Chapter 19

946 31 0
                                    

Bez ohledu na to, že všechny moje věci zůstali na pláži jsem běžela co nejdál. Vyschlo mi v krku, pálila mě lýtka a na čele se mi leskly krůpěje potu. Nezastavovala jsem, ba naopak zrychlovala. Kamínkům a větvičkám, které se neustále zabodávaly do mých chodidel, jsem ignorovala. Nevnímala jsem ani udivené pohledy kolemjdoucích. Zastavit mě donutilo až zatroubení auta, které mě málem srazilo. Neuvědomila jsem si kudy běžím a doběhla na silnici. Řidič vystrčil hlavu z okna a začal na mě pořvávat ne zrovna hezké slova. Začala jsem se omlouvat a radši rychle zmizela z asfaltu. Chodník se stal novou bezpečnou cestou a tak mě znovu nohy unesly do běhu. Konečně stál přede mnou náš dům a tak jsem rychle zašla dovnitř. Zamkla jsem se v koupelně a začala napouštět horkou vodu do vany. Hodně pěny. Už jen zhasnout a... Tma, vůně, teplo, klid. "Kessidy?" Volali kluci zespoda. Nehybně jsem ležela a koukala do tmy. "Blakeová?" Křikl Johnson už o něco blíž. Najednou někdo zaklepal na vedlejší dveře. Zavřela jsem oči a doufala, že mě nenajdou, protože jsem se zapomněla zamknout. Najednou někdo vzal za kliku a vpadl dovnitř. Víčka jsem k sobě přitiskla ještě víc. Bylo mi jasný, že se teď do místnosti navalej všichni, ale mohlo mi to být jedno, bublinky zakrývaly celé mé tělo od konečky prstů až po krk. "Nechceš si o tom popovídat?" Zeptal se Carter. Křečovitě jsem zakroutila hlavou a zajela víc pod vodu, což mi odhalilo kolena. "Možná by to nebylo od škody," zašeptal Shawn. Otevřela jsem oči a trochu se posunula nahoru. "Kdyby vám to náhodou nevadilo, tak jsem nahá." Zakryla jsem si ňadra a posadila se. Kluci odvrátily pohled. "Přijdu dolů," odehnala jsem je.

