Fuck Butterflies

4.6K 218 23
                                    

Baekhyun'un bu şekilde kaç gün ya da kaç hafta geçtiğini hatırlaması imkansızdı.Zaman geçiyordu,ve hızlıydı.

Chanyeol için ise,dünya fildişi ve altından yapılmış belli bir melek tarafından değiştirilmişti,yani,içtenlikle onu tanımlamaya çalışıyordu.Yalnızca dudaklarının kıvrımları bile tek başlarına tarihi yeniden yazıyorlardı,Chanyeol öğrenmişti.

Baekhyun için ise,gerçekten derinlere düştüğünü uykuya dalamadığı zaman anlamıştı çünkü gerçek sonunda rüyalardan daha güzeldi.Biraz fazla delice aşık olduğunu biliyordu ama,belki,umurunda değildi.

Birini mükemmel olduğu için sevmezdiniz,olmadıkları gerçeğini bilmenize rağmen severdiniz,Baekhyun öğrenmişti.

''Yeol,sen şu fanficlerdeki boktan geçmişleri olan klişe playboylardan biri bile değilsin.Ya da,yani,bilirsin,tecrübe edindikleri bir şey onları şimdi oldukları göt deliğine dönüştürenlerden biri gibi?Ama yok,oğlum.Sen sadece bildiğin doğal göt deliğisin,öf ya...''

''Ah?Gerçekleri mi konuşmak istiyorsun,bebeğim?Penisime''gerçek'' adını verdim çünkü sürtükler dayanamıyorlardı,pekala,sen de dayanamadın,eğer bu dürüst bir konuşma olacaksa bizi-''

''Bir kelime daha söylemeye cürret et,seni zayıf göt p-''

''Ama hayatım!Beni dinle,dinler misin~?Senin için değiştim!Senden önce,asla sonsuzluğa inanmazdım.Şimdi ise,sonsuzluğun bana yetmeyeceğini biliyorum.Ve dürüst olmam gerekirse,B,hatta bazen senin gibi bir prenses nasıl bir benim gibi bir adamla beraber merak ediyorum,ama sonra yine düşünüyorum-sen olmadan tamamlanamazdım?Ve sikeyim,o acıyı bir daha asla tecrübe etmek istemi-''

''Seni cheesy göt.Çok cheesy ya,ew,Cheesyeol.İğrenç,'' Baekhyun oyuncu bir şekilde sırıttı,dünyanın en basit şeyini yaparken yanaklarına utangaç,pembe bir renk yayılmaya başlamıştı.

Eğildi ve kusurlu,bazen bildiğiniz salak olan ve olması gerektiğinden çok daha fazla kendini beğenmiş aptalın dudaklarını tattı,dudakları oldukça tutkulu bir şekilde çarpıştı.Ve dünya ortadan ikiye yarıldı,her zaman olduğu gibi.

Ancak,bu kendini beğenmiş,gerizekalı göt,bebeğinin babasından başkası değildi,ve Baekhyun Tanrı'ya bu servet için şükrediyordu-daha fazlasını isteyemezdi.

Tanıştıkları,daha doğmamış bir bebeği paylaştıkları,birbirlerine aşık oldukları ve yalnızca 7 ay içinde beraber yaşamaya başlamış olmaları güç çiftine oldukça komik geliyordu.

Baekhyun'un kabusları yok olmaya ve hissizleşmeye başlamıştı.Ancak çift renkli,sıcak ve gamsız, rüya otu ve defne kokusuyla donanmış bir dünyanın tam ortasındalarken,hamile sarışın güçsüzleşmeye,daha da bitkinleşmeye ve zaman geçtikte tükenmeye başlamıştı.

Ve,Cehennem,son günlerde karnı en saçma ve insandışı bir halde büyümeye başlamıştı.Baekhyun nedeni Chanyeol'un dev götü genlerine bağlamayı istiyor ya da istemiyor olabilirdi.

Gecenin köründe vuran açlığı durdurulamaz ve önüne geçilemez bir haldeydi.Bir moda rutinine dönüşmüştü-Baekhyun her zaman uykulu bir şekilde uzun olana sokulur ve şu masum sözleri söylerdi,''Bebeğimiz aç...''

Pekala-Chanyeol'un kamçılanmış bir erkek arkadaş olduğunu bilmek iyiydi.

Demin uğradıkları bebek mağazasından döndüklerinde kendilerini büyük beyazımsı koltuğun üzerinde sarılıp tembellik yaparken bulmuşlardı.Chanyeol'un kolları Baekhyun'un beline sarılıydı,kulağını diğerinin karnına yapıştırmış ses geliyor mu diye kontrol ediyor gibiydi,''Kime benzeyecek sence?Ben mi sen mi?''neticede yumuşakça kıkırdadı.

I F**cked Your BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin