,,Mio, Jacku tohle je George, je to můj přítel a bude tu žít s námi...."To snad ne ?! Tak proto jsme se sem přestěhovali !!!
----------------------------------
Páni na to kolik mí mámě je má dobrej typ...
,,těší mě já jsem Mia " řekla jsem a podala mu mojí ruku, on jí přijal a strhnul mě do obětí. Nejsem na to zviklá ale co.. ,,promiň, ale já musel " s těmito slovy se ode mě odtrhnul. ,,nevadí, a jak se vůbec jmenujete ?" zajímalo mě to ,,no tak za 1, tykej mi " mrkl na mě ,,a jsem George " (čte se džordž) ,, ohhh, tak dobře ....Gorgi " usmála jsem se na něj. On se otočil na Jacka a představili se. Bože je příšerně simpatickej.
,,tak co ?" zašeptala ale spíš jen znázornila ústy ,,skvělí, umíš vybírat " mrkla jsem na ní a zvedla palec nahoru.
,,Tak si dáme večeři ?" řekla mamka po těch pár minut.
PO VEČEŘI
George je hrozně prýma chlapík, dozvěděla jsme se o něm hodně věcí. Jako například že vlastní nahrávací společnost tady v Los Angeles. A říkal že bych se tam mohla někdy jít podívat, což asi udělám.
Přijeli jsme v neděli což znamená že v pondělí jdu do školy.
Škola.
Nový lidi.
Strach.
Samota ?
Přišla jsme k sobě do pokoje a zašla do šatny, kde jsem si vzala oblečení na spaní a zašla do koupelny. Svlékla jsem si oblečení a vlezla do sprchy. Miluju tuhle věc. Miluju vodu. Miluju to teplo. Miluju tu zimu. Tak dost nebudu tu básnit o vodě ?!
Vylezla jsem ze sprchy a oblékla jsme si tričko mého bráchy a k tomu jenom kalhotky. Nejpohodlnější věc na světě. Šla jsem do postele a tam okamžitě usla.
RÁNO
[crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr]
Co to kurwa je ! Jo už vím pan Budislav aka. Budík . Bože jak já tu věc nesnáším. ,,Mio, vstávej jdeš první den do školy, nechceš snad první den školy jít pozdě že ne ?!" ,,já vstávám tak mě hned nebuzeruj !" ,,MIO ! VSTÁVEJ A TO HNED ! " bože to je fakt hluchá ?
Neochotně jsem se zvedla z postele a šla do koupelny. Však to znáte, rutina všech.
Čistění zubů.
Učesat vlasy.
Namalovat se .
Řeknout si že to nebude lepší.
A jít do šatny se obléct.
Vzala jsem si na sebe roztrhané černé kalhoty a k tomu bílou košili. Vlasy jsem si dala do drdolu, vzala jsem si kabelku a šla dolů.
Kabelku jsem si dala na židli v kuchyni a šla k lednici. Vzala jsem si jogurt a měla v plánu ho sníst. ,,Mio už nestíháme vem si to do auta, Jacku !!" mamka má zase nervičky, jak jinak.
Asi jsem se nezmínila ale Jack alá můj bratr bude chodit se mnou na střední ale on je v maturitním ročníku já jsem ve druháků. Takže s ním asi budu chodit do školy, jej.
Popadal jsem kabelku a jogurt jsem nakonec nechala na lince. Nechtěla jsem se zaprasit, no znám se. Naštěstí Jack ještě nebyl v autě, takže ..... můžu sedět ve předu jej. ,,zapomeň ségra, to místo je moje !" řekl a už šel ke mě nebo takhle on nešel, on běžel. Naštěstí jsem rychle zareagovala a sedla si a hned zamkla. On už stál před dveřmi auta. Poslala jsem mu vzdušnou pusu. On jen na mě ukázal prostředníček a sednul si za mě. Mamka už taky nasedla a jeli jsme směr škola.
Ta je ale obrovská. Tam se ztratím.
Velká budova, zařízena moderně. Ne jako u nás v Paříži. Tomuhle se říká prestižní škola. Vzala jsem kabelku a vystoupila. ,,tohle nevypadá jako vezení" poznamenal můj milovanej bratr. ,,zlato kdyby to bylo vězení tak už tam dávno jste " ,,haha moc vtipný mami" řekl už Jack s nezájmem já jen nad tím jejich rozhovorem protočila očima a šla ke vchodu školy.
Stáli tak lidi, budu hádat moji nový spolužáci. Jak jinak. Vešla jsem do budovy a v patách mi šel Jack. Mamka s náma nešla prý jsme už velký a tak. Podle koho no já jsem ale ten dement tady zamnou asi ne.
