,,Ty si snad první kdo na Seba takhle vyjel ! Nikdo si to nedovolil." ,,Proč ? Je to jen egoistický debil co si o sobě myslí bůhvíco ?!" ,,Jedno slovo ...STRACH "
,,Jako že z toho idiota mají lidi strach ?! " začala jsem se smát jak pominutá. ,,Hele jedno ti povím. On je NEBEZPEČNEJ." ,,To já taky !" řekla jsem s rázným hlasem. ,,Dobře, ale buď opatrná, nikdy nevíš co udělá. "
S Kate jsem šli do třídy. Naštěstí sedím už sní než se Sebem. Díky Bohu.
S Kate jsem si povídali a smáli. Cítím na sobě něčí pohled. Podívám se po třídě a můj pohled zůstane na blonďatém klukovi, který má prořízlou hubu jak Joker. Ano myslíte správně. Je to Seb. ,,Pořád na mě kouká. Samozřejmě s nenávystním pohledem.
,, Mio, Seb na tebe kouká !" Šeptla mi to do ucha abych to slyšela jenom já. ,,Já vím Kate, já vím." Vzala jsem sešit a utrhla kus papíru. Napsala jsem na něj.
Budeš na mě civět celou hodinu nebo se konečně probereš a nebudeš vypadat jak idiot co přišel o koule ?!
Papírek jsem zmuchlala a hodila ho po něm. Papírek si okamžitě otevřel. Zamračil se na něj a okamžitě ho zmuchlal a roztrhal. Podíval se na mě a ukázal na mě prostředníček. Já mu poslala vzdušnou pusu a otočila se čelem k tabuli jelikož už přišla učitelka.
Hodina utekla celkem rychle na to že to byla matika. S Kate jsem šli ke skřínkám abychom si vzali učení na další hodinu. Němčinu. Bože jak já ten předmět nesnáším !
Vytáhla jsem si klíček abych si odemkla skřínku. Jak jsem skřínku otevřela tak se na mě vylil černý inkoust. ,,KTEREJ DEBIL !?" Otočila jsem se na partu ''lidí" co se smějí jako kočka která spadla pod kola auta. Nic proti kočkám nemám ale tohle je velice podobný.
,,Myslíš si že jsem naštvaná ?! Tak to ne. Už dlouho jsem chtěla vědět jak budu vypadat jako černovláska" Mrkla jsem na Seba. On se na mě podíval pohledem to myslíš vážně ?
Mrkla jsem na něj a ze skříňky jsem si vytáhla učení na Němčinu. Ptáte se jestli mi to vadí ? To že mám ve vlasech inkoust ? Že ho mám i na oblečení a ne jen na oblečení ? Ano, vadí ! Komu by to nevadilo !? Přece jsem celá od inkoustu ! To ať si mě nepřeje ! Uvidíme jak se hošanovi bude líbit moje pomsta.
,,Si v poho ?!" Přiběhla ke mě Kate. ,,Jop, jen jsem tak trochu od inkoustu. " Začala jsem se smát a Kate na mě nepochopeně koukala. ,,Aha, nooo... chceš půjčit nějaké oblečení, mám tu něco na převlečení ?" ,,Jo to budeš hodná "
Šli jsme ke Ketiný skřínce. ,,Hele a máš něco v plánu jako pomstu ?" Podívala se na mě Kate. ,,Ještě ne ale něco vymyslím !" ,,Tak si to nech to myšlení na potom, mám pro tebe dobrou pomstu !" Podívala se na mě zlomyslným pohledem. ,,Nevím co jsi udělala se starou Kate ale tahle nová se mi líbí !" Chtěla jsem jí obejmout ale ta mě jen prstem odstrčila ,,Až nebudeš vypadat jako Šmudla !" Okřikla mě a hodila na mě její oblečení.
