KAPITOLU VĚNUJU KrytofTuh 😊😂 užij si to princezno 😘😂
Nic mi tento den nezkazí. Nic. To jsem se však opět mílila....
Jako každý jiný den jsem se umyla a oblékla. Neměla jsem ani chuť se namalovat tak jsem si jen na obličej nanesla krém a na řasy řasenku. Na rty jsem si dala balzám abych je měla hydratované.
Podívala jsem se na sebe do zrcadla. ,, no lepší to nebude ale dnešek bude lepší než ty předešlí" to jsem si ale myslela...
Na sobě mám bílé skinny kalhoty s dírami na kolenou a k tomu růžovou mikču. Na ruku si dám gumičku a sepnu si vlasy do culíku.
Popadnu školní tašku a jdu dolů do kuchyně. ,,Čauky Lasičko !"
,,čau Pablbe !" Přistoupím k Jackovi a rukou mu "rozhrabu" jeho účes.
,,ale notak, Mio ! Víš jak dlouho mi trvalo než jsem si ho udělal ?!"
,, neee ? A ani mě to nějak netrápí " mrkla jsem na něj a otevřela ledničku.
,,jo ! A neříkej mi tak !" Vytáhla jsem si jogurt a zavřela ledničku.
,,jak že ti nemám říkat ?.......Lasičko ? " ušklíbl se na mě.
,, prosím J (čte se Jey) neříkej mi tak ..."
,,dobře. Ale řekneš mi co máš se Sebem "
,,děkuju a nic ti neřeknu jelikož sním nic nemám J"
,,s tím choť na někoho jiného a né na mě ! No tááááááák sestřičko ....... řekni to tvému bratříčkovi jenž ho nazýváš pablb" udělal na mě ty jeho psí oči. Vždycky mě dostanou. To je hajzlík !
,, nesnášíme se ! Stačí J ?!" Už jsem i trochu zvíšila hlas. Ty keci o mě a trapákovi mě už serou!
,,nic víc ? Já čekal nějaké pikantnosti, flirtu, možná i vášně ?" Nadzvedl jedno obočí. On to snad ví? Ne. Není co by věděl!
,,seš blbeček J" prohrábla jsem mu vlasy. S jogurtem jsem zajela ke stolu a začala ho jíst. Chvilku jsme si s Jackem ještě povídali a pak jsem vyrazili do školy. Každý samozřejmě svým autem.
,,ahoj Kate !" Objala jsem svojí nejlepší kamarádku. ,,Mio ! Zdá se že máš skvělou náladu! Konečně !" Vypískla Kate.
,,no jasný ! Dnešek mi nic nezkazí ! Ani ten debil Seb! "
,, tak se mi líbíš ! Tak pojď ať paní Smrdechová nečeká !"
,, Jo hurá na biologii !" Vyhrkla jsme ironicky. Naše učitelce na biologii smrdí z pusy a myslím že i někteří ze studentů byly i na ošetřovně z nedostatku čerstvého vzduchu. No stává se to.
Se zvoněním jsme přišlo do třídy. Smrdecha ještě nepříšla takže máme aspoň chvilinku čas.
,, Mio..... Seb na tebe divně čumí " šeptla mi do ucha moje nejlepší kamarádka. Otočím se, a podívám se do zadu kde sedí onen trapák. Když zachití že se na něj dívám, tak se na mě úšklíbne otočí se na Majka vedle něj, a začnou se spolu bavit.
Nechápu ho.
,, Co jste si zas udělali ?" promluví na mě Kate když se na ní otočím.
,, ale .... to nestojí za řeč, je to idiot. On nestojí o řádnou řeč. Maximálně o tu smuteční na jeho vlastním pohřbu. " ušklíbla jsem se.
ČTEŠ
NO NEVER !
Teen FictionMia - 17 let, její vážní je zpívání a tancování,chodí do druháku na střední, přestěhovala se z Paříže do Los Angeles - důvod ?- dozvíte se, bydlí jen se svojí matkou a s jejím starším bratrem (19) Sebastián - 18 let, je to playboy co mění holku za h...