9 KAPITOLA

150 12 0
                                    

Kluk s blond vlasy je sledoval a přiložil si ucho na dveře od záchodků

POHLED MII
Jack oděsel a my jsme se rozhodli že půjdeme taky do školy. Ale Kate si mě pořád prohlížela. Neměla jsem z toho dobrý pocit.

,,Mio ?"

,,Ano, Kate ?"

,,Proč mi přijde že je něco v nepořádku ?"

,,Naco naražíš ?"

,,No tak zaprvé..... chováš se nějak divně, za druhé nevymejšlíš jak se pomstít panu Trapákovi ?! Něco ti je, já to na tobě poznám! "

Podívala jsem se na Kate a jen mykla rameny. ,,Noa ? nemusím pořád vymýšlet nějakou pomstu pro Trapáka ?!" odsekla jsem.

S Kate jsme už byli u skříněk. Kate zastavila. Podívala jsem se jí do obličeje ale tak aby ona neviděla do toho mého.

,,Nemůžeš si ty vlasy dát z očí abych ti do nich viděla když s tebou mluvím ?!" Kate se ke mě přiblížila a ani jsem to nepostřehla a už mi vlasy dávala na stranu. Nemohla jsem si nevšimnout jejího výrazu. Věděla jsem že vidí ty moje modřiny, zvlášť ten monokl. Mám ho zakrytej mekupem ale i tak jde vidět.

,,Co.....kdo ...." Nestihla nic říct a už mě táhla na holčičí záchodky.

,,Mio...? Kdo ti to ....udělal ?!" Vyhrkla na mě Kate. ,,Nikdo, nedělej si starosti" usmála jsem se naní jakoby nic.

,,Nemám si dělat starosti ?! Děláš si srandu ?!" Vyjejka na mě. ,,Kate..." povzdechla a jsem si ,,prosím nech to být časem ti to řeknu.."

Kate se na mě podívala. ,,dobře jestli o tom zrovna teď nechceš mluvit tak ro pochopím ale řekneš mi to ! Ale neztrpím když ti někdo ubližuje !" Přišla ke mě a objala mě. Objetí jsem jí opjetovala.

POHLED SEBA
,, .....děláš si ze mě srandu ?!" Uslyšel jsem jak ta jeji kobyla vyjekla na tu krávu. Co se jim kurwa stalo ? Chovají se jak nějaký pipky co si potřebuji zašukat. Ale s ní bych si dal říct. Sice se chová jako píča, ale tělo má božský !

,,Hej ! Sebe! " vykřikl na mě Majk. ,,Coje !?" Řekl jsem přez zaťatý zuby. ,,koho tam šmíruješ ? Leeovou? " *Sam Lee holka co dala Jackovi číslo, kdyby někdo zapomněl ;)*  ,,sklapni Majku !" Musel jsem se odtrhnout od dveří abych se na něj podíval.

,,a co jsi vůbec chtěl ?" Řekl jsem už s klidným hlasem. ,,máme trénink ? zapomněls ?! opět ?" Nadzvedl jedno obočí a Koukal na mě. ,,Tak jsem zapomněl ! Bože ! To se stává každýmu!" Zasyčel jsem. ,,tobě se to stává ale skoro pořád ! Kde si nechal hlavu Sebe ?! Snad né u té bloncky?!"

Opět nadzvedl jedno svoje obočí. Já mu ho snad jednou oholím! Už mě to jeho obočí sere ! ,,kurwa Majkle ! Ta bloncka je jen jedna kurwa která neví kam má dát tu svoji posláměnou hlavu ! A ještě jednou pozvedneš to obočí a já ti ho oholím a je mi uprdele jestli budeš protestovat !"

Už jsem fakt nasranej. ,,taky tě mám rád! " říkal už odcházející Majk. Kurwa ! Trénink ! Trenér mě zabije ! Zase ! ,,Majku ! Počkej !"

,,Už jsem se bál že ti to nedojde!" Otočil se na mě Majk a já jako kretén za nim běžel. ,,Debile" řekl jsem jakoby naštvaně a praštil jsem ho do ramene. ,,Kreténe" opětoval mi, a taky mě praštil do ramene.

S Majkem jsme šli na fotbalové hřiště. Samozřejmě až jsme se převlikli. ,,Čau Jacku !" Řekl jsem na našeho kámoše z fotbalu. ,,Nazdar Sebe a Majku !"

E/D
Omlouvám se že je tato část krátká 😭ale nějak nestíhám ted psát dlouhé části tak tu pro vás mám krátkou kapitolku ale snad jsem vás nesklamala 😊😖😊 
No a co říkáte na pohled Seba ?? Předem ale dávám vědět kdyz bude pohled Seba tak to velice ....vulgární 😅 no a co říkáte na to ze Jack kamarád Seba ? Ví Seb čí je to bratr ? 😱 to se dozvíte v dalších částích 😊
Papa moje srdíčka ❤️😘

NO NEVER !Kde žijí příběhy. Začni objevovat