4 KAPITOLA

232 10 0
                                    

DŮLEŽITÁ OTÁZKA ! PODÍVEJTE SE DOLŮ

Začal mi zvonit mobil. Podívala jsem se kdo mi volá. Lukáš !

----------------------------------------

,,Ano ? " Nemohlo neslyšet jak se usmívám. ,,Ahoj Mio, tady Lukáš ...snad si na mě pamatuješ jsem ten z kav..." ,,já vím kdo jseš Lukáši !" přerušila jsem jeho větu. ,,No super,.....tak mě napadlo jestli by jsi, já nevím nezašla zítra třeba do kina ? " Ani nejde popsat jak moc se usmívám. ,,ráda !" ,,dobře, tak já se pro tebe zítra stavím v 6 hodin ale do zpráv mi napiš adresu, abych tě mohl vyzvednout " ,,dobře, už se těším, zatím ahoj " ,,ahoj, Mio..... zítra"

Položila jsem to a začala jsem skákat na posteli. A k tomu jsem si začala zpívat na celej pokoj. ,,co děláš ?! kvůli tobě se nemůžu soustředit na učení !" kdo jiný jsem mohl vtrhnout. Jack. ,,nedělej že ses učil ?! určitě jsi děla úplně něco jiného. A radši to ani vědět nechci !" bůh ví co tam dělal. ,,Tak mi řekni proč jseš tak HAPPY ?!" ,,Proč bych ti to měla říkat ??" ,,protože jsem tvůj milovanej bráška? Protože jsi mě vyrušila při mé intimní chvilce ?!" Nakrčil na mě jedno obočí. ,,Já věděla že to nechci vědět, no a ..... proč jsem vlastně happy jak jsi řekl...."

,,no víš jak jsem ti říkala o tom klukovi z tý kavárny ?" přikývl. ,,No tak mi akorát volal, jestli bych s ním nechtěla jít do kina !" ,, wow .." to je jediný co mi na to řekne ?!

,,To mi na to řekneš jenom WOW ?" ,,Já nevím co bych ti na to měl jako říkat ?! Přeci nejsem tvůj táta abych ti to řík...." ani to nedokončila už si zakryl pusu. ,,Jen to řekni !" ,,Mio... promiň takhle jsem to nemyslel... moc mě to mrzí ..já -" ,,běž " Jen se na mě podíval ale nevypadalo to na to že by se uráčel odejít. Oči mě začali štípat, cítila jsem jak jedna slaná kapička mi teče po tváři.

,,Mio j-" ,,BĚŽ !" Křikla jsem na něj. Podíval se na mě s lítostí v očích a odešel pryč.

On neví jaký to je ! On neví jaký to je když někomu umře táta ! Jeho táta žije ve Francii. Můj ne. Ten ani nedýchá ! Ten je už pár let pod mramorovou deskou.

Abych vám to nějak vysvětlila. Moje matka si nejdřív vzala jednoho týpka jménem David. S ním měla Jacka. Pak se rozvedli a vzala si mého tátu. Pak měli mě. Takže to shrnu. Jeho táta žije a ten můj ne, máme stejnou mamku. Ale rozumíme si. I když to tak občas nevypadá. Mám ho ráda i on mě. Ale někdy to přehání, i já (musím se přiznat ).

Jak odešel tak za sebou jen přivřel dveře. Debil. Ty dveře jsem zabouchla, ale silně, ujelo mi to... možná. Nechala jsem svým slzám volný proud. Tak moc to štípalo v očích. Nechápu lidi co brečí pořád. Zavřela jsem se v koupelně a rozhodla si dát koupel.

Když brečím tak ať nejsem mokrá jen od slz. (ŽÁDNÝ PERVERZNÍ MYŠLENKY ! :D ) Je mi líto to že já jsem nezažila tu "otcovskou lásku" jako většina dětí tady. Otočila jsem kohoutkem a pustila horkou vodu. Vlezla jsem do vany. Tam jsem se víc rozbrečela nad vzpomínkami, nebo spíš jen ty co mi vyprávěla mamka.

Přišla jsem do pokoje jen v županu. Nechtělo se mi ještě oblékat do pyžama. Ale jako pyžamo to nevypadalo. Podívala jsem se ven z okna. Tma. Už je venku tma. Černo černá tma na které jsou malá světýlka připomínající lampiony. Vylezla jsem na balkon. A opřela se o zábradlí. Podívala jsem se na hvězdy. Vzpomínám si jak mi jednou někdo řekl, když umřel táta. ,,když se ti bude stýskat, podívej se večer na hvězdy, když člověk odejde do nebe svítí tam jak hvězda, dohlíží na tebe. Když se budeš cítit jakkoliv špatně, podívej se na hvězdy a hned se ti uleví. Protože tvůj tatínek tam je a pomůže ti. "

Na ty slova si pamatuju ještě dnes. Sice nevím kdo mi to tehdy řekl či řekla. Ale jsem za to ráda. Jako malá jsem se každou noc dívala na hvězdy a mávala na tu nejzářivější hvězdu co tam byla. Táta.

Ani nevím jak dlouho jsem tam byla. Ale už bych měla jít spat. Zavřela jsem balkon a šla si lehnout.

RÁNO

Probudila jsem se za zvuku budíku v mém mobilu. Promnula jsme si oči, abych se rozkoukala. Spala jsem v županu. Jak vtipné.

