30.

702 45 12
                                    

Cześć!!! Dziękuje wam za wiele gwiazdek i tyle wspaniałych komentarzy💕💕
KOM i VOTE miłe widziane.
Ogłoszenie jest na dole wię proszę przeczytajcie to ✌🏼️✌🏼😃


~Veronika~

Jesteśmy drugi dzień w NY a ja nie mogę powstrzymać emocji które mnie wewnętrznie doprowadzają do szału. Chciałabym jak najwiecej zobaczyć, wczoraj po wspaniałym koncercie Justina nie zwiedziliśmy za dużo... Tylko Lukas pokazał mi Madison Square Garden oraz okolice areny... Chciałabym zobaczyć więcej. Myślałam o tym wszystkim leżąc w łożku z Lukasem. Leżał tak spokojnie jak niewinne dziecko, był taki słodki. Przytulał poduszkę z całej siły jaką miał oraz cały czas był uśmiechnięty. Nie wiem jak on to robi. Postanowiłam że wstanę z łóżka i pójdę wziąść prysznic, oraz szybko się wymazuje i ubiorę. Wiec tak też zrobiłam.

➖Pięknie wyglądasz kiedy się malujesz i podśpiewujesz pod nosem piosenki.

➖O Boże!! Lukas!! Kiedy ty wstałeś?!- byłam przestraszona ponieważ nie wiem kiedy mój chłopak wstał i od ilu minut się na mnie patrzy.

➖Haha Weronika.. Patrzę sie od niecałych 5 minut.-podszedł do mnie i pocałował mnie w usta, chyba czekał aż odwzajemnię więc tez tak zrobiłam. Jego usta rano są piękne, lekko opuchnięte i biało-różowe.

➖Kocham cię.- powiedziałam przez pocałunek.

➖Ja ciebie też. A teraz pozwól że pójdę wziąść przyśnić a następnie zejdziemy na dół na śniadanie.

➖Okej. Ja dokończę to co zaczęłam haha.- zaśmiałam się po czym kontynuowałam swój makijaż.

~Lukas~

Weronika wyglada pięknie gdy się maluje. Wspaniałe mieć u swojego boku taką dziewczynę jak ona. Zastanawiałem się nad tym gdzie ją dziś zabrać, wiem że nie pokazałem jej wszystkiego. Dziś to zmienię...
Po skończonym prysznicu ubrałem czarne podarte jeansy i do tego białą bluzę z napisem "Bieber" a do tego założyłem moje czerwone supry, ułożyłem jeszcze włosy i wyszłem gotowy aby zjeść śniadanie z moją ukochaną.

➖Gotowa moja księżniczka?-zapytałem i podszedłem do Weroniki, chwyciłem ją w tali i położyłem głowę na jej ramieniu.

➖Lał Lukas coś ty taki romantyczny?-zachichotała.

➖No co... Wolałabyś jak bym tak nie mówił?

➖Nie, nie przeszkadza mi to mój ty księciu.-uśmiechnęła się do mnie i poczochrana mi włosy.

➖Ej,ej,ej ale bez takich. Długo układałem włosy.-pokazałem na nie.

➖Mogę coś z nimi zrobić?

➖Jak musisz...to rób.-obserwowałem ją uważnie. Wzięła czarna gumkę do włosów ze swojej ręki i zrobiła mi tak zwanego "samuraja".

➖I teraz wyglądasz jeszcze lepiej, przynajmniej mamy ułożone tak samo włosy.- pocałowała mnie po czym wyszliśmy z pokoju i kierowaliśmy się do ogromnej jadalni oczywiście ja musiałem kierować bo Wera by się straciła.

➖Wiesz że wyglądamy identycznie.-powiedziałem.

➖Tak wiem.

➖Mamy czarne spodnie, bluzy z koncertu Biebera oraz ja mam "kucyka" samuraja a ty koka.-patrzyłem na nią gdy to mówiłem.

➖Jesteśmy dwiema kroplami wody... Jak ja bym chciała znów go spotkać.-mówiła to z smutkiem w oczach gdy szliśmy do swojego stolika na miejsca VIP.

➖Zobaczysz go jeszcze. Obiecuje ci to.-dzisiaj mieliśmy specjalne miejsca za tak zwana kotarą. Usiedliśmy na krzesłach i zaczęliśmy jeść przygotowany przez kucharki posiłek.

➖Smacznego.- powiedziała.

➖Smacznego kotku.-nie powiedziałem jej wszystkiego dlaczego udało nam się wejść na arenę  i jak załatwiłem bilet to miał być sekret ale dziś się on wyda.

➖Skończyłam gdzie teraz idziemy?-spytała.

➖Musimy zaczekać aż przyjdą kelnerki i zabiorą od nas talerze.-gdy Weronika sprawdzała w tym czasie social media ja napisałem SMS do mojego kolegi z treścią że może już przychodzić.

➖Przepraszam ale muszę ci związać oczy mam dla ciebie wielka niespodziankę.

➖Jak musisz to wiąż ale wiedz o tym że ja nie lubię niespodzianek.

➖Dobra dobra nic teraz nie mów i wysłuchaj się w to......-pocałowałem ja w usta po czym nastąpiła niespodzianka.........

🤘🏻🦄🤘🏻🦄🤘🏻🦄🤘🏻🦄🤘🏻🦄🤘🏻🦄🤘🏻

Przepraszam że rozdział jest krotki ale chciałam wam zrobić "niespodziankowy" rozdział. Jeżeli przeczytaliście to wiecie ze Lukas ma pewna niespodziankę dla Weroniki a jaka to jest.. No wlanie?. Chciałam wam powiedzieć że jeżeli się domyślacie co to może być to śmiało piszcie w komentarzach. MAX 10 KOMENTARZY I DODAJĘ NASTĘPNY ROZDZIAŁ W KTÓREJ UJAWNI SIĘ NIESPODZIANKA. 💗💗💗💗💗
Do zobaczenia. ✋🏼✋🏼✋🏼👋🏻👋🏻👋🏻

Nowe Życie - (Lukas Rieger) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz