,,Nop, ale co s tím chceš dělat ??"
Opravdu mě to zajímalo.,,No ....."
,,No... zatím nic, ale časem kdyby udělal něco co by nás či tebe nasralo tak to hodím na jednu dost známou stránku ... YouTube !" Vyhrkla na mě Kate. ,,No tak to se mi líbí !" Poplácala jsem Kate po zádech a zašli do třídy na hodinu angličtiny. Bože! Já kdybych nemusela chodit na ten předmět tak bych nechodila. Jak já angličtinu NESNÁŠÍM !
******O MĚSÍC POZDĚJI*******
Se Sebem je to pořád stejný. Pořád se chová jak idiot a pořád mi dělá ze života peklo. Zato Lukas ! To je zlatíčko. Zrovna jsem na cestě k němu. Nemůžu se dočkat až ho uvidím a zasypu ho polibkami. S Kate jsem nejlepší kamarádky. Je to nejlepší holka kterou jsem kdy potkala (nebylo jich moc, ale i tak je nejlepší).
Stála jsem u vchodu k Lukasovi a čekala až mi dojde odemknout dveře. Sice říkal že chce abych měla už klíč, ale to ještě ne .... ještě mi to příjde takový nesprávný. ,,Ahoj lásko" promluví na mě Lukas když odemkne hlavní dveře od paneláku kde bydlí. ,,Ahoj zlato" odpovím mu Lukas se hned vrhl na moje rty a já spolupracovala.
Byli jsme natisklí na sobě že by se mezi nás nevešel ani papír. Vešli jsme do výtahu ale neodlepili jsme se od sebe. Lukas zmáčknul tlačítko do čtvrtého patra. Otrhli jsme se od sebe když nám už docházel kyslík. Když výtah oznámil že jsme už ve čtvrtém patře, tak jsem vystoupili.
Já první vstoupila do jeho bytu, bydlel tady sám trochu mu závidím. Lukas zavřel dveře a mě na ně přimáčkl. Ruce dal vedle, mé hlavy abych mu neutekla. Dneska už po druhé se mi vrhl na moje rty. Ale nebyl to vášniví líbání, byl to spíš polibek co říkal si jenom moje nikoho jiného.
Zachytil rukou můj lem od trička a vytahoval ho nahoru. Když mi svléknul tričko, začal mě líbat na krku. Zaklonila jsem hlavu jak nejvíc to šlo. Zavzdychala jsem, jeho to asi hodně vzrušovalo moje vzdychy. Z krku se zase přemístil na moje rty. ,,Chci tě" řekl ledovým hlasem do mého ucha. To mě probralo. Já se sním nechci ještě vyspat. Ještě nejsem připravená !
,,Lu--Lu---Lukasi..." Vzdychala jsem ale já věděla že se sním nechci vyspat, bylo mi to příjemné to ano ale ještě ne. ,,Nekaž to...." Začal mi rozepínat podprsenku ale nepřestával mě líbat. ,,Prosím... dost" Říkala jsem mezi polibky. ,,Proč bych měl přestat když se ti to líbí ?" řekl opět s vím ledovým hlasem a pořád se snažil mi rozepnout podprsenku.
,,Dost !" Tentokrát už jsem zakřičela, nechci teď přijít o mojí nevinnost. Ne teď. ,,Mio....Mio.... Mio...." Mezi mým jménem dělal mezery, pohrával si s mým jménem až jsem dostala husí kůži. Nepoznávám ho. Před tím byl něžný, starostliví a teď ? Teď je chtiví. V očí vidím černo, nevidím ty oči v kterých je láska. Teď vidím oči co mi nahánějí strach.
,,Už jsme spolu měsíc a já ti byl věrný ! Měsíc jsem nezasunul ! Ale teď si to vynahradím." řekl s úšklebkem. Prohlédl si mě od shora dolů a zkousl si spodní ret.
,,Proč ..?" Řekla jsem s rozklepaným hlasem. Bojím se ho vyřazuje z něho chatová energie! ,,Ty se mě ptáš PROČ ?! Celý měsíc jsem předstíral zájem o TEBE aby jsi mi dala ! Jsi kus, to ano ale, jseš malá najivní coura, která je nemožná a úplně pitomá !"
Auu... to bolelo..! Vzal mi srdce a vyrval mi ho z hrudi. Zbylo mi po něm jen díra v mé hrudi. ,, Já že jsem coura ?! To ty ! To ty jseš ten největší děvkař EVER ! Já jsem ti věřila, já tě .....milovala !" Praskla jsem po něm.
Ucitila jsem na své tváři štíplavou bolest. Cítila jsem jak se mi krev hrne do tváře. On mě praštil ?! Chytla jsem se za postiženou tvář a slzy se mi hromadili v očích.
Chytil mě pod krkem a víc mě přímáčkl na vchodové dveře. Nohy už jsem neměla na zemi, byli pár centimetrů od země.
,,Tak poslouchej mě ty malá DĚVKO ! Teď si konečně užiju a je mi uprdele jestli se ti to bude líbit nebo ne !" Nemohla jsem popadnout dech. Silně mě držel pod krkem že jsem nemohla dýchat. Svoje ruce jsem dala na ty jeho. Cítila jsem jak je má silné, byly silné z toho jak me pevně drží pod krkem.
Už jsem si myslela že se udusím, tím jak mi držel ruku pod krkem. Najednou stisk povolil a ja spadla na zem. Nemohla jsem popadnou dech. Krev se mi víc nahrnula do hlavy.
Cítila jsem se tak nepotřebně. Cítila jsem se jako zníčená panenka co ji někdo vyhodil. Bolelo to. Jak fyzicky tak psychicky.
Popadl mě a přehodil si mě přez zadá. Vysela jsem na něm jako pytel brambor. Odvedl mě do jeho ložnice. Hodil mě na jeho postel. Najednou byl nademnou. Rukama se opíral aby na mě nespadl. Vrhl se na mě svými dřívěji mě milující rty. Teď to byli rty co už nechci vidět.
Měla jsem na sobě jen tričko a kalhoty ale ty už měl v plánu dát také pryč. Líbal mě na krku, ale místo líbání to bylo spíš silné kousání.
......Viděla jsme jednu možnost jak bych mohla utéct ...té zrůdě ! Měla jsem nohy skoro u jeho rozkroku. Šlo vidět jak je nádrženej. Hnusí se mi to. U něj jo.
Vymrtštila jsem svojí pravou nohu a kopla ho do jeho rozkroku. Svalil se vedle mě a nemohl se hýbat, držel se rukama v rozkroku a řval na mě. ,,Ty jedna děvko ! Víš jak to bolí!?" Já nanic nečekala a utíkali z jeho bytu bylo mi jedno že nemám na sobě tričko. Už jsem v tom bytě nechtěla strávit ani minutu!
Běžela jsem po schodech, na výtah fakt čekat nebudu ! Slyšela jsem za sebou kroky co běží. Bylo mi jasno že zamnou poběží. Doslova jsem vyletěla z paneláku a běžela někam kde jsou lidi abych se ho zbavila.
Najednou mě někdo chytil za ruku a cukl semnou abych se zastavila. ,,Mám tě !"
E/D
Ahojky srdíčka moje ! ❤️❤️❤️
Mám tady pro vás další díl No Never ! Omlouvám se ze to byla dlouhá doba než jsem vydala další díl ale snad jsem vám to vynahradila touto kapitolkou 😊
Jinak k příběhu ... myslíte že ji chytil Lukas ?? Čekali jste ze se neco takového stane ?? 😱Tak se zatím mějte srdíčka ❤️😍
ČTEŠ
NO NEVER !
Teen FictionMia - 17 let, její vážní je zpívání a tancování,chodí do druháku na střední, přestěhovala se z Paříže do Los Angeles - důvod ?- dozvíte se, bydlí jen se svojí matkou a s jejím starším bratrem (19) Sebastián - 18 let, je to playboy co mění holku za h...