11 KAPITOLA

120 8 0
                                    

,,Nazdárek Lasičko"

Celá jsem se napla. Lasičko. Tak mi říká jen jediná osoba. Otočím se. A kdo tam není ? Král všech trapáku !

,,C- co tu dě-děláš !" Vykoktala jsem ze sebe. Kdybych měla říct že mě nepřekvapilo že je u MĚ doma trapák. Tak by to byla sakra lež.

,,Přišel jsem tě zabít ! Co myslíš že tu asi dělám ?" Nadzvedl jedno obočí. ,,ja- já nevím" mykla jsem ramenama ,, tys brečela ?" ,,NE !" Odsekla jsem mu a otočila se mu zády. Z lednlce jsem si vzala jablko a prošla kolem Seba. ,,jo a jsem tu s Jackem. Nechapu jak vy dva můžete být příbuzný. On je super natož ty seš jen chudinka"

,,tak pošli, teď seš pod mojí střechou můžu tě klidne okamžitě vyhodit a na kopat tě do koulí !" Wow ! Už to jsem zase já ! ,,asi si neslyšela tak to řeknu ještě jednou! Jsem tu s Jackem ! Na něm záleží zda tu můžu zůstat nebo ne! A navíc ty bys mě nekopla aniž by ses tam trefila Lasičko !" Zase na mě udělal ten svůj úšklebek.

,, podívej se mi na nohy" Nadzvedl obočí ale i tak se podíval na moje nohy, měla jsem na nich podpatky. Vyděla jsem v jeho očích trochu obavy. ,, už si dostal podpatkem do koulích ??" Na sucho polknul. ,, tak snad jsme si rozuměli! Papa " řekla jsem až moc sladkým hlasem. Až se mi udělala husí kůže.

,,Ještě jsme spolu neskončili !" Křikl po mě. Debil.

S jablkem jsem zašla do pokoje a sedla si na postel. Vzala jsem si notebook a šla na Facebook. Odepsala jsem na pár zpráv co mi přišli. No vlastně to byla jen zprava od Kate.

Odepisovala jsem Kate když mi začala vybrovat zadní kapsa u kalhot. Doslova. Vytáhla jsem svůj telefon.
,,Georgi ?
Mio ! Dneska máme volný studio ! Tak nechceš jít nahrát nějakou písničku ?
Ooohh no ... jasně v kolik ? 
No teď je ...." asi vyhledával hodinky když se odmlčel
,, ...... 2 hodiny odpoledne takže buď tu nějak kolem 3 hodiny 
Dobře budu tam ve 3 a děkuju "
Zavěsil se slovy tak zatím.

Mám hodinu. Super. Stihnu ještě sprchu. Ze skříně jsem si vzala roztrhání bílé kalhoty a k tomu černou adidas mikinu. A samozřejmě spodní prádlo. Vešla jsem do koupelny a svlékla se a vlezla do sprchy.

Umyla jsem si rovnou i vlasy aby se neřeklo že jsem nějakej špinďíra. V ručníků jsem si vyfenovala vlasy a namalovala se. Oblékla jsem si už přípravené oblečení a vešla zpátky do pokoje.

Podívala jsem se na hodiny a bylo půl 3. Čas abych vyrazila. Popadla jsem kabelku ve které mám své doklady a "potřebné" věci. Vyběhal jsem z pokoje a velkým obloukem se vyhla dveřím Jackova pokoje.

Nasedla jsem do mého milovaného autíčka a nastartovala. ,,Tak krásko, směr studio" řekla jsem a pohladila jí po palubní desce.

Byla jsem tam za 20 minut takže pohoda. Vystoupila jsem ze své krásky (auto) a šla k hlavním dveřím k vysoké budovy. K velice obrovské budovy.

Prošla jsem skleněníma dveřma a šla něco co vypadá jako recepce. Seděla tam simapatická malá brunetka tmavší pleti. ,, Dobrý den, jdu za panem Starem." Odtrhla pohled od nějakých papíru co měla na stole. ,, Oh, jistě. A vaše jméno ?" Usmála se na mě brunetka.

,,Mia Martin" ,,dobře řeknu panu Starovi že jste přišla....." něco naťukala na počítači a hned se zas podívala na mě ,,běžte do 13 patra a tam by na vás měl čekat" ukázala mi na dveře od výtahu a já poděkovala a odešla do výtahu kterej zrovna zastavil a vyšel z něj vysokej, bloďatej chlap. Věk tak o kolo 45. Ale vypadal dobře, to se musí nechat.

Ve výtahu jsem zmáčkla číslo patra 13. Ve výtahu hrálo rádio, potichu ale i přesto nahlas. Začala jsem si pobrukovat  a poklepávat pravou nohou.

Výtah mi cinkáním oznámil že jsem ve 13 patře. Vyšla jsem z výtahu a hned u něj stál George. ,,Čauky " pozdravil a jsem ho. ,,no ahoj Mio " pozdrav mi opětoval. ,, už víš co budeš zpívat?"

,,no jo..... " trochu nesměle jsem se na něj usmála. ,,copak ?" O ptal se mě když jsme šli vešli do zkušebny. ,, no jestli by vadilo kdybych nazpívala písničku co jsem složila ...?"

Goerge se zastavil na místě a podíval se na mě ,, ty skládáš ?" Zeptal se udiveně. ,, no ano.,, je to problém ?" ,, ne právě naopak Mio ! Tak pojď ať můžeme začít !" Pošťrouchl mě do druhé místnosti kde byl mikrofon a pár hudebních nástrojů. Byla tam i gipsonka. Popadla jsem jí a mávla na George a nějakýho chlapa za sklem.

Kytara byla naladěné takže jsem mohla hnedka hrát. Zahrála jsem pár akordů a začali dávat příběh, příběh co jsem už jednou sepsala a teď se probouzí zmích papírů ve kterých čekal až jej propustím.

Začala jsem i zpívat jako doprovod ke kytaře. Připadala jsem si jako bych byla uvnitř kytary. Jako bych byla nástroj co nepřestává hrát.

POHLED TŘETÍ OSOBY

Kluk s černou koženou bundou vešel do budovy kde pracuje jeho otec. Šel do studia ve kterém ho čekalo ne moc hezké prěkvapení. Stál u dveří zkušebny kde vždycky zpívá a nahrává. Slyšel nádhernej hlas. Po otevřel dveře zkušebny a tam viděl blonďatou dívku kterou ze srdce nenávidí ale hlas má překrásnej. ,,Mia ?"

E/D

Dobře asi si zasloužil mašly za to že je to měsíc co jsem vydala poslední část ! Ale poslední dobou jsem neměla nějak nápady a tak je to pozdě ale je TO TU !   Pozdě ale přece přeju krásnej nový rok mím pravidelným čtenářům i nepravidelným. Miluu vás laśky ❤❤❤ Vaše Elis 💙

NO NEVER !Kde žijí příběhy. Začni objevovat