,,UŽ JSEM ŘEKLA ! SEDNI SI VEDLE SEBASTIÁNA ANI JEDEN NEBUDE NIC NAMÍTAT !" Bezva ....
Sedla jsem si k tomu panu "dokonalými". Zdá se že si jen tak ty přátele nenajdu...
Už teď mi přijde že se mít rádi asi nebudem. Přede mě se objevil zmuchlaný papírek. A od koho asi přišel (ironie). Jop. Seb (Sebastián).
NA TUHLE ŠKOLU SI NEMĚLA CHODIT .... ALE JÁ TI DÁM DŮVOD ABYS ODEŠLA, KLIDNĚ I PO ZLÝM! SebNo bezva, takže tu mám tohodle dementa, kterýmu jsem nic neudělala. Ale jak chce. Já taky dokážu být zlá!
PROMIŇ ALE NIKDY JSEM SE "NEDOČETLA" ŽE BY SE LIDI DOKÁZALI NAŠTVAT NA OSOBU KTERÁ MU NIC NEUDĚLALA. ALE KDYŽ TO CHCEŠ MÍT PO ZLÝM.....TAK JO :* Mia
Papírek jsem zmuchlala a hodila ho na tu jeho polovinu lavice. Samozřejmě si to hned musel přečíst. Jak jinak.
Podíval se na mě pohledem boj začíná. Už začal. Hned jak si sem chodil ten papírek. Idiote.
Podívala jsem se přes třídu a uviděla tu blondýnku jak dala mému bratrovy číslo na papírek. Proč se na mě tak kouká. Ona se na mě mračí. Nenávistně. Wow Mio jak by na tebe asi jinak koukala ?!
Seb mi hodil ještě jeden papír ale to už jsem si nepřečetla jelikož na nás začala křičet učitelka. ,,Smith, Martin dneska po škole !" To snad ne !?
Otočím se na Seba a ten se směje od ucha k ucho. Takže to bylo záměrné ! Nekecej! Tak to se teda zaplet se špatnou osobou!
Zazvonilo na přestávku a já se okamžitě zvedla a šla do jiné třídy. Cítila jsem na sobě pohled ale ne jen tak normální pohled. Byl to nenávistní pohled. Propaloval mi záda. Divím se že jsem nezačala hořet. Otočím se a tam je Seb s tou blondýnkou, jejíž jméno ještě neznám.
,,Ahoj jsem Kate ! Ty si Mia že jo ??" začala na mě mluvit malá brunetka, hned jak jsem přišla do třídy. ,,Jo jsem " usmála jsem se na ní a koukala jsem se kam bych si mohla sednout. Viděla že se koukám na lavice. ,,Pojď si sednout ke mě, u mě nikdo nesedí a aspoň by jsme se mohli seznámit" usmála se až jí šlo vidět horní patro zubů. Má krásné zuby. Jako perličky.
,,Dobře" úsměv jsem jí oplatila a šla za ní k našemu místu. ,,Tak mě napadlo nechtěla by jsi jít po škole se mnou na kafe ? Hned tady je skvělá kavárna. " Není to špatný nápad, aspoň bych si mohla najít konečně kamarádku. ,,Jasně ! může být zábava "
Zazvonilo a náš nebo můj nový učitel na matiku vyšel do třídy. ,,Tak se uklidníme studenti" podíval se na celou třídu a pohled nechal na mě ,, a zdá se že máme novou studentku ? jak se jmenuješ ?? " bože já nechci být pořád jen středem pozornosti ,, Mia ....Mia Martin " spíš jsem to pošeptala, nejsem stydlivá ale dnes mi to dělalo problém. Nevím kvůli čemu nebo kvůli komu ale byla. ,,Dobře Mio. Nechceš nám o sobě něco říct ?" ,,ne.. uhodl jste nechci" Celá třída se začala smát jak něco ale já neřekla nic vtipnýho. Učitel se na mě zamračil ,,dobrá, dobrá uklidněte se ! Když slečna Mia nechce nic říkat tak si napíšeme test. Vytáhněte si papíry a napíšeme si pár příkladů" To mi moc nevadí, upřímně mám ráda testy z matiky. Vždycky mi šla.