,,víš kam vůbec máme jít ? " zeptal se mě Jack ,,ne a budu hádat, ty taky ne ?!" ,,ale budu to vědět za pár vteřin !" co to jako má být ?! kam jde ??!! No radši půjdu za ním co když se mi ztratí, co bych potom dělala.
,,Ahoj, prosimtě nevíš kde je tady ředitelna ? jsem tady prvně a nevím kde je. " bože už vím co tím myslel. Jack oslovil nějakou holku, byla stará asi tak jako já. Měla blond vlasy a krátkou sukni, divím se že jí nejde vidět zadek. Jack na ní mrknul a ona si ho prohlídla. Najednou se podívala na mě a koukala na mě tím pohledem jako kdo jsem ale pak se zase podívala na Jacka ,, běž touhle chodbou a nakonci v pravo to je a tady je mé číslo, kdybys ses ztratil " mrkla na něj a odcupitala někam pryč. Nebyla nějak sympatická.
,,tak kdo má nejlepšího bráchu na světě ? " otočil se na mě Jack ,,já " řekla jsem s pobaveným hlasem. ,,no vidíš sestřičko že to jde, a pojď musíme jít do pekla " Jack mi přehodil ruku přes ramenou a držel mě u sebe. ,, ty se za mě nestydíš ?" on se jen na mě podíval ,,proč bych se měl stydět za svojí krásnou sestřičku ?? " ,,ty si řekla krásnou ?! hele není ti nic Jacku ?" dala jsem mu ruku na čelo a dělala že hledám jestli nemá teplotu. ,,ne a neohmatávej mě, jsme na veřejnosti, a navíc už jsme tady"
To bylo rychlí. Jack zaklepal na dveře ředitelny. ,,vstupte " řekl někdo za dveřmi. S Jackem jsme šli dovnitř ředitelny a spatřili ženu sedící za stolem. ,,Dobrý den, Já jsem Mia Martin a to je můj bratr Jack Martin, jsme tu prv--...." ani jsem to nestihla dokončit, protože se ředitelka rozhodla dokončit větu za mě. ,, první den, dobře tak pojďte zamnou dám vám všechno co potřebujete a pak vás půjdu představit třídě.
Ředitelka nám dala učebnice a rozvrh. Teď už jen třída.
Naštěstí šla dát Jacka prvního do třídy já byla až po něm. ,,hodně štěstí, sestřičko" řekla a zapadl ve třídě mezitím já jsem čekala na ředitelku než vyjde ze třídy a půjdeme do té mé. ,,Snad se ti bude u nás líbit Mio" řekla po chvilce ředitelka ,,v tom taky doufám " místo toho abych to řekla normálně jsem to řekla potichu že jsem si myslela že to ani neslyšela.
,,připravená Mio ? " zeptala se mě ředitelka, ta ředitelka je hrozně milá, ne jako ta má bývalá a navíc to byl chlap.Zakroutila jsem hlavou na souhlas, jelikož to nemá cenu.
Ředitelka zaťukala a potom vešla do třídy. Já jsem jí samozřejmě následovala.
,,Milí studenti, vedu vám sem novou studentku, její jméno je Mia Martin, a je z Francie, tak na ní buďte hodní" periferním pohledem jsem viděla že se na mě kouká celá třída. Jak jinak Mio, seš tady přeci nová !
Ředitelka odešla a slovo si převzala učitelka. ,,Ráda tě poznávám Mio, běž si sednout támhle vedle Sebastiána " ten kluk se mi nelíbí, vypadá jako namachrovanej imbecil. ,,ale paní učitelko tady sedí Majk ?!" ozval se ten kluk ke kterýmu jsem si měla sednout. ,,já ho tu nevidím, pak ho přesedím pryč" ,,ale ...!" ,, žádní ale Sebastáne !" ,,já si klidně sednu tam dozadu paní učitelko, pro mě je stejně lepší sedět sama......víc se středím" ,,UŽ JSEM ŘEKLA ! SEDNI SE VEDLE SEBASTIÁNA A ANI JEDEN NEBUDE NIC NAMÍTAT !" bezva ...
E/D
Nazdárek lásky :)
dneska vám přidávám 2 část ....No.....Never.... snad se vám zalíbilo moje psaný a budu ráda za každá komentář jak pozitivní tak i připomínky <3
Příští část vyjde brzo papa
vaše Elis <3
ČTEŠ
NO NEVER !
Teen FictionMia - 17 let, její vážní je zpívání a tancování,chodí do druháku na střední, přestěhovala se z Paříže do Los Angeles - důvod ?- dozvíte se, bydlí jen se svojí matkou a s jejím starším bratrem (19) Sebastián - 18 let, je to playboy co mění holku za h...