B

6.8K 763 22
                                    

No one.

"Tulah kau, siapa suruh kacau Jinyu Dah tahu dia garunk lagi diusik. Padan muka benjol!" Hye Soo meletakkan ais di dahi Jimin yang benjol akibat ditumbuk oleh Jinyu tadi.

Wajah Jimin bertukar monyok. Bibirnya muncung seperti itik.

"Bukannya selalu kacau dia..lagipun dia tu comel bila terkejut hehe" Jimin tersengih sendirian mengingati wajah Jinyu yang terkejut.

"Comel pun sampai kepala kau benjol pe cite?" Hye Soo menunjal nunjal kepala Jimin. Dia ni ada otak tapi fikiran cetek! Suka buat orang lain risau.

"Yelah, yelah. Titew tak buat dah lepas ni" Ais ditangan Hye Soo dirampasnya.

Pintu bilik rawatan dibuka seseorang. "Ouh! Jinyu! Bogoshipeo~" Jimin berlari anak mendapatkan Jinyu.

"Jangan peluk aku." Jinyu menjeling membuatkan Jimin tidak jadi ingin memeluknya. Macam tetahu je.

"Sorry." Jinyu cuba menyentuh benjol di dahi Jimin. Mesti sakit.

"Gwaenchana~hehe"

"Aku dah bagi amarankan jangan buat aku macam tu! Kalau aku tetiba sakit jantung macam mana?! Dah lah aku lemah semangat"

"Erm..mianhae..Jimin gurau je." Wajah Jimin kini bertukar. Rasa bersalah terbit dalam dirinya.

"Aish dah lah. Lupakan." Jinyu melangkah keluar dari situ.

"Jinyu ahh! Mianhae!"

Jerit Jimin dari jauh tetapi Jinyu hanya meneruskan langkah tanpa menoleh ke belakang.

'Aku nampak mata dia berair.'


[C] paper rocket + park.jmWhere stories live. Discover now