~Lukas~
Wiedziałem jak bardzo chciała być na koncercie Justina Biebera, wiec postanowiłem ze kupie nam bilety i pójdziemy na niego razem. Dlaczego nam? A właśnie... Ja też lubię Justina chciałbym być taki jak on ale nigdy nie będę. Cóż... Mogę jedynie upodabniać się do niego w stylu ubierania się. Ale przejdźmy do rzeczy, zaprowadziłem moja dziewczynę (jak to brzmi) pod Madison Square Garden.
➖Jesteś gotowa na najwspanialszą rzecz?-stałem naprzeciwko niej patrząc w jej oczy, chciałem zakryć swoim ciałem jak najwiecej.
➖Nie jestem do końca pewna o co ci chodzi ale jestem gotowa.
➖A wiec chodź.-pociągłem ją lekko do przodu po czym weszliśmy tylnim wejściem na "arenę", oczywiście miałem przy sobie bilety w razie wpadki z ochroniarzami. Wchodziliśmy po schodach do góry na trybuny aby mieć jak najlepszy widok na samego artystę jak i scenę na której występował, w środku aż się roiło od krzyków i napalonych fanek.
➖Lukas ty tak na poważnie?!-Weronika próbowała mnie przekrzyczeć przesz te wszystkie piski.
➖Tak. To dla ciebie kochanie wszystkiego najlepszego.- pocałowałem jej słodkie usta.
➖Jak to możliwe.-przytuliła mnie i się rozpłakała.
➖No wiesz... W życiu jest taki moment że marzenia się spełniają.
➖Nie wiem jak mam ci dziękować.
➖Nie dziękuj tylko oglądaj, przed momentem się zaczą więc włącz telefon i nagrywaj.-zaśmiałem się.
➖Dziękuje.-ostatni raz na mnie spojrzała i pocałowała następnie przez cały koncert bawiła się jak normalny nastolatek w tym wieku.
*( zdjęcie z koncertu w Polsce)
Po skończonym koncercie wszystkie fanki gromkimi brawami oraz piskami dziękowały Justinowi. Ja zabrałem Weronikę i poszliśmy do sklepiku z jego ubraniami trasy Purpose Tour.
➖Wybierz sobie to co chcesz a ja zapłacę.
➖Lukas ale ja nie mogę tak cię wykorzystywać.
➖Możesz ponieważ nasze mamy dały nam pieniądze.
➖Ok dobrze... A ty chcesz coś?-po chwili zapytała.
➖Tak ja sobie wezmę koszulkę z długim rękawkiem. A ty?
➖Ja bym chciała koszulkę z napisem My mama don't like you, dobrze to bierzemy tak?
➖Tak tylko sobie jeszcze chwilkę poczekamy ponieważ jest długa kolejka.
➖Mi się tam nie spieszy.
➖Mi też.
➖Lukas... Ja naprawdę nie wiem jak mam ci dziękować. Zrobiłeś dla mnie najwspanialszą rzecz jaką kiedykolwiek mogłam sobie wyobrazić.
➖Wynagrodzisz mi kiedyś indziej a teraz wspominaj.-zaśmiała się uroczo.
➖Wiesz że jesteś najwspanialszym chłopakiem na ziemi.-pocałowała mnie w usta.
➖Tak wiem.
➖Kocham cię.
➖Kocham cię.
Po zakończonych zakupach ze sklepu Justina postanowiliśmy że pójdziemy do Starbucksa na kawę wiec tak też zrobiliśmy. Szliśmy powili, opowiadałem Weronice o poszczególnych miejscach w NY... Była zachwycona ciagle powtarzała że chciałaby tu zamieszkać na stałe i takie tam inne pierdoły... Cieszyłem się że w końcu jest szczęśliwa. Gdy doszliśmy do kawiarni podszedłem do lady i poprosiłem o dwa sheaki z napisami naszych imion. Po 5 minutach otrzymaliśmy napoje i wyszliśmy kierując się w stronę hotelu. Po drodze rozmawialiśmy, śmialiśmy się oraz żartowaliśmy. Moja dziewczyna ma niesamowite poczucie humoru.
➖Jesteśmy na miejscu pora wejść.
➖Taakkk jestem kompletnie padnięta, marzę tylko o szybkim prysznicu i o tym aby przytulić się do twojego boku podczas snu, oczywiście jeżeli nie masz nic przeciwko temu.
➖No coś ty! Ja marzę aby poczuć twój zapach włosów.(haha)
➖Oj przestań.-pociągła mnie za rękę w stronę drzwi wejściowych a następnie poprowadziła nas do windy.
➖Ciągle się zastanawiam od kiedy stałaś się taka romantyczna.
➖Po prostu staram się aby nasz związek był idealny i próbuje dać z siebie wszystko.
➖Przestańń jesteś idealna pod każdym pozorem nie musisz dawać z siebie wszystkiego.-pogłaskałem ją swoimi opuszkami palców po policzku po czym pocałowałem.
Gdy byliśmy juz w pokoju Weronika właśnie brała prysznic a ja próbowałem zapomnieć o nadchodzącej bitwie gangów. Jestem wścieknięty ze mój były szef Jaden znów mnie w to wpakował oraz moich kumpli. Cały dzień nie mogłem o tym przestać myślec.
➖O czym tyle myślisz?
➖Kiedy ty wyszłaś z łazienki?-wystraszyłem się.
➖Minutę temu.-wygladała tak pięknie, miała mokre rozpuszczone włosy, krotką bluzkę odsłaniająca jej brzuch oraz spodenki w których było widać jej pośladki. Chciałbym ją kochać ale jeszcze nie ten czas. Czułem jak mój kolega w spodniach sztywnieje wiec musiałem szybko załatwić sprawę. Nie chciałem aby Weronika zobaczyła to..
➖Dobrze zaraz wracam idę pod prysznic.- wziąłem szybko ręcznik, bokserki i pobiegłem do toalety... Po paru minutach wyszedłem, zauważyłem śpiąca dziewczynę, podszedłem bliżej łóżka i się położyłem się obok niej, po chwili poczułem jak przytula sie do mojego torsu.
CZYTASZ
Nowe Życie - (Lukas Rieger)
Teen FictionWeronika zwyczajna 15-latka która ma trudne życie w domu jak i w szkole, pewnego dnia postanawiają wraz z matka wyjechać do Niemiec. Zaczynaja nowy rozdział w ich życiu zdała od klopotow. Weronika poznaje wiele osób [...] w tym pieknego Lukasa który...