PO ŠKOLE
S Kate jsme si to v té kavárně užili. Měla pravdu, kávu tam dělají fakt dobrou ! A myslím že jsem si našla konečně kamarádku. Dokonce za mnou přišel jeden kluk. Lukáš. Dal mi číslo a já jemu. Bože tady se mi fakt líbí ! ,,Tak co sestřičko, jak se ti líbí ve škole ?" přišel zamnou Jack ke mě do pokoje.
,,No......" koukal se na mě s nechápavým obličejem. Nebo spíš smutným. Což nechápu ? Nikdy si o mě takhle nestaral . ,,Skvěle ! No teda až na pár lidí ale skvěle !" Jack se na mě rozzářil a šel mě obejmout. Obejmout ?! Stalo se mu něco ? ,,Čekal jsem na tebe před školou ale šla jsi někam s nějakou holkou tak jsem vás radši nechtěl rušit" usmál se na mě hned jak se o de mě odtáhl.
,,No s Kate, to je ta holka, jsme šli do kavárny a....." mám mu to říct to s tím klukem ? Je to bratr ale teď si rozumíme. ,,A...? " ,,No a tam mi dal jeden kluk číslo " usmála jsem se, ale ne na Jacka ale do země. Nevím proč ale trochu jsem se styděla.
,,No to je super ! myslím teda ..." chvilku mlčel. Nechápavým pohledem jsem se na něj podívala a hned se začal smát jak pominutý. ,,blbečku !" praštila jsem ho do ramene. On se za něj chytil a dělal jak ho bolí. ,,To bolelo ! Jak tady tak tady " Nejdřív ukázal na rameno a pak na srdce. ,,mám ti to pofoukat ? " zazubila jsem se na něj.
Ale to jsem dělat neměla. ,,Jacku !" začala jsem ho mlátit a kopat protože mě chytil a přehodil na rameno. Má hezkej zadek to se musí nechat. Kdyby to nebyl můj bratr tak já sama bych po něm vyjela. ,,Jacku ! pusť mě !" ,,Smůla sestřičko, příště aspoň budeš vědět že se mi nemáš smát !" ,,kam mě to vůbec neseš ?!" ,,uvidíš !" hned jak to dořekl tak otevřel naše sklenění dveře od zahrady. A to snad ne ?! ,,To neuděláš ?! Jacku ?! Ne!" s vykřiknutím slovem ne, mě Jack hodil do vody.
,,Ty idiote !!" začala jsem na něj křičet z bazénu. ,,Tak mi aspoň pomoc" natáhla jsem k němu ruku aby mi pomohl z bazénu. Hned jak se chytl mé ruky tak místo toho abych zabrala jsem spíš tu ruku tlačila do zadu a tím ho taky shodila do bazénu. ,,neměl jsi mi věřit bratříčku !" ,,krávo !" oba dva jsme se začali smát jak něco.
,,co tu děláte ?! " přišla za náma mamka k bazénu. ,, chováte se jak malý děti ! běžte se převléct !" s Jackem jsme se na sebe podívali a začali jsme se smát ještě víc.
Vylezli jsme s bazénu a šli každý do koupelny. Samozřejmě každý do sví. Jak jsem se opláchla jsem šla do pokoje kde jsem si k notebooku a pustila si film.
Začal mi zvonit mobil. Podívala jsem se kdo mi volá. Lukáš !
E/D
Ahojky Lásky <3
Tady je další část, snad se vám líbí a budu moc ráda za vaše komentáře a popřípadě hvězdičky. Snažím se vždycky dodržovat počet slov. Vždycky minimálně 1000 slov. Pro vás lásky <3 :*
Příště papa vaše Elis <3
P.S. Na obrázku máte Lea Howarda AKA. Lukáš Mitch ;)
ČTEŠ
NO NEVER !
Teen FictionMia - 17 let, její vážní je zpívání a tancování,chodí do druháku na střední, přestěhovala se z Paříže do Los Angeles - důvod ?- dozvíte se, bydlí jen se svojí matkou a s jejím starším bratrem (19) Sebastián - 18 let, je to playboy co mění holku za h...