POHLED MII
S mamkou a s mým bratrem Jackem, opouštíme Francii. Můj domov. Paříž.
Sice mi nevadí kam se stěhujeme je mi to tak nějak fuk, ale vadí mi že se stěhujeme daleko od vzpomínek mého otce... Ano můj otec je už 13 let po smrti. Nevadí mi o tom mluvit, ale vadí mi jak hned lidi začnou mluvit jak je to mrzí a že se omlouvají že se na to zeptali. To mě fakt už štve!
Proč se vlastně stěhujeme pryč ? Na to se mě ptalo hodně lidí, ale pravda je že ani já to nevím ... Sice jsem se ptala mamky proč ale nikdy mi na to neodpověděla, pokaždý začne mluvit úplně o něčem jiném.
Stěhujeme se vlny horka, do města kde je milion hvězd, kde je spoustu FastFoodu. Ano, stěhujeme se do Ameriky. Přesněji do Los Angeles. To město jsem vždycky chtěla navštívit a teď najednou PUF budu tam bydlet ! To je jak z nějakýho filmu.
,,Mio pohni si ! " ,,já jdu nemusíš na mě hned křičet mami !" bože ! už od rána je mamka nepříjemná jak kočka co chcete umýt ve vaně.
,,Jacku ?! " zakřičela mamka na bráchu. ,, Co je ?!" ,,pojď už dolů nebo nám to letadlo uletí !" ,,hm..." To je ale pako.
Nasedli jsme do auta a místo toho aby na nás čekala naše matka tak na ní čekáme my ! ,,mami pohni nebo nám to uletí !" začal se smát jak dement, přes celý auto a možná i za tu železnou kostrou auta.
Nejradši bych se rozloučila se svými kamarády. Ale to bych nejdřív měla nějaký mýt. Možná je to i dobrý nápad odsud vypadnout.
Mamka už KONEČNĚ nastoupila do auta a nastartovala ho. S bratrem se vždycky hádáme o místo spolujezdce ale dneska jsem neměla moc náladu se prát, stejně by vyhrál, jako vždy.
Nasadila jsem si sluchátka a pouštěla si svoje oblíbený playlist. Koukala jsem se z okýnka a viděla ty místa kde jsem vyrůstala, viděla jsem místo kde jsem poprvé spadla z bruslích, viděla jsem místo kam jsem si chodila číst. Tolik vzpomínek...
Vystoupili jsme z auta, to auto bylo vypučení máminy kamarádky nebo už spíš bývalí kamarádky. Slyšeli jsme jak už oznamují náš let. Prošli jsme kontrolou a šli k terminálu.
Už jsme si sedli na svá místa, sedíme takhle -----> já u okýnka pak Jack a mamka. Jak jsem vzlítli tak mamka hned ztuhla, okamžitě usnula. Jack si pouštěl nějaký dětský film a já si pustila písničky a zavřela oči.
PO PÁR HODINÁCH
Už sedíme v taxíku a jedeme k našemu novému .....domu. Budeme mít dům ! S bazénem, se zahradou ! Já se tak těším ! Asi jsem divná ale vždycky se těším na ''nový'' prostředí.
,, Jsme tady " řekl chlap co řídil taxík ve kterém jsme jeli. ,,děkujeme " slušně jsem poděkovala a vystoupila z taxíku. Mamka mu zaplatila a vzali jsme si naše tašky (ty nejnutnější věci co musí mít kde, kdo u sebe)
Stojím tu před velkým domem .....Stojím před vratama domu ve kterým budu žít.. S Jackem jsme se na sebe podívali a rozeběhli jsme se do toho domu který je už náš ...
Doběhla jsem první než Jack, takže beru za kliku a otevírám dveře z luxusního dřeva. ,,páni....!" ,,nádhera co Mio ?" řekla mamka s povrchním hlasem. ,,z garsonky do tohohle paláce, to nejde popsat jedním slovem NÁDHERA ! spíš ...... ani mě nic nenapadá .." ,,ti s tím pomůžu ! NAŠE KRÁLOVSTVÍ" jen jsem na to Jackovi kývla a vyšla takové skleněné schody do druhého patra a chtěla najít můj pokoj.
,,Můj pokoj ......" ,,krasný ? " zase to slovo krásný ! ,,ne ! ....je úžasný !" objala jsem mojí mamku a dala jí jemnou pusu na tvář ,,děkuju..." s těmito slovy jsem se od mámy odtrhla a znovu si prohlédla pokoj ale už to není jen pokoj, je to můj pokoj.
