8 KAPITOLA

134 15 0
                                    

Najednou mě někdo chytil za ruku a cukl semnou abych se zastavila. ,,Mám tě !"

,,Mám tě !" Řekl můj milovanej bratříček. ,,Jacku !?" Podívala jsem se za sebe jestli tam je pořád Lukas. Už tam nebyl. Naštěstí.

Jack se podíval směrem kam se dívám, jelikož stál zády směrem od kud jsem vyběhla. ,,Kde máš tričko !!??" Vyhrkl na mě Jack. ,,Já--já....." nedořekla jsem to jelikož se mi nahrnuli slzy do očí a tekli mi po mých rudých tvářích.

Jack se na mě podíval a radši už nic neříkal. Sundal si svojí koženou bundu a oblékl mi jí. Ani už jsem se nezmohla na jediný hlásek. Oba dva jsme mlčeli. Šlo jen slyšet moje vzliky a troubení rozlobených řidičů co spěchají do práce.

S Jackem jsme nasedli do auta a já se musela pořád otáčet jestli není náhodou Lukas někde poblíž. Mám z něho strach. Bojím se že se to bude opakovat.

Přijeli jsme domů a já běžela nebo spíš rychle šla, co mi nohy stačili do pokoje. Jack ani nespozornil že jsem už ve svým pokoji. Zamkla jsem za sebou abych měla tu chvilku pro sebe.

,,Mio.." Jack stál za dveřmi mého pokoje. ,,Prosím, nech mě chvíli na pokoji" říkala jsem mezi vzlikama. ,,Dobře, .....ale pak mi to řekneš. Nechceš něco k jídlu ?" Řekl najednou Jack. ,,Možná...nevim .....asi jo" ,,dobrá udělám ti ty moje excelentní těstoviny, pak tě zavolám" nic jsem neřekla a Jack odešel. Ty jeho těstviny miluju.

Jak Jack odešel zašla jsem do své koupelny. Podívala jsem se do zrcadla. ,,Bože....!!??" řekla jsme tichým ale i přesto hlasitým zvukem. Moje oči byli zabarveny do červena. Pod pravým okem jsem měla modré až fialové otisky jeho ruky.

Na krku mám fialové otisky prstů jeho už odporné ruky. Neumím si představit jak by to dopadlo kdyby se tam Jack neobjevil. Byla bych pošpiněna ? Nebo i něco horšího ? Radši nad tím myslet nebudu. Jen vím jedno. NENÁVIDÍM HO !

Svléknu si zbývající oblečení co ze mě ještě Lukas neztrhal u něho v bytě, a zalezu do sprchy. Nechala jsem na sebe padat horké kapky vody. Cítila jsem pořád jeho dotyky na mém těle. Nanesla jsem na sebe vanilkové mýdlo. Musím smýt ty jeho dotyky. Opláchla jsem se a vyšla ze sprchy.

V županu jsem zašla do šatny a tam si vzala tepláky a Jackovo tričko které jsem mu "odcizela".

konečně oblečená jsem si předstoupila před zrcadlo a přemýšlela jak to zítra ve škole zamaskuju. Je neděle tím pádem zitra je pondělí a to znamená zase ty naschváli se Sebem. Nemám na to náladu abych mu oplatila ty červy v mém jídle. Málem jsem se z toho na obědě po zvracela. Debil.

Zašla jsem dolů do kuchyně za Jackem. Nevšiml si mě že jsem přišla do kuchyně. Ze zadu jsem ho objala ,, děkuju.." Vydechla jsem mu do zad. ,,PAPÁKY budou tak za 10 minut" otočil se na mě a víc se zarazil. Podíval se na moje oko a svůj pohled opřel o můj krk. ,,KDO ti to udělal ?!" Podíval se mi do očí a já viděla vztek, bolest a starost. ,,Nepálí se ti to ?" Odvrátila jsem téma Lukas a Jack se na mě podíval pohledem na něco jsem se tě ptal, ale jak také ucítil že se něco pálí hned se otočil.

