32.

704 39 20
                                    

~Veronika~

Rano wstałam z męczącym bólem głowy, czułam jak mi w środku miała zaraz eksplodować. Podeszłam do swojej walizki i wzięłam proszki przeciw bólowe, następnie postanowiłam wziąść długii prysznic i przebrać się w moje nowe ubrania od Justina, zrobiłam lekki makijaż włosy upiełam w kucyka i położyłam sie z powrotem do łóżka. Lukas akurat nie spał, lecz patrzył na telefon.

➖Jak się czujesz? -spytał i sie do mnie przytulił "chwytając" moją talię.

➖Bywało lepiej. Głowa mnie strasznie boli.

➖Chodź tutaj.-poklepał łóżko abym obok niego się położyłam. Usiadłam a  on jednym ruchem chwycił mnie za talię, przytulił i pocałował w czoło.

➖Jesteś najlepszym chłopakiem na świecie.-pocałowałam go w usta a on to odwzajemnił.

➖A ty najlepszą dziewczyną.

➖Wiesz że wieczorem musimy się pakować, a jutro musimy być o 12 na lotnisku ponieważ mamy lot do Niemiec.

➖Ja nie chce wyjeżdżać... Chce zostać tu jak najdłużej. 

➖Ja też ale obiecuje ci że wrócimy tutaj. A teraz idź spać może ci przejdzie a ja pójdę do naszych mam zobaczyć jak się czują.

~Lukas~

Wciąż myślę o tym co się wydarzy pojutrze wieczorem gdy wrócę do Niemiec, ta cała bitwa gangów mnie przerasta nie chce wrócić do tego co było. Nie chcę mowić Weronice a tym bardziej mojej mamie ponieważ były by mną zawiedzione. Niech ten pierdolony kutas wie że nie robię tego dla niego tylko dla Mike i Keanu, może da nam pieniądze jeżeli wygramy. Boje się zadań które będziemy musieli wykonać, byłem 4 razy na takich bitwach i nie były one za ciekawe. Ale dobra niech sie stanie to co ma być opowiem mojej dziewczynie o wszystkim ale dzień po "spotkaniu" nie chce aby się o mnie martwiły. Wymyślę jakaś bajeczkę że idę do Mike na noc i będzie... Zapukałem do pokoju w którym znajdowały sie nasze mamy, po kilku sekundach otworzyła mi moja mama.

➖O Lukas co ty tutaj robisz? Myślałam że poszedłeś na  miasto z Weronika.

➖Nie dziś nie, źle się czuje ale przyszedłem się spytać co u was.

➖Chodź wejdź, właśnie zaczynamy się pakować z Marią. A wy juz spakowani?

➖Nie dopiero będziemy się pakować.

➖Okej,wieczorem idziemy do kina chcecie iść z nami?-zaproponowała pani Maria.

➖Tak czemu nie.-odpowiedziałem.-dobra ja juz pójdę.

➖Pa Lukas.-nic nie odpowiedziałem tylko wyszedłem zamykając za sobą drzwi. Postanowiłem pójść na siłownię która znajdowała się w hotelu na 4 pietrze, ponieważ nie mam nic innego do pracy.

~Veronica~

Spojrzałam na zegarek była 17, lał spałam aż 2 godziny. Wstałam, przebrałam się i poprawiłam makijaż. Lukasa nie było w pokoju więc postanowiłam do niego zadzwonić po paru sygnałach odebrał...

Cześć gdzie jestes?
Misiu ja jestem na siłowni zaraz przyjdę.
Dobra czekam kotku pa

Rozłączyłam się. Nic się mi dziś nie chciało robić taki trochę dzień leniucha ale co zrobisz?. Położyłam się z powrotem do łóżka i sprawdzałam wszystkie social media... Jak zawsze nic ciekawego... Nagle do pokoju wparował Lukas pierwsze co zrobił to się przywitał i poszedł jak się nie mylę to pod prysznic. Po paru minutach zobaczyłam go w samych bokserkach NAPEWNO SIĘ ZARUMIENIŁAM, jakie to upokarzające ehh...

➖Podoba ci się?-usłyszałam jego głos.

➖C-co?

➖Wstydzisz się mnie?-podszedł i zapytał momentalnie mój wzrok padł na jego klatkę piersiową była boska... Nie do opisania.

➖N-nie po prostu ma-masz ładne ciało. -schowałam twarz w ręce.

➖Miło słyszeć.-pocałował mnie w usta z taką namiętnością. Oddałam pocałunek i "obciskiwalismy"się bardzo "romantycznie" 

➖A.     Teraz.     Ubieraj.    Się.   Idziemy do kina.-mówił przez pocałunki.

➖Z kim?-oderwałam się od niego.

➖Z naszymi mamami.

➖Jestem gotowa to raczej ty się ubierz haha.-szturchnęłam go palcem....

➖Mamo na co idziemy?-zapytałam moje rodzicielki.

➖idziemy na komedię "Sąsiedzi" z Zackiem Efronem w roli głównej.-tak, tak, tak moja mama jak tylko słyszy że idzie nowy film z Efronem to natychmiast pędzi do kina. Jest to jej ulubiony aktor jak i mój jego wszystkie filmy w których gra są zazwyczaj śmieszne.

🌲❄️🌲❄️🌲❄️🌲❄️🌲❄️🌲❄️🌲

ŁAŁ NA 1 rozdziale jest 1k wyświetleń😭😭 DZIEKUJE!!💞💞
PRZEPRASZAM ŻE NIE BYŁO TAK DŁUGO ROZDZIAŁU ALE NIE MIAŁAM CZASU PISAĆ😒przepraszam💖💞

SPÓŹNIONYCH WESOŁYCH ŚWIĄT I PIJANEGO SYLWESTRA!!! 💪🏻💪🏻

Możecie się w komentarzach pochwalić co dostaliście na święta😊😊

Kto lubi Zaca Efrona?😍😍

Nowe Życie - (Lukas Rieger) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz