Chapter 6

1.1K 46 0
                                    

o měsíc později:

"Blakeová, vstávej, nestíháme," bušil na dveře. Hodila jsem s řasenkou o stůl a došla ke dveřím. "Přestaň dělat rámus. Jsem vzhůru." Tvářil se poněkud zaskočeně, když mě uviděl jen v tričku a spodním prádle. Projel mé tělo pohledem. "Tady mám oči, Johnsone," zasmála jsem se a zvedla mu za bradu hlavu. "Fakt jo?" Zašklebil se, tak já půjdu a ty dělej."

Po jeho odchodu jsem se převlékla, domalovala se a šla dolů na snídani. Schody jsem seběhla a z posledních dvou seskočila. Na kuchyňské lince se na mě usmíval talíř s rohlíkem a marmeládou. Miluju jahodový džem. Oblízla jsem se a s chutí se zakousla. "Dělejte." přiřítil se Cameron a sebral mi talířek zpod ruky. "Co děláš?" Zamračila jsem se na něj. "Dojez to po cestě," začal mě strkat ke dveřím. Popadla jsem svou kabelku a vyšla ven. "Kde je Cameron?" Rozhlídla jsem se a nikde ho neviděla. "On už na tu školu nechodí," zasmál se Gilinski a otevřel mi dveře do jednoho ze svou aut. Posadila jsem se vedle JackaJ a čekala než nastoupí ostatní. Vedle mě ještě přistál Nash, za volant Jack G a vedle něho na sedadlo spolujezdce Hayes. Zarachotil motor a my vyjeli za druhým autem. 

"Hayesi? Proč máš sakra můj mobil?" Natáhla jsem se dopředu. "Kdo to je?" Ukazoval se smíchem na fotku jednoho, no pohlednýho kamaráda. "Hahaha, dej mi ho," natáhla jsem ruku. On ale dál projížděl galerii. "Hayesi!" Předklonila jsem se k němu a snažila se dosáhnout na svůj smartphone.  "Můžete ho přestat v tom podporovat?" Okřikla jsem vysmátý kluky. "A tohle je kdo? To si ty a?" rozklikl dlouho neotevřenou záložku. "Můj brácha," zahnala jsem slzy a vzala do ruky svůj telefon. Výkřik. Někdo nám vjel do cesty a Jack rychle zabrzdil. Kdyby mě Johnson s Nashem nechytli, skončila bych rozplácnutá na skle. "Dobrý?" zeptal se Gilinski skenující silnici. "Jojo a vám děkuju." Zasedla jsem a pozorovala cestu.

Zaparkovali jsme na parkovišti a já se podívala po pozemku. Nebyla to ošklivá škola, ba naopak. Taková ta typická americká škola z filmů. A já myslela, že je to tak jen na natáčení. Připadal jsem si jak gangster, když jsem šla s 9 kluka po chodbě. V půlce chodby jsme se rozdělili a já s Aaronem,  Nashem, Hayesem a Shawnem zašla do třídy. "Teď mi tak došlo, s kým si jako sednu h?" řekla jsem. "Hele já stejně většinou sedim sám, protože učitelům vadí, když žvanim při výuce," zasmál se Aaron. Kdo by to byl řekl. "Takže jsem volnej." sedl si Hayes a poklepal vedle sebe. S úsměvem od ucha k uchu jsem se posadila vedle něj a čekala na zazvonění.

Učitele s ostrými rysy jsme pozdravili postavením a po dosednutí hned spustil. "Než se vrhneme do nové látky, představí se vám vaše nová spolužačka." Pokynul rukou ke mě. Tak to je trapný. zůstala jsem jako jediná stát nervozně si prohrábla vlasy. " Em, jsem Kessidy Blakeová a jsem z Londýna." Pár lidí si začalo cosi šeptat. To je ta youtuberka. To je hustý. Jo tu znám. Namyšlená.  Ani mě nenapadlo, že bych slyšela něco jiného, bylo to stejné jako doma.

"Chápeš to?" Dloubnul do mě Hayes s naprosto nechápavým pohledem. "Ne. co to jako má být?" kroutila jsem hlavou nad sešitem chemie. "Ss, evropanko." syknul kluk přes uličku. "Dneska pořádám párty, přijdeš?" usmál se. "Měla bych snad?"  nadzdvihla jsem obočí a kousavě odpověděla. "Ále, kočička vytáhla drápky?" zasmál se ten kluk. Dál jsem si ho nevšímala a sledovala křídu klouzající po tabuli. Zbytek hodin proběhl bez jakéhokoliv problému a nastal čas oběda.

"Tak co? Jakej byl první den?" Přežvykoval Matt. "Nějkej frajírek mě pozval na párty plnou alkoholu, drog a sexu," nabodla jsem na vidličku převařenou bamboru. "Mike," vyprskli kluci najednou. "Hele možná...jo pujdem tam. Většinou je to sranda přece." zakuckal se Taylor. "Faaaaajn." zvedla jsem ruce nad hlavu a se smíchem se zvedla od stolu. 

----------------------------------------

Nový díl. snad se líbil aaaaa...

See ya

                     Tessie♥

Far away from home //Magcon//Kde žijí příběhy. Začni objevovat