Je po škole a jdu domů. Teď lituju toho že jsem Jacka odpálkovala. Už se mi nechce jít pěšky domů. ,,Mio ! Nezapomeň co musíš zařídit !" Okřikla mě Kate když jsme se loučili před školou.
,,Neboj na 100% to budu mít Kate !" Každá jsme se otočili a šli svým směrem. Její plán jak se pomstit Sebovy je S U P E R ! Ale budu se normálně studem propadat až o něco požádám Jacka. No nic.
Vytáhla jsem si sluchátka ze zadní kapsy u kalhot a napojila je do mobilu. Pustila jsem si Justina. Ano mám ráda Justina tak se s tím smiřte !
Přišla jsem domů a byli teprve 4 hodiny. Super mám 2 hoďky. To je akorát.
Přišla jsem do pokoje kde jsem hodila na zem kabelku a šla do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy a umyla si vlasy. Vlasy jsem si pak vyfoukala a nakulmovala. Zafixovala jsem to ještě lakem na vlasy. Nechci aby se mi to rozpadlo dřív než přijdu domů.
V županu jsem šla do pokoje a tam se oblékla (viz. média). Vzala jsem si dlouho béžovou sukni a k tomu bílí crop-top a k tomu bílé pantoflíčky. Koukla jsem se na hodiny a bylo už 17:52. Což znamená jediné ! Za chvilku jsem příjde Lukáš.
Vzala jsem mobil a najela na foťák. Jako většina holek jsem se vyfotila v zrcadle a hodila to na instagram a facebook. Když jsem klikla na políčko sdílet tak se mi na mobilu ukázalo že mi někdo volá. A ten někdo byl Lukáš. ,,Ano ?" ,,Ahojky, už jsem před domem a če-.." ,,už jdu !" Ani jsem ho to nenechala dokončit a típla hovor. Popadal jsem kabelku a šla dolů.
,,Tak já jdu Pa" Objala jsem Jacka a šla jsem už ta Lukášem. Otevřela jsem dveře a tam stál ON. Byl opřenej o svoje auto a koukal se na svoje boty. Když už jsem si to k němu blížila tak se na mě podíval. Jeho úsměv mě omámil až se mi začali klepat nohy.
,,Páni, sluší ti to !" Prohlédl si mě od shora dolů. ,,Děkuju, ty taky nejsi k zahození" Měl na sobě černou džínovou košili a k tomu černé džíny. Byl k nakousnutí. ,,Pojedem ? " usmál se na mě a já si nasedla do jeho auta. Ale jako správný gentleman mi dveře otevřel a pak je i zavřel. Si připadám jak nějaká baronka.
O PÁR DNÍ POZDĚJI
S Lukem jsme se dali do hromady. Hned po tom rande se mě zeptal jestli s ním nechci chodit. A já odpověděla že ano. Jsem strašně ráda že jsme se sem přestěhovali. Mám tu první kamarádku. Prvního kluka. A prvního nepřátele. Ano Seb. S Kate jsme ještě neudělali tu pomstu ale ať se těší hošánek.
S Lukem jsem už týden a chová se ke mě fakt krásně. Miluju ho. Ale ještě nejsem připravená mu tu říct.
E/D
Ahojky srdíčka! Mám tu pro vás další díl :3 Už jsem jí měla rozepsanou tak 3 dnem a já ne a ne jí dopsat :D Tak snad se vám líbila a budu ráda za každý koment a hvězdičku, vy moje srdíčka <3
Co myslíte zůstane Luk s Miou navždy ? Změní se její city k Lukovi ? Co udělá Mia s Kate Sebovy za pomstu ???
Papa srdíčka :*
ČTEŠ
NO NEVER !
Teen FictionMia - 17 let, její vážní je zpívání a tancování,chodí do druháku na střední, přestěhovala se z Paříže do Los Angeles - důvod ?- dozvíte se, bydlí jen se svojí matkou a s jejím starším bratrem (19) Sebastián - 18 let, je to playboy co mění holku za h...