Hayatın bir sürpriz.Bu yüzden silahın ne zaman patlayacağını asla bilemiyorsun.
Ama tam o anda Baekhyun'un yapmak istediği tek şey silahı doktorun kafasına dayamaktı.Buna inanmak istemiyordu,bunların hiç birini istemiyordu,her şeyin kötü bir şaka olduğuna inanmak istedi,tam olarak çok ham bir şaka.Ama zihninde dönen tek bir şey vardı,Chanyeol.''Şaka yapıyor olmalısınız...benimle uğraşmayı kesin-'' ve aniden nasıl nefes alınacağını unuttu.
''Baekhyun her şey yolunda,sadece dinle.İlk önce aileni bilgilendirmeli sonra mecbur olarak öğretmenlerine söylemeliyiz.Endişelenme,bununla baş edebiliriz.Stres yapmaya değmez,çocuk için iyi değil.''doktor onu sakinleştirmeye çalıştı ama Baekhyun ona genişlemiş gözlerle bakarken bunun hiç bir önemi yoktu,kendi kendine hayır,bu olamaz diye fısıldayıp tekrar etmekle meşguldü.
Kumral titrediğini farketmemişti.Zihinsel olarak bir panik halinde olduğunun farkında değildi,doktorun sözleri de hiç bir şekilde yardım etmiyordu ona,kulaklarına anlamsız geliyordu.
En sonunda hafifçe Sehun'a kaydırdı gözlerini,erkek arkadaşının tepkisinden korkuyordu.Şimdi,biliyordu işte.Sehun Baekhyun'un onu aldattığını biliyordu,çocuğun ondan olmadığını biliyordu.
Ama hiç bir tepki göstermiyordu.
Sakin görünüyordu,tepki vermiyor ve tamamen duygusuz gözüküyordu.Baekhyun bu Sehun'u bilmiyordu,hayır,bu sehun değildi.Sehun farklıydı.Ve bu korkutucuydu.Baekhyun fena halde korkuyordu.
''Teşekkürler,''Sehun sonunda konuşup nazik bir şekilde doktorun önünde eğildi.
Baekhyun ise sadece bakıyordu,konuşamıyordu,hareket edemiyordu.Kendini zorlayıp etrafında olup bitenleri net bir şekilde görmeye çalıştı ama bakışları odaklanamıyordu.
Buna hala inanamıyordu.
Revirden ayrıldıklarında Baekhyun bilincini ancak toparlayabilmişti,ama cümle kurmaya utanıyordu.Kafasını dik tutmaktan bile utanıyordu,siktir,göz teması kuramıyordu.
Revirin önünde dikildiler,atmosfer gergindi.Oda sessizlik tarafından domine altındaydı.
''S-sehun,Ben-'' Baekhyun sonunda kendini toparlayabildi.
''Çocuğun babası kim?'' Sehun'un sesi sert ama bir şekilde üzgün ve hayal kırıklığına uğramış çıkıyordu.Baekhyun cevap vermekte tereddüt etti,şuan çocuğun babasını düşünmek bile istemiyordu.
Çünkü biliyordu ki bu çocuğun babası muhtemelen onu onaylamayacaktı,ayrıca şimdi öğrenim hayatının üzerine şifon çekileceğinin de farkındaydı.
17 yaşında çocuğu olacaktı.
Ve farkettiği tüm bu şeyler ona sertçe vurdu.
Baekhyun ağlamak üzereyken birden telefonun tanıdık melodisi ulaştı kulaklarına,ikilinin konuşmasını böldü.Sehun telefonu cebinden çıkardı ve şaşırtıcı bir şekilde aramayı reddetmedi.
''Alo?''
''Sehun,mesajlarını kontrol et!Buna inanamayacaksın,''
''Kusura bakma Suho ama bir şeyin ort-''
''Baekhyun ile ilgili''
Baekhyun diğerinin sesini birazcık duyabiliyordu ve Sehun'un ona dönen bakışlarını da yakalamıştı.
Onun hakkında ne olabilirdi ki?Chanyeol ona ihanet mi etmişti?Aralarında geçenleri mi anlatmıştı?Baekhyun durumların daha da kötüye gitmemesi için dua etti.Çoktan cezasını almıştı ve Chanyeol ile aralarında geçen her şeyden pişmandı.Çoktan mahvolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I F**cked Your Boyfriend
FanfictionOkulun kalpleri deli gibi attıran tatlı mı tatlı çocuğu Byun Baekhyun Oh Sehun ile sağlıklı bir ilişki içindeydi,Oh sehun okulun futbol takımının yıldızıydı ve oldukça popülerdi.Sehun ve Baekhyun,herkesin kıskandığı mükemmel rüyaların çiftiydi. Ne y...