Budzę się, bo czuję ciężar na moich nogach i brzuchu. Co do cholery ?!
Otwieram oczy i co widzę ? Na moich nogach leży Demon a na brzuchu Cerber. Nie to nie istoty z piekła rodem tylko moje ukochane dwa psiaki. A tak dokładniej to Dobermany.Nie było ich prze tydzień w domu bo były na szkoleniu i w końcu wróciły.
Przytuliłam się do nich.- Tak bardzo tęskniłam
- A mnie to nigdy tak nie przytulasz - powiedział z oburzeniem Calum. Skąd on się tu w ogóle wziął ? Moje psy od rasy stanęły przed łóżkiem i zaczęły warczeć. Taa nie tolerują nikogo oprócz mnie, choć mam już je rok. Calum widząc że się do niego zbliżają schował się za moim misiem. Tak za misiem mam duuuużego misia którego dostałam na urodziny od Chrisa. ( zdj. Media )
- Demon Cerber spokój.- gdy psy przestały warczeć Calum wyszedł zza misia ale nie podchodził bliżej. - Coś konkretnego ?
- Tak po pierwsze śniadanie już jest na stole a z racji ze gotował Chris to zaraz nie będzie nic wiec przyszedłem po Ciebie, po drugie Chris mówił że jak zjesz to musi z tobą pogadać w sprawie twojego wyjazdu, i najlepiej gdybyś się pospieszyła.
- Okej idę. - gdy Calum wyszedł ja udałam się do szafy i ubrałam się w :
Po ubraniu się i uczesaniu zeszłam na dół. W kuchni siedziało 15 osób no no jak na godzinę 9:30 to chyba nowy rekord. Nałożyłam sobie na talerz dwa naleśniki z owocami i skierowałam się do naszego gabinetu.
Przy biurku siedział już Chris. Usiadłam i zaczęłam jeść.
Po 10 min. Ja skończyłam jeść a on dalej się nie odezwał.- Powiesz w końcu o co chodzi?
- O twój wyjazd...
- No tyle to sama wiem. A dokładniej ?
- Gdy będziesz już u brata, to musisz wyciągnąć kolczyki, zakryć jakoś tatuaże i najlepiej przefarbować włosy.
- Czekaj CO !? Znowu mam być tą kujonką sprzed kilku lat ?!
- To dla twojego dobra. On nie wie jak wyglądałaś kiedyś i nie wie kto jest twoją rodziną bo nikt nie zna twojego prawdziwego nazwiska. - taaak od kiedy wyjechałam nie używam swojego prawdziwego nazwiska tylko nazwiska Chrisa czyli Black. Ale w większości przypadków w ogóle go nie podaje.
CZYTASZ
Nowa Ja
AçãoSky przeprowadza się po latach do znienawidzonego przez siebie brata. Co się stanie w starym mieście ... Jak zmieni się kontakt z bratem ... Co ze skrywanymi tajemnicami... Co się stanie gdy ujrzą światło dzienne... Zapraszam do czytania Nowa Ja Ws...