O

3.7K 459 43
                                    

No one.

"Ee tah pape tah kau, pakai baaju menggelebeh, seluar koyak rabak."
Jinyu memandang Jimin dari atas sampai bawah.

Hensem sebenarnya. Saja dia nak cari pasal.

"Ini namanya fesyen. Kau tu kuno jadi tutup mulut kau,"

"Kuno ye?" Dush! Satu tumbukan diberikan kat perut Jimin.

Jimin mengerang kesakitan.

"Sakitlah Jinyu,"

"Padan muka werrkk" Jinyu menjelirkan lidah buat Jimin.

"Taknaklah teman kau," Jimin berpatah balik. Nak merajuk.

"Ehh! Janganlah! Aku minta maaf," tangan Jimin ditarik dan Jimin kembali memandang Jinyu.

Jimin buat tak tahu.

Jinyu capai tangan Jimin dan tangan Jimin diletakkan di perut Jimin. Gaya menggosok dia lakukan.

"Sakit ye? Siann perut mochi ni~alolololo sian dia. Nanti Jinyu belanja Donut Caramel ye? Janganlah macam ni, nanti Jinyu tak de kawan nak beli barang"

Jimin tersenyum kecil melihat Jinyu yang mengusap perutnya menggunakan tangannya.

"Cian pelut mochi..Jinyu minta maap kay?"

"Dahlah, macam budak kecik" Jimin melepaskan tangannya dari mengusap perut sendiri.

"Jom," tangan Jinyu digenggam erat.

~~~~~~~~~~~~~~~~


"Kau nak beli apa lagi ni Jinyu? Aku dah penatlah. Perut ni lapar.." Jimin berkata sambil memegang perutnya. Mulutnya di muncungkan ingin makan.

"Alololo siannya dia ye? Jom kita makan,"

~~~~~~~~~~~~

Jinyu.

"Nama panggilan kau kat rumah chim eh? Apasal aku tak tahu ni"

"Mana kau tahu ni? Aduhh habis hilang macho aku,"

"Eleh, kau tu dah hensem dah. Tak payah nak acah hodoh macho hilang bagai. Nyampah! "

Jimin tersengih. Pantang kalau dirinya dipuji. Mesti kembang bontot -_-

"Kalau seya hensem plus hot meletops awaks nak kahwin dengan seya tak?"

WEHH DIA START LAGI. DIA NI NAK MAKAN KAKI AKU KE SEBUT PASAL KAHWIN? DAH LAH KECIK LAGI! DUIT PUN TAK DE. SPENDER SEMUA MAK AYAH YANG BELI. ADA HATI NAK KAHWIN DENGAN AKU ye?

"Kau pernah rasa kaki aku tak? Kalau tak pernah, meh aku bagi kau rasa. Jadi kau boleh jadi orang pertama yang rasa kaki aku ni. Tak ke kau rasa bangga sebab dapat rasa?"

"Garanglah kau ni, patutlah tak ada sapa yang nak, awak patut bersyukur Park Jimin yang hensem plus hots ni nak dengan awak tau~~" Dia tersengih menampakkan eyesmile nya.

"Malas aku nak layan kau. Baik kau makan sebelum dapat rasa kaki haku yang harum ni"

"Nae, nae, arasseoyo~"






_____________________

Ok bosan. Ni je mampu
keluar dari otak 😂

[C] paper rocket + park.jmWhere stories live. Discover now