10 KAPITOLA

173 13 4
                                    

,,Čau Jacku !" řekl jsem na našeho kámoše z fotbalu. ,,Nazdar Sebe a Majku !" 

Pozdravil nás Jack. ,,snad si nás nebonzl že tu ještě nejsme, že ne ?!" Nadzvedl jsem obočí jako předtím Majk. Bože už se chovám jako on!

,,Sebe! Co si jako o mě myslíš ?!" Vyhrkl Jack a dal si ruku na srdce, jako náznak že ho to ranilo. ,,To bys nechtěl vědět" udělal jsem na něj ten svůj úšklebek a šel si sním plácnout.

,,Sebastiáne! " vykřikl na mě trenér. ,, řekni týmu jako kapitán družstva, kolik si dáte koleček" otočil se a šel do po hřišti směrem do budovy. Jako vždy je náš trénink v mích rukou.

,,tak týme dáme si 10 koleček na rozehřátí !" Zakřičel jsem na svůj tým. To je hrozně Dobrej pocit někoho buzerovat aniž by vás někdo napomenul.

,,tak běžíme, běžíme !" Pokřikoval jsem svůj tým. ,,hele sklapni Sebe! Nebudeš nás tu buzerovat když nic neděláš !" Vyhrkl na mě Majk. ,,neboj já se přidám ! Ale až u 9 kolečka !" zamával jsem na něj a udělal svůj známý úšklebek. ,,jdi už do prdele Sebe !"

Nakonec jsem se k nim přidal. ,,dobře lidi, běžte střílet na branku ať zacvičíme naše nováčky" na konci jsem tleskl a všichni se rozešli k brance a šli střílet. Teda kromě Jacka. Podívám se na něj pohledem máš jí střílet na branku. Ne on někomu mává. Otočím se. Jelikož moje zvědavost je větší než můj kamarád. Děláš si prdel ?! Co tu kurwa dělá ONA ?!

POHLED MII

Když jsem se s Kate dokončili náš ''rozhovor'' rozloučila jsem se s Kate. ,,Kam jdeš ?" optá se mě má kamarádka. ,,Musím za Jackem na trénink prý mi chce někoho představit nebo co" ,,Aha ?...... a víš kdo taky chodí na fotbal ?" řekne mi Kate ale já jí už nevěnuju pozornost jelikož už jdu směrem na fotbalové hřiště. Překvapivě.

Otevřela jsem venkovní dveře co umožňují studentům aby se dostali na fotbalové hřiště aniž by museli obcházet celý areál školy. Sejdu schody co mě dělí od hřiště a od školy. Zamávám na svého brášku aby si mě všimnul. Všimnul. Zamává mi naspět a rozeběhl se za mnou.

,,Ahoj !" Vyhrkne na mě udýchání Jack a přitom mě obejme. Dělá jako by mě neviděl roky. ,,Bože Jacku ! děláš jako bys mě neviděl pár let a je to necelých 36 minut ?!" Nadzvednu nad ním jedno obočí když se ode mě odtrhne. ,,Taky tě rád vidím ! Co je na tom když starší, sexy bráška  obejme svojí mladší, tvrdohlavou sestřičku !?" ,,Jacku !" Dám mu malý pohlavek nad tím jak se nazval a taky jak nazval mě.

,,No a proč jsi chtěl abych přišla ? Zrovna na tvůj trénink ?" ,,No... chtěl jsem ti někoho představit" poškrábe se na zátylku a stále má svojí ruku na něm. ,,Sebe !" Vykřikne Jack.  Seb ?! Dělá si srandu ?! Že to není Smith ?! Sebastiánů tu může být víc než dost. Nemusí to být zrovna Smith.

,,Co je ?" Přijde k nám mě už známá osoba. Teda jestli to osoba vůbec je, spíš je to malej hajzl. Prostě trapák! Ano budu mu říkat pan trapák.

,, chci ti představit mojí sestřičku !" Poplácá Seba na zádech a drží ho za rameno. ,, ale, ale my se známe ! že ano, lasičko ?" Zazubil se na mě Seb.

,,Lasička jo ? " Nadzvedla jsem obočí . ,,Jak ubohá přezdívka Trapáku" ,,ehm..?" Odkašlal si Jack. ,, odkud se znáte ?" ,,to je snad jasný ne ?! S Lasičkou chodíme do třídy, od tý doby ze mě nemůže spustit oči ! " ušklíbl se na mě.

Skřížila jsem si ruce na prsou. ,, já ?! To spíš ty ze mě nemůžeš spustit oči Trapáku !" Odsekla jsem mu. ,, hou hou tak se uklidníme ! Nebudu se tu koukat jak se moje sestřička a můj kámoš na sebe vrhnou ! A beru tu jak ze sexuální stránky tak z rvací stránky." Začal se smát jak pominutý.

,,HA HA HA ! Cítíš to ? " přestal se smát a zakroutil hlavou v záporu ,, momentálně tě škrtím holíma rukama!" Naznačila jsem rukama že ho škrtím. Zase se začal smát ale tentokrát se k němu přidal i Trapák.

Seb ze mě celou dobu nezpustil oči. Jeto sakra nepříjemný ! ,,hele já jdu do třídy vy se tu uběhejte k smrti ja jdu ! Pa Jacku !" Obejmula jsem brášku ,,Trapáku" podívala jsem se na něj a udělala na něj lhostejný obličej. ,, Lasičko " kývnul na mě a ja se otočila na odchod.

*******

Konečně zazvonilo a s Kate jsme vyšli ze třídy. ,, zajdem do kavárny ?" Zeptala se mě Kate. ,, ale ... proč ne ?" Mykla jsem rameny. A rozešli se ke skřiňkám.

,,Mio !" Vykřikl na mě někdo z druhé strany chodby. ,,No tááááak ! Mio !" Otočila jsem se na silný stisk na mém rameni. ,,hmmmm ?"

Stál tam Jack. A kdo vedle něho nestál ? Ano, myslíte správně. Pan trapák. ,, Počkej na mě u auta, jdu ještě za trenérem. Pak tě odvez..." přerušila jsem ho. ,,ne nemusíš mě nikam vozit, jedu s Kate " ukázala jsem na ní ,, jdeme ještě do kavárny pak mě hodí domů " usmála jsem se na něj,

,,dobře, ale dávej prosimtě pozor ty víš na co " strhnul si mě do obětí a pak odešel. Otočila jsem se na Kate a ta na mě koukala s tím jejím úšklebkem. ,,co je ?!" Usmála jsem se na ní. A rozešla jsem se ke skříňce .

,,Viděla jsi jak na tebe Seb koukal ?!" Vyhrkla na mě. ,, a to jako jak ?" Nadzvedla jsem jedno obočí. ,, tak nějak jinak než normálně ...prostě divně !" ,, no tak až prijdeš na to jak tak mi pak řekni" Usmála jsem se na ní. ,, a teď pojď ať si najdeme nějaký hezký místo na sezení " popadla jsem jí za ruku a šli do kavárny.

*****

Přišla jsem domů z kavárny. Kate jsem řekla všechno o hledně Lukase. Samozřejmě mi nezůstali oči suché. Určitě mám opuchlé oči od těch slz. Poslední dobou jenom brečím. Připadám si jako nějaký uplakánek, co ne a ne přestat.

Odemkla jsem dům a vešla do malé chodbičky a vizula si boty. Kabelku jsem položila k botníku a šla do kuchyně. Na lednici byl nalepený vzkaz.

S Georgem jsme je-li na pár dní mimo město. Promiň že jsem ti to neřekla dřív ale bylo to jako překvapení od Georga. Zavolám vám až to bude možné ... peníze máte u dózy na květiny. Máma.

Bezva. Mamka je pryč zrovna v té chvíli kdy jí potřebuju nejvíc. Ale jsem za ní šťastná. Usmívá se jako nikdy!

,,Nazdárek Lasičko "

E/D 
Je tu další část!!!
Omlouvám se ze jsem nevidala žádnou kapitolku během vánočních prázdnin ...tímto vám přeji krásný nový rok 2017!!!! A snad jsem valm udělala radost kapitolkou ❤️😊😍
Mějte se srdíčka ❤️❤️❤️

P.S. Na obrázku Jack ❤️😇🙈👸🏽

NO NEVER !Kde žijí příběhy. Začni objevovat