Po otevřel dveře zkušebny a tam viděl blonďatou dívku kterou ze srdce nenávidí, ale hlas má překrásnej. ,, Mia ?"
Z POHLEDU MII
Když jsem do hrála poslední tóny písničky, tak jsem otevřela oči. Podívala jsem za průhledné sklo, kde je zvukař a George. Počkat on tam je i někdo další !?Na stojan jsem položila Gybsonku a vyšla z "kabinky", do malý místnosti.
,,PANE BOŽE ! Mio ! Ty jsi byla ÚŽASNÁ !"
,,eeehh díky Geogri"
,,nechceš s námi podepsat smlouvu ?!" Vychrlil na mě Georg.
Smlouvu ?! Ne. To není Dobrej nápad.
,,promiň Georgi, ale ne. Není to dobrej nápad"
,,proč ne ?!"
,,přijde mi to blbí a nechci aby to vypadalo jako že mi nadržuješ a tak ... no" usmála jsem se ale smutně.
,, dobře ale kdyby něco tak si to můžeš rozmyslet Mio. Hele já jdu ještě na chvíli do kanceláře pak mi dej vědět až pojedeš domů"
,,dobře" Koukala jsem na dveře kterými zrovna George vyšel.
,, to je jasný že by ti nadržoval. Ale zpívat umíš to musím uznat. Ale ne líp než já !"
,, Trapáku co tu prohledáváš ?!" Vyprskla jsem na něj.
,,To co ty ..Lasičko ! Zpívat"
,, fajn, tak já odcházím. Nevydržím tu s tebou už a ani nanosekundu !",, copak naše Lasička se nám neježila ?" Uchechtl se Seb. Nebo spíš pan Trapák.
,, Lasičky se neježí to kočky ! To neumíš ani příroďák ?! Počkej ty vlastně neumíš nic !" Ani jsem si nevšimla toho že zvukař někam odešel. Takže jsme tu byly sami. Opět. Co mi to děláš Bože ?!
,, ty jedna proradná ..." nestihl to do říct jelikož jsem ho přerušila.
,, mrcho .... to neumíš nic lepšího než si otevírat hubu jen na urážky ?! Počkej ! Neumíš ! Zase. Pan Trapák je i ťululum !" Ťukla jsem si do čela.
,, krávo !"
,,debile !"
,,píčo !"
,, čůráku !"
,, eeeehhh"
,,došli ti slova ?! Trapáku s mozkem jako vlašský ořech ?!"
Nabral červenou barvou. Úplně tu nazuřenost přímo chrlil.
Přistoupil ke mě. Byly jsem od sebe sotva deset centimetrů. O krok jsem ustoupila. Ona zas o jeden předstoupil. Zase jsem dala jeden krok dozadu. A další. A další. Až jsem cítila že jsem narazila do studený zdi. Kurva !
Ruce si dal vedle mé hlavy. Ne ! Znovu ne !
Na jeho obličeji mu pohrával zlomyslný úšklebek. Ale ten hněv co mu přímo sršelo z očí mi naháněl strach.
Už jsem nebyla ta silná holka co anine před pár minutama nadávala tomu idiotovi předemnou. Stala se ze mě zhroucená květinka co ji někdo utrhl a pak jí pošlapal.
Slzy se mi drali do očí. Bála jsem se že se stane to co Lukas nedokončil. Cítila jsem jak mi slaná kapička teče po tváři až k mím popraskaným rtům.
Dívali jsem si vzájemně do očí ale ten vztek co jsem v jeho očích viděla náhle zmizel. Místo toho tam bylo něco .... jiného. Ale nevím co.
Jeho ruka se přiblížila k mé tváři a palcem setřel mojí slzu. Pořád se mi díval do očí. Byla jsem jako paralizováná. Nemohla jsem se ani hnout. Jen jsem tam stali a koukali se vzájemně do očí. Jeho ruka neopouštěla mojí tvář.
,,Mio, mám ti prej dát tento seznam. Máš jít nakoupit."
Do studia vešel Georg.Seb se ode mě odtrhl. Dedkuju Georgi. Jsi moje záchrana!
,, dobře, už jedu domů tak se tam stavím" vzala jsem si od něj seznam a usmála se na něj. Ani jsem se na Seba nepodívala a vyšla ze zkušebny.
,, kurva co to bylo ?!" Zamumlala jsem si pod vousy. Zmáčkla jsem tlačítko od výtahu a nastoupila do něj.
E/D
AHOJKY LÁSKYYYY ❤
Další kapitolku je tadyyyy! Sice je kratší ale aspoň jsem vám jsem něco dala 😍😅 Co říkáte na Sebovo "chvilku" ? Co to do něj vjelo ?! 😱
Omlouvám se za to že kapitolku moc nejsou ale jsem prostě blbka která je až moc zabrána do jiných knížek 😅 ale budu se snažit prodávat kapitolku pravidelně 😍👊🏻😘
NA OBRÁZKU SEBVaše ELIS ❤
ČTEŠ
NO NEVER !
Teen FictionMia - 17 let, její vážní je zpívání a tancování,chodí do druháku na střední, přestěhovala se z Paříže do Los Angeles - důvod ?- dozvíte se, bydlí jen se svojí matkou a s jejím starším bratrem (19) Sebastián - 18 let, je to playboy co mění holku za h...