Yorucu bir günün ardından nihayet eve ulaşmış merdivenlerden çıkıyorduk. Ali önden gidiyordu ve saniyede bir arkasını dönüp bana hadi hadi diyordu. Ben ise arkada merdivenlere Küçük Emrah bakışı atıyor korkuluklara tutuna tutuna adım atmaya çalışıyordum.
Bugün Mert Bey gittikten sonra masamdaki eşyaları Emre Beyin odasının karşısına taşımıştım çünkü Emre Bey öyle istemişti. İşim bittikten sonra bütün çalıştığımız şirketleri, iş adamlarını, projeleri, çizim yapan mimarlarımızı kısacası her şeyi Emre Beye gösterdim. Bir sürü sorular sordu Mimarlarımızla da bire bir tanışmak istedi. Bizim kattan başlayıp her katı, katta çalışan bütün iç ve dış mimarlarımızı, asistanları, hatta temizlik işlerini yapan Neriman Teyze ve mutfak işlerini yapan Aysel Ablayla bile tanıştı. Gerçi Neriman Teyzeyle birbirlerini tanıyorlardı zaten, Neriman Teyze Emre Beyi görünce ağladı ama, Emre Bey ona sarılınca sustu. Emre Beyin bunu yapacağına hiç ihtimal vermiyordum yani Neriman Teyzeye sarılacağına, hiç öyle biri gibi durmuyordu daha çok ben kimseyi umursamam havalarındaydı. Demekki hakkında karar vermek için erken davranıyordum, belkide onu iyice tanımadan hakkında kötü yorumlar yapmamalıydım...Adam bütün anlattıklarımı hiç bıkmadan usanmadan dinledi, o kadar kişiyi nasıl aklında tutacak bilemesemde hepsiyle tanıştı. Gerçi herkes Ali sayesinde Emre Beyin geleceğini biliyordu. Tanışma faslı bittikten sonra tam kendi katımıza çıkıyorduk ki Emre Beyin telefonu çaldı, biraz konuştuktan sonrada 'acil çağırıyorlar gitmem lazım' deyip gitti.
Ve ben bir telefonun çaldığına hiç bu kadar sevinmemiştim, çünkü yukarı çıkıp tekrar başbaşa kalmak üzereydik. Emre Bey gittikten sonra bende yukarı çıkıp Emre Beye projeleri ve şirketleri gösterirken dağıtmış olduğum masayı topladım. Zaten etrafı toplarkende iş bitimi gelmişti, ben de çantamı alıp çıkmıştım sonra Ali de gelince arabaya binip eve gelmiştik. Ve deyim yerindeyse ayaklarımı sürüye sürüye merdivenlerden çıkıp eve ulaşmaya çalışıyordum." Aliii daha gelmedik mi?" Ali arkasını dönmeden bana cevap verdi.
" Yok geldikte ben spor olsun diye yürüyorum, hem sen evinin kaçıncı katta olduğunu bilmiyormusun da gelmedik mi diye soruyorsun"
"Benim kafam yerindemi oğlum kafamı kaldıramıyorum ki anlayayım"
" Abartma Selinciğim abartma"
" Ne abartması yahu, ben bütün gün bu topukluların üstünde kaç kez merdivenlerden inip çıktım haberin varmı senin?" Evet Mert Bey gittikten sonra asansör bozulmuştu, alt kata inmek için asansörü kullanacaktık ama asansörün kapısı bile açılmadı. Bende her iniş çıkışta merdivenleri kullanmak zorunda kaldım. İnşallah pazartesiye kadar tamir edilir yoksa bu koşuşturmaya sağ çıkmam mümkün değil.
"Yok... daha önce hiç topuklu giyip merdivenden çıkmadım"
" Ali dalga geçme de yardım et ölüyorum burada " bıkmış bir şekilde oflayıp arkasını döndü.
"Ne yapayım Selin, kucağımda mı taşıyayım seni eve kadar?" Birden somurtan yüzüm gülmeye başladı.
"Bu çok iyi bir fikir gerçekten" bir yandan gülüyor bir yandan da bana bakan Ali'ye göz kırpıyordum.
" Hayır Selin! Ben onu lafın gelişi söyledim" sesini biraz yükseltmişti ben de " böyle söz gelişimi olurmuş" deyip surat asmaya başladım ve merdivenlere oturuverdim.
" Ya... tamam özür dilerim hadi kalk kucağımda taşıyamam ama bana tutunarak çıkabilirsin... olurmu?" Sesimi biraz ağlamaklı tutup başımı yere eğdim.
" Tamam Ali sen çık, ben biraz dinlenir gelirim arkandan, tabi kalkabilirsem biraz bileğimde ağrıyor ama olsun ben gelirim yavaş yavaş" Ali arkamda olduğu için onu göremiyordum ama şuan yüksek ihtimalle benim bu halime acımış bir şekilde bana bakıyordur. Benim bu hallerime hiç dayanamaz ben de bunu bildiğim için ne zaman birşey istesem ve Ali hayır dese hemen bu masum ve ağlamaklı ifadeyi yüzüme yerleştiririm. Ali de hemen kabul eder. Merdivenlerden ayak seslerini duydum bir kaç basamak aşağıya inip benim yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-YILDIZLARA FISILDA-
Novela JuvenilSelin.. 25 yaşında, ailesi yangında yok olan, genç bir kız. Acılarını kalbine gömmüş fakat kalbinin toprakları dökülmüş.. Hayatında ona yoldaş olan, kardeş olan, aile olan, üç tatlı arkadaşı ile hayata yeniden tutunmaya çalışıyor. Tüm bunların ya...