15 KAPITOLA

132 12 7
                                    

KAPITOLKU VĚNUJU MichellKeyStars děkuju za tvoje hezké ohlasy 😊 užij si kapitolku 😊😍

,,no už ti to šrotuje holčičko a teď dokončíme co jsme minule nedokončily " jak to dořekne začne mě dravě líbat.

Bože pomoc mi !

,,nechtoho !!" Ale on nic. Cítím jak mi po čele tečou kapičky studeného potu.

,, pomoc !" Vykřiknu. ,, po-" chtěla jsem vykřiknout po druhý. V tu chvíli mi na pusu dal svoji ohyznou ruku abych neřvala.

,, drž hubu ! Rozumíš ?!" Křikne na mě a na tvář mi vlepí facku. Cítím v puse pach krve.

Chtěla jsem ho kopnout do rozkrku a utéct jako minule. Ale on to nějak předvídal a postavil se mi mezi nohy a víc mě přitiskl ke zdi tak silně že jsem bolestivě vykřikla.

,, ani se o to nepokoušej ty děvko ! " Okřikne mě a zase mě uhodí.

,, prosím Lukasi.." nedořeknu ani větu a opět mě uhodí do pravé tváře.  Začne mi vyhrnovat tričko. Když mu to nejde, vzdá to a roztrhne ho.

,,PUSŤ JÍ !" Vykřikne někdo z dá-li. Nevím kdo to je ale budu mu líbat nohy když mě od sud dostane.

SEBASTIÁN

Poslední dobou mi vrtá hlavou ta kráva. Ano, Mia.  Celý den jsem jí z povzdálí sledoval. Jednou mě sice "nachytala" ale to jsem bral jako "provokaci". POČKAT ! To byla provokace !

Před hodinou biologie jsem slyšel jak se baví s tou holkou. Jak že se jmenuje ? Kiki ? Já nevím ! To je jedno. Prostě jsem slyšel jak se spolu baví o tom že někam spolu půjdou. A já jako její věrný sok u toho nesmím CHYBĚT.

,,Hej ! Majkle ! Dneska. My dva. Klub. V 8. Přijedu pro tebe." Okřiknul jsem svého kamaráda co se zrovna zabíval kouskem pizzy ze školní jídelny.

,, jasný ! Snad tam ulovíme nějaký to sexy zboží" mrkne na mě.

Jen pokývnu hlavou a začnu pojídat onu pizzu pokud se jí dá tak nazývat.

*********

,,kámo dnes je tu narváno víc než minule !" Okřikne mě Majk.

Ani mu neodpovím a očima hledám onu blondýnku. Vidím toho spoustu. Opilé lidi jak se plazí po baru. Pak hodně "náhodných" lidí co si to klidně hned rozdají na parketu. A pak jsem ji uviděl.

Tancovala u prostřed parketu. Ale nebyla SAMA. Za ní stál jeden kluk který nevipadal že chce jenom tancovat. Než jsem stihl jak koliv zareágovat už jí někam táhl.

,, jdu si něco zařídit ! Nečekej na mě!" Okřiknu Majka, nečekám ani na odpověď a už se prodírám davem za onou blondýnkou.

Nevnímám nic okolo. Ani tu otřesně hlasitou hudbu. Slyším jen jeden hlas. A to nářek o pomoc od mé (ne)přítelkyně. Zastavím se když je vidím v tmavé chodbě. Oni mě vidět nemohou, jsem schovanej v temném koutu chodby.

Ani nevím proč bych jí měl pomáhat. Je to přece moje nepřítelkyně. Nenávidíme se. Ale já a její bratr jsme kámoši. Nemůžu nechat mladší sestru mého kámošo jen tak znásilnit předemnou. Nemůžu být jen tak svědek. A nebo mužů ?!

,,PUSŤ JÍ !" Ani jsem nepřemýšlel a vykřiknul jsem na toho hajzla.

On se od ní tak na dvacet centimetrů odtrhne ale její ruce pořad drží nad její hlavou.

,,vypadni od sud, tady nemáš co dělat. Je to jen mezi mnou a touhle čubkou !" Řekne až moc klidným hlasem.

Podívám se na Lasičku a v jejích očích co směřujou na mojí maličkost, vidím strach, obavy, odpor... ale nevím ke komu teď přesně.

,,řekl jsem to jednou a řeknu to naposled. Půst jí !" Řeknu taktéž s klidným hlasem.

Ten hajzl se od ní celej odlepí a projde kolem mě. Nečekal jsem že fakt odejde.

Když je u mě tak se zastaví a ani se na mě nepodívá a řekne : ,,užijte si spolu, já si jdu najít jinou děvku která mě teď uspokují. Ale varujutě. Kouše jak svině."

S tímhle odejde spátky k baru.

Podívám se na Lasičku a vidím jak padá k zemi. Rychle k ní přiběhnu ale nestihnu jí chytit. Má zavřené oči. Sakra. Asi omdlela. Vezmu ji do náruče a odejdu z tohohle pajzlu.

Vyjdu z klubu a směřují si to ke svému autu. Sakra. Problém ! Jak mám odemknout když nesu tuhle nešťasnici a mám klíč od auta v zadní kapse u kalhot !

Lasičku opřu o auto ale jednou rukou jí ještě jistím aby nespadla. Pravou rukou si vythnu klíčky a auto odemknu na dálku.

Otevřu dveře od spolujezdce a opatrně tam položím Lasičku. Natáhnou se pro pás a připnu ji.

Zabouchnu dveře a proběhnu kolem auta a sednu si na místo řidiče. Připnu si pás a dám kličky do zapalování. Cchytnu se oběma rukama volantu. Nejedu. Jen koukám dopředu před sebe.

Kam jí mám vzít ? Za J ? Ne, ten by vyšiloval. Vezmu jí k sobě. Bože ! Proč mě takhle trestáš ? Podívám se na onu osobu o které pár hodin přemýšlím. Je roztomilá když spí. STOP ! Takhle o ní mluvit nebudu ! Není rozotomilá ! Není !

Naštvaně otočím klíčkem a vyjedu domů. Za tohle mi ta holka bude líbat nohy !

MIA

Pomalu otevřu své oči. To je tak namáhené. Jako bych je měla slepené. Ale přesto je otevřu. Nadvzdory velké bolesti mé hlavy.

Podívám se kolem sebe. POČKAT ! Tohle není můj pokoj !

,,šípková Růženka se nám probudila ? " řekne nějakej hlas vedle mě.

E/D
Na obrázku Luke alias HAJZL 😊😂

NO NEVER !Kde žijí příběhy. Začni objevovat