Hoofdstuk 8

86 9 0
                                    

'Maaike hij is verliefd op je, ik weet het zeker!'
'Oke.'
'Vind je dat niet leuk dan? Ik zou het een eer vinden! Behalve bij HDASGEHAZB.'
'Maar ik vind hem helemaal niet leuk?'
'Echt niet? Maar hij is toch knap?'
'Ik hoef toch niet verliefd te zijn op iedereen die knap is? Bovendien vind ik iemand anders al leuk.'
'IEMAND ANDERS? Wie? Zack Affron? Teun? Dirk? Cameron dallas? Nee, alsjeblieft niet Cameron Dallas. Dan zou je wel erg diep gezakt zijn. Tom? Wouter? Jasper? James? Of de Duits docent? Nee! Niet hij! Ik bedoel, hij is wel knap, maar twintig jaar leeftijdsveschil is wel een beetje... heftig zegm aar. Alsjeblieft niet! Of Neill? Kees?'
'Mary, ik-'
'Of Jasper? Of ben je lesbisch? Geen probleem hoor, dit is het perfecte moment om uit de kast te komen. ik ben er voor je, dat weet je he? Je kan alles tegen me zeggen!'
'Mary, ik ben niet lesbisch!'
'Ja, dat zeggen ze allemaal in het begin. Het is de ontkenningsfase. Maar doe maar rustig aan hoor. Je moet pas uit de kast komen als je er zelf helemaal klaar voor bent.'
'Stop! Ik ben echt niet lesbisch. En ik ben ook niet op meneer Staschönmeijer .En ZEKER niet op Cameron Dallas.'
'Wie dan?' zucht ik. Volgens mij heb ik alle namen van jongens die we kennen genoemd.
'Zack'
'Zack Affron? Die had ik al gezegd he, beter luisteren.'
'Nee, gewoon Zack.'
'Ken ik niet.'
'Nee, inderdaad, je kent hem niet.'
'Oh. Oke. En? Hoe gaat het tussen jullie? Heeft hij je al de liefde verklaard? Gekust?'
'Nog niet.'
'Weet je wat we dopen hem om tot HWMVOIEDHMK: Hij Waar Maaike Verliefd Op Is En Die Haar Moet Kussen.'
'Is dat nou niet een beetje kinderachtig?'
'Nee.''
'Oke, dan.'

Het GEWELDIGE (en een heel klein beetje chaotische) Leven Van Mary van BerkelenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu