fotili, blbli, jo, byla to prostě show. Všimla jsem si i několika kluků. Ti sice nekřičeli jako pominutí, ale náramně se bavili. "Milujeme vás!" Zakřičelo 5 hole vedle mě nalepených na podiu. Natahovaly ke klukům ruce a u toho strašně nahlas pištěli. Protočila jsem oči a dál pozorovala děj. Chvíli jsem pak nedávala pozor. Moje oči se totiž zaměřily na skupinku kluků s naprosto znuděným a nepříjemným pohledem. Proč sem sakra choděj, když je to nezajímá. Někdo mě najednou chytil a zvedl ze země. "Co děláš Johnsone?" Začala jsem kopat nohama, když mě postavil na parkety. Páni. Takových lidí? Ten pohled z podia byl k nezaplacení. "Neboj," zašeptal mi do ucha a pokynul směrem Shawnovi. Nenene, on si nese kytaru. Matte, kde seš, dovol mi tě uškrtit. Promiň. Naznačil ústy, ale smál se. Shawn začal hrát na kytaru písničku Mercy, kterou jsem si zpívala v letadle. Najednou mi v ruce přistál mikrofon. "Kessidy skrytý talent si s náma teď zazpívá. Zatleskejte ji. Uuuuu." Začal tleskat Hayes. Začali zpívat. Nemohla jsem se tomu vyhnout, byla bych akorát pro smích. Faaaajn. Přidala jsem se a utvořila další hlas. Přivřela jsem oči a snažila se nemyslet na to, že na mě koukají desítky očí. Užila jsem si to víc, než jsem čekala. A ten potlesk byla slast pro moje uši.

Stála jsem opodál a sledovala, jak kluci přijímají v náručí další a další dívčiny. Skákali jim okolo krku, líbali je na tvář, předávali jim své výkresy a jiné dárky. Jedna z tý skupinky co před tím stála vedle mě, se přitiskla k JackoviJ. Pevně ho stiskla a dlouze ho políbila na tvář. Nemohla jsem odtrhnout oči. Usmál se na ni a na oplátku ji na tvář políbil on. Škubla jsem pohledem a zadívala se do země. Cvaknul foťák a přišla další dívka. "Ahoj," poklepal mi někdo na rameno. Chtěla jsem být milá, ale když jsem spatřila známý obličej, měla jsem chuť vybuchnout. "Co tady děláš?" Rozechvěla jsem se uvnitř. "Přišel jsem omrknout tebe a ty tvoje kamarádíčky." Objal mě okolo pasu a nasměroval mě obličejem ke klukům. "Jdem se s nimi vyfotit jo?" Zašeptal a pošoupnul mě směrem. "A dost," vykroutila jsem se mu ze sevření. Popošla jsem o pár kroků dál a zastavila se u jednoho ze členů ochranky. Rony zmizel, ale nehezký pocit zůstal ve vzduchu.

"Tak jak se ti to líbilo?" Zeptal se v zázemí Gilinski. "Myslíte vaše show, nebo to jak jste mě donutili zpívat?" Chtěla jsem dodat...Nebo to, že jsem znovu potkala Ronyho...Ale nepřislo mi to vhodný. 17 hodin. "Paráda, teď máme 2 dny a 2 noci v New Yorku, kam vyrazíme?" Rozjasnil se obličej Aarona. "Znám tu jeden bar. Seriozní." Dořekl Taylor směrem ke mě. "Jo jdeme," mrkla jsem a jako první opustila místnost. Mám vplánu se dotknout alkoholu, protože bych nejraději hned zapomněla na znovu objevení mého bejvalého.

"Si vpořádku?" Chytl mě Carter za ramena, když jsem se posadila na barovou stoličku. "Je mi báječně," snažila jsem se překřičet hlasitou hudbu. Usrkla jsem znovu hořkou tekutinu, která mě tak příjemně hřála. Ozvaly se první tony pomalé písničky a já si podepřela hlavu. "Hm, hm, hmmm." Pobroukávala jsem si a podupávala do rytmu. "Smím prosit?" Uklonil se rozesmátý Johnson. Seskočila jsem z vysoké stoličky a čapla ho za ruku. Zastavila jsem se až uprostřed parketu. Tam jsem mu svoje ruce spojila na jeho krku a začala se pohupovat. Chytl mě za pas a nespouštěl ze mě oči. Nemluvili jsme jen se pomalu otáčeli a nechávali se pohlcovat hudbou. Po chvíli jsem mu vpadla do náruče a opřela si o něj hlavu. Jestli se tomu tak dá říct, tancovali jsme, na tělo. Ruce si spojil na mých bedrech a prsty občas, nejspíše omylem zavadil o můj zadek. Vždycky se mu zrychlil pulz z nervozity a znovu ruce povytáhl výš. Když se to stalo naposled, ruce jsem mu pošoupla a nechala je v úrovni zadních kapes. Sama jsem si ruce obmotala okolo jeho krku pevněji a svá ústa přiložila na jeho rameno.

------------------------------------------------

Nikdy není dost otevřených konců. Dnes druhý díl a zítra....no těšte se.

See ya

Tessie♥

Far away from home //Magcon//Kde žijí příběhy. Začni objevovat