Je tu jedna velká dvojlůžková postel a mnoha polštáři, což miluju. Pak dvě dveře co nevím kam vedou. Krásný psací stůl, křeslo s květinami to křeslo je tak úžasný ! Sedla jsem si na něj a koukla před sebe a viděla obří televizi co visí a zdi. ,,to bude hodně filmových večerů s kapesníčky a se zmrzlinou" řekla jsem s pobaveným hlasem.
Podívala jsem se na ty dveře co jsou napravo o de mě. Zvedla jsem se z křesla. Vzala jsem za kliku a to co jsem uviděla mi vzalo dech. ,, Já mám vlastní koupelnu !?" začala jsem skákat radostí.
Vana, umyvadlo, obří sklo a to všechno jen pro mě ! Otočila jsem se a šla do těch dveřích vedle. ,, No to snad je už příliš ne ?! i šatník !?" Velká místnost s věšáky, poličky na boty už jen to oblečení chybí.
VEČER
Z pokoje jsem už nevyšla nějak pár hodin. Je načase víc prozkoumat dům.
Když jsem prozkoumala co máme tak jsem se nezmohla ani na pár slov, jako mít doma saunu, vířivku tak to si fakt připadáte jako nějací zbohaclíci , ale nejhorší na tom jen že nevím kde na to mamka vzala.
Šla jsem za mamkou do kuchyně, do naší úžasný kuchyně. ,,co děláš ?" ,,vařím pro své miláčky, prosimtě MIo prostři stůl pro čtyři." ,,pro čtyři ?? nás jsou jen 3 ? " ,,já vím ale chci vám někoho představit " usmála se na mě a pak se věnovala jen vaření. To by mě zajímalo kdo to bude.
,,Mio, Jacku ! oblečte se nějak hezky ať se za vás nemusím stydět " řekla mamka s pobavením. S Jackem jsme šli nahoru ,,hele kdo si myslíš že to je ?" optal se mě Jack ,,já nevím ale asi někdo hodně důležitej, když chce abychom se krásně oblíkli" při posledním slovu jsem ukázala v čem jsme. Jack měl na sobě tepláky a uplý černý tričko do véčka. Za to já měla na sobě černé leginy a k tomu bílí tílko s celkem velkým výstřihem. ,,já nevypadám nějak blbě na rozdíl od tebe sestřičko " ,,ale prosimtě to si jen nalháváš brašulíno, a když mě omluvíš jdu vypadat dobře na večeři !" s tím jsem zapadla do pokoje a namířila si to k toaletce kde jsem měla svoje šminky.
[DING DONG]
Slyším jak se rozezněl našim domem zvonek, asi mamka tý dotyční osobě už otevřela jelikož neslyším opakování zvonku.
,,Mio, Jacku ! pojďte dolů !" zakřičela na nás mamka ze zdola. Koukla jsem se na sebe do obřího zrcadla. Mám na sobě černou sukni do pasu a k tomu bílou košili s dlouhým rukávem. Vlasy jsem měla spletení v rybím copu na stranu.
Zavřela jsem za sebou dveře od pokoje a ve stejný chvíli zavřel i Jack dveře. On má pokoj přímo na proti mého. Měl na sobě černou košili a k tomu džíny, jak jinak bez džínů nedá ani ránu. Podívali jsme se na sebe a jen jsme na sebe přikývli hlavou a šli dolů.
Sešli jsme schody a přímo pod schodama jsem viděla mužskou postavu, vysoká tak 198 centimetrů, celkem kus chlapa měl načesaný vlasy a jeho černá barva vlasů mu zvýrazňuje bledost v obličeji.
,,Mio, Jacku tohle je George,
je to můj přítel a bude tu žít s námi....To snad ne ?! Tak proto jsme se sem přestěhovali !!!
E/D
MOJE NOVÁ KNÍŽKA !
Tak jsem se k tomu dokopala :D Snad se vám bude můj příběh líbit :3 <3 na obrázku máte Miu a Jacka :* takže se zatím mějte srdíčka...
Vaše Elis
ČTEŠ
NO NEVER !
Teen FictionMia - 17 let, její vážní je zpívání a tancování,chodí do druháku na střední, přestěhovala se z Paříže do Los Angeles - důvod ?- dozvíte se, bydlí jen se svojí matkou a s jejím starším bratrem (19) Sebastián - 18 let, je to playboy co mění holku za h...