Baekhyun beyaz okul gömleğinin düğmelerini tek tek ilikledikten sonra yakasını düzeltti.Sonra da dikkatli bir şekilde eyelinerını çekti,eyeliner her zaman önemliydi.Çünkü her zaman güne güzel görünerek başlamalıydı.
Küçük kumral kesinlikle bir erkeğe göre fazla güzeldi,insanların cinsiyetini bile karıştırması fazlasıyla gülünçtü.Çocuğun çok güzel bir yüzü olduğu gibi vücudu da fazlasıyla feminendi.Tabii ki bir erkeğin pelvisinin geniş olması,mükemmel bacakları,ince bir bel ve bir bakanın tekrar baktığı kalçaları olması pek yaygın değildi.Lanet olsun,resmen okuldaki tüm kızları kendilerinden utandırıyordu.
Sehun sık sık ona güzel görünmek için böyle şeyler yapmasına gerek olmadığını söylüyordu(erkek arkadaşını kıstırırlar falan diye korkuyordu).Baekhyun onu dinleyeceğinden değil de işte.
Ama diğer günler gibi değildi bugün,biraz daha farklıydı.
Baekhyun farketmeksizin güzel görünmek için ekstra uğraşmıştı.Olabildiği kadar güzel olmak için.Garipti ve kendisi bile farketmemişti.
Bugün biraz farklıydı.Chanyeol'lara gidecekti,Chanyeol ile birlikte bir odada yalnız olacaktı.Erkek arkadaşı bile olmayan bir erkek için neden ekstra uğraşıyordu ki.
Neden devi etkilemek istiyordu?
Hemen bu düşünceleri kenara itti ve kendini toplamaya çalıştı,bunu sarışın sevgilisi için yapıyordu.
Sadece Sehun için güzel olmak istiyordu,değil mi?
Aynaya son bir kez daha bakıp güne başlamaya hazır olduğuna karar verdi.
-
-
Baekhyun sınıfa girdiğinde herkes çoktan gelmişti ve öğretmen sınıfa ulaşıp dersi başlatana kadar arkadaşlarıyla laklak yapıyorlardı.Sırasına oturduğunda masasının üzerinde katlanmış bir kağıt buldu.Meraklı bir şekilde kağıdı açıp el yazısıyla yazılmış yazıyı okumaya başladı.
''Akşam beşte, xxxx sokak bölüm 1,bina 24-2,orada görüşürüz güzel çocuk;)sırf mükemmel lezzetli kıçın istediğini yapabileceğini düşünüyor diye bekletme beni orada.xoxo-Chanyeol.''
Baekhyun başını kaldırdığında yanında dikilip sırıtan uzun boylu,yakışıklı çocuğu gördü.Kademe kademe kızarmaya başlamışken kirli düşüncelerinden arınabilmek için kendini cimcikledi.
Park Chanyeol ciddi miydi.
Oh,sadece şaka yapıyordu,değil mi?Luhan çoktan yeni çocuğun ne kadar şakacı ve flörtöz olduğundan bahsetmişti ona zaten.
Baekhyun bunu büyütmemeye çalışsa bile,kirli düşüncelere daldığı için kendini tokatlayası geliyordu.Chanyeol'un uzun parmaklarının onu okşadığını hayal etmeden duramıyordu.
Oh,işte şimdi kendini cidden tokatlayası gelmişti.
-
''Evet,okul projesi için takım olduğum arkadaşıma gidiyorum...endişelenme bebeğim.''
Baekhyun çoktan eve gelmiş,kıyafetlerini siyah yırtık ve dar bir pantolonla(bacaklarını mükemmel şekilde sarıyordu) ve beyaz,içinde çok tatlı göründüğü güzel bir kazakla değiştirmişti,bu arada da telefonda erkek arkadaşıyla konuşuyordu.
''Pekala,elinden gelenin en iyisini yap!Şimdi kapatıyorum,seni seviyorum Baekkie.''
Kumral olan açık kahve saçlarını yaparken ''bende seni seviyorum,'' diye mırıldanmıştı.Arama bittiğinde Baekhyun Chanyeol'a gitmenin sonuçlarını düşünmeye başlamıştı.
Evini ziyaret edecekti ve olgun biri gibi davranacaktı,düşünceleri ve konsantresi tamamen proje üzerinde olacaktı.Bir sevgilisi olduğunun farkında olan bir erkek gibi.
Çünkü erkek arkadaşını seviyordu,ilişkilerini bozmak istemiyordu.Sehun dünyaları hakediyordu ve Baekhyun da onun için bir dünya olmaya çalışıyordu.
Chanyeol herkesi kendine deli edebilirdi.Ama Baekyun bu gün ona aksini kanıtlayacaktı.
-
Baekhyun kapının önüne geldiğinde bu kadar heyecanlanacağını düşünmemişti.Gergince dudaklarını yaladı ve etrafa bakındı.Chanyeol'un evi fazlasıyla fahiş görünüyordu,ailesinin zengin olduğunu söyleyebilirdiniz.Harika,sadece görünüş ve ona deli olan kadınlar değil aynı zamanda parası da vardı.
Kendine çeki düzen verdiğinde sonunda zili çalmaya cürret edebildi.
Beklemediği şey ise,kalçalarına sardığı havludan başka bir şey giymeyen ıslak bir Chanyeol'du,saçları suyun ağırlığı ile alnına düşmüştü ve damlalar yeri öpüyordu.
Chanyeol ise kahve kürelerin arkasından ona derince bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I F**cked Your Boyfriend
FanfictionOkulun kalpleri deli gibi attıran tatlı mı tatlı çocuğu Byun Baekhyun Oh Sehun ile sağlıklı bir ilişki içindeydi,Oh sehun okulun futbol takımının yıldızıydı ve oldukça popülerdi.Sehun ve Baekhyun,herkesin kıskandığı mükemmel rüyaların çiftiydi. Ne y...