,,kurwa !" Zanadával si Jack. ,,dobrý je to zachráněný ! Tak pojď Mio dáme si do tlam a ty mi všechno řekneš" Jak Jack řekl tak se tak stalo. Všechno jsem mu řekla a on začal rudnout. Je hezké vědět že vašemu bratříčkovi nejste jedno. ,,Jacku, je to dobrý už ho nikdy neuvidím a díky tobě jsem v bezpečí za těmito hradbami hradu" řekla jsem se sebevědomím hlasem i když jsem věděla že to není v pořádku. Musím to udělat pro něj. Pro Jacka.

,,Proč ..?" Řekla jsem s rozklepaným hlasem. Bojím se ho vyřazuje z něho chtivá energie! ,,Ty se mě ptáš PROČ ?! Celý měsíc jsem předstíral zájem o TEBE aby jsi mi dala ! Jsi kus, to ano ale, jseš malá najivní coura, která je nemožná a úplně pitomá !" Podívala jsem se kde to jsem a byla jsem zase v tom bytě. Podívala jsem se na tu zrůdu a on neměl na sobě oblečeni jen svoje boxerky. Okamžitě jsem se podívala na sebe a já byla nahá ! Ne jako on ale celá, bez podprsenky či kalhotek. Prostě nic ! Ucítila jsem tvrdou ránu do mé tváře. V ústech jsem cítila pach krve. ,,Jsi jen ubohá coura co nemá ani fotra ! I on raději chcípnul než aby byl tvím fotrem! " zase mě uhodil a víc silněji až jsem spadla ne zem. Začala jsem hystericky brečet. ,,Mio! Vstávej !"

Začal mnou někdo třást a ja se probudila z toho hnusného snu. Jack. Jistěže že on. S uslzenýma očima jsem se podívala  na mého bratříčka. Objala jsem ho, hlavu jsem mu zabořila do jeho hrudi. V objetí jsme usnuli.

Když jsem se ráno probudila za zvuku mého budíku už tu Jacku nebyl. Vstala jsem a šla do koupelny kde jsem si aspoň trochu zamaskovala a ten monokl a ty modřiny na krku. Šlo to trochu vidět ale co jde vidět schovají vlasy.

,,Ahojky Mio !" Usmála se na mě Kate když jsem s Jackem zaparkovali před školou. ,,Ahoj Kate" řekla jsem normálním hlasem než mám vždycky ale nechci aby šlo vidět že mi něco je. Kate šla k nám ,,stalo se něco ?" Vyhrkla na mě Kate. ,, Nic co by se mělo dít ?" Usmála jsem se na ní falešným úsměvem. ,,no vypadáš tak nějak smutně ?" ,,dámy ? jestli mě omluvíte půjdu do třídy! Měj se Mio "políbil mě do vlasů ,,Kate " podíval se na moji kamardku a odešel.

POHLED TŘETÍ OSOBY

Blonďatá dívka vešla do budovy a blonďatý kluk pozoroval onu dívku. Blonďatý kluk věděl že není něco v pořádku. Dívka má v obličeji vlasy. Nemůže se podívat do jejích očí ve kterých vidí vždy nenávist na  svou osobu. Kamarádka blonďaté dívky, dívku zastavila a odstrčila její vlasy z obličeje. Kamarádka blonďaté dívky se zaskočeně až zděšeně dívala na dívku s blond vlasy. Kluk co sledoval celý toto "divadélko" chtěl vědět proč byla kamarádka té blonďaté dívky zděšená když jí viděla. Kamarádka blonďaté dívky zatáhla blonďatou dívku na holčíčí záchodky. Kluk s blond vlasy je sledoval a přiložil si ucho na dveře od záchodků.

E/D
Yeeeeyyy Ahojky srdíčka !❤️❤️
Mam tady novou část, na konec jsem se překonala a část vydávám rovnou dnes hned jak jsem ji dopsala! Velice mě potěšil koment u předešlé části ! Dekujuuu ❤️❤️
Snad se vám část líbila a asi určitě víte kdo je blonďatý kluk schválně kolikrát jsem tam napsala slovo blond, blonďaté atd.. ne vlažné ?! Nechcete mi to nekdo spočítat ?? 😂

No nic papa moje srdíčka ❤️ musím se jit učit angličtinu 😂R.I.P. Me 😞

NO NEVER !Kde žijí příběhy. Začni objevovat