Ve spodním prádle a zavázaným županu jsem seběhla dolů. Seděli nervozně na křeslech a gauči. Volné místo bylo mezi Hayesem a Nashem, tak jsem si tam sedla. "Tak hele, nikdo kromě rodiny, Connie a Ronyho o tom neví, takže o tom nikde nemluvte. Prosím." Přitáhla jsem si kolena pod bradu. Kývli. "Fuuu, takže. "Už víte, že můj otec je vypitej mozek. Věčně mě odsuzoval, nedoceňoval, odstrkoval, a tak dále. Bylo mi 13 a doma se situace začala zhoršovat, v tu dobu totiž dostával největší záchvaty agresivity. No každopádně, začínala jsem se zajímat o takový ty typický věci. Make up, kluci, oblečení a takový ty ostatní kraviny. Hrozně se mi líbil nejpopulárnější kluk na škole, o 2 ročníky starší. Jenže, v tu dobu moje tělo procházelo naprosto normálníma změnama a já rychleji přibírala mastily se mi víc vlasy a na pleti se mi dělaly pupínky. Prostě nic hezkýho, co si budeme povídat. S Connie jsme se začaly zdravěji stravovat, cvičit a čistit si pleť. Na tom nebylo nic špatnýho. Tomu klukovi, a ano mluvim o Ronym, jsem se začala líbit. Jevil o mě zájem a mě se to samo sebou líbilo. Jenže to co se dělo doma mě nějak odrazovalo od štěstí. Věčný agresor otec na mě křičel úplně bezdůvodně. Došlo na pár nehezkých úderů." Odmlčela jsem se. Mám jim to ukázat? Nebo ne? Nakonec jsem vyhrnula župan aby bylo vidět na stehna. "Děláš si srandu?" Vyvalil oči Gilinski. "Strčil v opilosti do mě, já spadla na stůl se skleněnou deskou a už to bylo." Srovnala jsem látku a pokračovala. Přestala jsem se hlídat a vyžívala se v hubnutí. Byla jsem ve stavu, kdy mojí denní strava obsahovala 3 litry vody, krajíc chleba a jablko. Jedna holka si začínala všímat, že hubnu až podivuhodně rychle a ryla v tom tak dlouho, dokud na to nepřišla. Celé škole vyžvanila co se se mnou děje a já se stala terčem, no né úplně šikany, ale asi se chápeme. Další měsíc jsem měla silné deprese a záchvaty.Uzavřela jsem se a začala kašlat na školu. Prostě jsem byla schopná s úmělým obličejem odejít z domu a celý den sedět někde v parku. Jednou mi to neprošlo a potkala mě mamka, která šla nakoupit. Nejdřív na mě hrozně křičela, ale pak uviděla můj unavený obličej s vystouplými lícemi. Pravda, do té doby nebyla moc všímavá, ale zase na druhou stranu, měla co dělat aby udržela domácnost v relativním pořádku. Okamžitě se mnou zamířila na kliniku. Psycholog vyhlásil, že trpím anorexii. Na to bych v tu dobu bez něho fakt nepřišla. Z mých obvyklých 48 kil jsem se dostala na 35 a to je fakt špatný. Jako jsem malá, ale 35 bylo přehnaný. Nešlo přestat ze dne na den, ale mamka mě začala hlídat. Měla jsem přerušené studium a pravidelně jsem každý den docházela k psychologovi a psychiatrovi. Nebyla to zrovna krátká cesta, ale taky ne moc dlouhá. Naštěstí mě zachytili ještě v čas. V 15 jsem už normálně fungovala. No a pak jsem se dozvěděla o youtubu a tam začala šířit svoje názory, pocity a nenápadně předávat své zkušenosti. Sice jsem až před rokem přestala docházet na kontroly, ale už 3 roky mám optimální stavbu těla a váhu. Krásných 45 kilo." Tvářili se překvapeně a neřekli ani slovo. "Jestli se vám změnil pohled, tak mě to mrzí," sklopila jsem hlavu. "Ale prosim tebe, Tohle přece nic nemění. Kdo by unesl nátlak od toho idiota." Kroutil hlavou Cameron. Rozezvonil se zvonek u vchodových dveří. "Otevřu," Vymrštil se do stoje Aaron a odběhl. "Kámo, tak ty seš momentálně asi ten poslední koho by chtěla vidět," říkal někomu.

"Co to je za rámus tady," promnula si ospalé oči přicházející Connie. "Eeee," podíval se na ni nervozně Hayes. Měla na sobě jen tričko a....Dělá si srandu? To si aspoň nemohla vzít nevyzývavý spodní prádlo? "Di se oblíknout!" Hodila jsem po ní polštářek a zakryla Hayesovi oči. "Nejsem malej," odstrčil mě a přimhouřil oči. Rozcuchala jsem ho a odtlačila Connie. "Alexi?" Zastavila se najednou doběhla ke dveřím. Než se s otcem odstěhoval, randil mi s nejlepší kamarádkou a zatloukal. Stejně jsem na to přišla a zuřila na něj. Podívala jsem se do chodby na ty dva jak se mačkají v objetí. Matt mě zvedl ze země a odnesl mě zpět na gauč: "Kašli na něj." Hayes sklopil oči, když Connie přicupitala s Alexem za sebou. Díval se na ni tak...zamilovaně. Fuj, proč oni dva. "Asi jste se s tátou rozhodli zničit mi narozky co?" Otočila jsem se na něj. Omluvil se. "Hele dost, objednám pizzu sníme ji doma a pak jdem do toho clubu."Přerušil náš nepříjemný oční kontakt JackJ.