Udělala jsem raní hygienu a oblékla se. Vzala jsem si kabelku a šla dolů pro snídani. Vstávání mi nedělá problém.

Zazvoní budík.

Vstanu.

A jedu dokud neusnu.

Prostě klasická rutina. Došla jsem do kuchyně a už tam byl Jack. Ještě si mě nevšimnul, což je pozitivní ale ne na dlouho. Došla jsem do lednice a tam si vzala jablko. ,,Mio .. vážně, vážně mě to mrzí co jsem včera řek. Já jsem rád že jdeš na rande s nějakým klukem ale " jak řekl to s nějakým klukem tak zatnul pěsti. Zřejmě se mu to nelíbí, ale co je to starší bratr měl by se starat o svojí sestřičku. ,, prostě to ze mě vilítlo a já nepřemýšlel. Fakt mě to mrzí." Zdá se že ho to opravdu mrzí. To je snad poprvé co se mi takhle omlouvá. Na nic jsem nečekala a obejmula jsem ho.

,,To je v pohodě stane se " sice mě to v tu dobu bylo líto jak mi to řek ale teď mi to je jedno. ,,Jo mamka dneska odjela dřív takže jedeme spolu " Snad se nevybouráme. ,,Ok, tak jedem ?" usmála jsem se, vzala kabelka a šla k autu .

,,Do kolika dneska máš ? " ,,Nevím, proč ?" nevěřícně jsem se na něj podívala. Mě napadlo že by jsme mohli zajít třeba na kafe, mohli bychom si promluvit o škole, o vztazích, o klucích .. a tak " Jo tak už vím v čem to je ! On se bojí že mi Lukáš něco udělá ? No to snad nemyslí vážně !? A navíc ví že jdu už někam ven ! ,,Promiň ale dneska nemůžu, přece jdu s Lukášem ven. Nepamatuješ ?!" ,,právě že jo" zamrmlal si. Asi si myslel že to neslyším ale slyšela jsem to dost dobře.

,,Mám pak na tebe počkat a odvést tě domů ?" ,,Ne to je dobrý, projdu se " Překvapivým pohledem se na mě podíval. Akorát jsme vylezli auta. Jsem sice líná na to jít pěšky ale neměla jsem náladu na ten jeho výslech. ,, Si v pořádku ? Nepotřebuješ doktora ? " Dal mi ruku na obličej a dělal že mi hledá teplotu. Jeho ruku jsem odstrčila od sebe. ,,Ne, nepotřebuji doktora jen se chci projít okey ?!" Jen na mě mrkl a šel k budově zvanou škola.

Přišla jsem ke své skřínce a když jsem jí už odemkla tak mi jí někdo zabouchl před nosem. ,, Co si myslíš že kurwa děláš ?!" Vystartovala jsem na tu dotyčnou osobu. Ani jsem nevěděla kdo to je. ,,Říkal jsem ti ať sem nechodíš, ale ty si neposlechla, zažiješ peklo ty couro !" Seb ! To mě mohlo napadnout. ,,Tak poslyš ty jeden arogantní hajzle ! Ty si myslíš že se nějakej velkej král mezi těma kravkama ? Ale ty jseš jen přemachrovanej kretén co si o sobě myslí bůhvíco ! Místo toho aby si tady na mě křičel na víc bezdůvodně ! Tak si jdi někam na záchodky s nějakou tou kravkou tady ! " ,,Poslouchej mě ty malá potvoro, okamžitě se vypakuješ nebo tu nepřežiješ ani jeden zkurvenej den !" Zakřičel na mě. ,,Nejseš jedinej co umí někomu dělat problémy !"

,,Pobavila si mě, ale ty si opravdu myslíš že mi ty něco uděláš ?! " ,,Ne máš pravdu já si to nemyslím. Já to vím !" Nějak si dovoluješ zlato " zatnul ruce v pěst. ,,A to jsem ještě nezačala !"

Zazvonilo na hodinu aspoň mi ten idiot dá pokoj. ,, Uvidíme kdo komu co udělá ? Zatím se měj zlato !" Muckl na mě. Fuj! ,,No páni !" Vyhrkla na mě Kate. ,,Co páni ?!" Odpověděla jsem podrážděně. Pořádně jsem se neprobrala z toho idiota. Kdo si myslí jako že je ? Ani jsem si nevšimla že u něj stál nějakej kluk. Taky vypadal jak idiot. Tak uvidíme co se z něho vyklube.

,,Ty si snad první kdo na Seba takhle vyjel ! Nikdo si to nedovolil." ,,Proč ? Je to jen egoistický debil co si o sobě myslí bůhvíco ?!" ,,Jedno slovo ...STRACH "

E/D

Ahojky srdíčka !!!!!!!!

Právě jsem vám dopsala a taky už i zveřejnila novou část ! Dneska je dlouhá ! Pro mě EXTRA dlouhá ! Psala jsem jí dva dny tak snad podle toho i vypadá <3 :3 Chci se zeptat chtěli by jste i pohledy Seba ? Jestli ano tak mi to napište dolů do komentářů I

Mějte se papa zlatíčka u další částo :* P.S. na obrázku máte Kate ;)

NO NEVER !Kde žijí příběhy. Začni objevovat