Kvůli Connie ten idiot prostě musel jít s náma. Naše velká skupina o 13 lidech jsme se táhli ke clubu co kluci vybrali. A jsem tu. Nic zvláštního. Hlasitá hudba, alkohol a cumlající se lidé na každém rohu. "Chcete něco k pití?" Zeptal se Carter. Každý si něco objednal a Carter jako vrchní nosič pro to došel. Vythla jsem Connie ze sevření mého bratra a táhla ji do davu. Ona v černých šatech a já v denim šortkách a tílku jsme začaly tancovat, jak jsme to dělávaly vždy. Někde straceny v davu nás pozorovala parta kluků. Connie se ještě víc kroutila, asi měla v plánu svést co nejvíc kluků, nebo nevím, každopádně já ubrala na plynu. Jakmile se začali přibližovat, neměla jsem z toho úplně nejlepší pocit. "Ahoj," Usmál se jeden z nich a prohrábl si neposlušnou hnědou hřívu. "Čus," věnovala jsem mu letmý pohled. "Co tu děláte tak sami?" Pokusil se druhý nahodit svůdný obličej. "Slavíme její osmnáctiny." Křičela Connie. "Aaaale, tak všechno nejlepší." popřál mi ten brunet. "Nejsme tu sami," zareagovala jsem pohotově," támhle máme doprovod." Ukázala jsem někam do davu. "Jasně a se mnou tu je máma." Zasmál se jeden z 5 kluků. "No ale fakt," přestala jsem tančit úplně. "Jsem Dean," podal mi zase ten stejný hnědovlasý kluk, co mi lezl na nervy, ruku. Jen jsem pokrčila ramenama a táhla kamarádku někam pryč. "Kde ste byly?" Přeřvával Taylor hudbu. Jo to kdybych věděla.

Každý z nás už v sobě měl alkohol. Ne moc, ale ani ne málo. Divila jsem se sama sobě, že jsem se k tomu přemluvila. No to neeee. Ploužák. Opřela jsem se o zeď a pomalu oddychovala. Přišel ke mě Hayes a opřel se vedle. Neustále pozoroval Connie lepící se na Alexe. "Štve tě to, co?" Drcla jsem do něj. "Ne, přímo sere. Celej ten měsíc jsme si psali a tak, nejvíc se na mě těšila a pak se objeví tenhle frajírek, promiň a je to v háji. První holka po dlouhý dobhě co má zájem." Začal poklepávat nohou. "Ale prosim tebe, na tebe poletí holek až zestárneš," líbla jsem ho přátelsky na tvář. "No to určitě. Jenže to bych musel mít tvářičku jak Nash." Zatínal čelist. "Oba jste stejně hezký, ale každej jinak," ujistila jsem ho a vytáhla ho na parket. Tancovali jsme sice na tělo, ale ruce záměrně držel nad zadkem a já se nijak nelísala. "Věděla jsem hned od začátku, že si s tebou, jako nejmladším členem party, budu nejvíc rozumět." Promluvila jsem do ticha mezi náma. Zasmál se přerušil tanec objetím. "Jsem fakt rád, že si moje kamarádka Kess."

"Budu blejt," prohlásila Connie a uháněla v závěsu s Alexem ven. "Brácha, měl si jít za ní," řekl Hayesovi Nash. "Kámo, třeba se jí líbíš, jen to musí zjistit," snažil se ho podpořit Aaron. "Čau oslavenkyně," ozval se ten vlezlý hlas zpoza mých zad. "Deane, dej si odchod," odbyla jsem ho. Ten mě však protočil a vtáhl do tance. No tanečník je dobrý, to tedy jo. Nakonec písně mě zvedl do vzduchu a přidržel mě na své hrudi pod zadkem. Nebyl vůbec tak ošklivý jak jsem myslela. Hnědé vlasy mu padaly do očí. Obličej měl pokrytý pihama. Hnědé oči s dlouhýma řasama. A ve spodním rtu malý piercing. Pozorovala jsem ten malý kroužek, když se mě znovu zeptal na jméno. "Kessidy," usmála jsem se a nechala se pustit na zem. "Těší mě," opětoval mi úsměv. Působil slušně a mile, tudíž nechápu, proč jsem ho před tím tak odháněla. "Asi bych tě měl vrátit tvým kamarádům," odfoukl si vlasy z obličeje. "Však oni to beze mě ještě chvíli vydrží," mrkla jsem na něj.

--------------------------------------------------------

Tak a už víte co se Kessidy dělo. Co říkáte na konec? Mohlo by z toho něco být?

See ya

Tessie♥

Far away from home //Magcon//Kde žijí příběhy. Začni objevovat