Mindless

12.2K 461 188
                                    

Chanyeol şaşırtıcı sözcükleri duyduğunda derhal sırıtışını genişletti.Çocuğun boynunu serbest bıraktı,elleriyle yanaklarını kavradı ve dudaklarını sertçe onunkilerin üzerine kapattı,çok geçmeden de dilini dudaklardan içeri yolladı.Öpücük derinleşti ve tamamiyle şehvet doluydu.İkisi de bunu bitirmek istemiyordu.

Bu yanlıştı ama oh,çok iyi hissettiriyordu.

Bu Baekhyun'un istediği şeydi,gerçekten ihtiyacı olan buydu.

Ve öpücüğe utanmazca inlediğinde her şey için çok geç olduğunun farkındaydı,farketmeksizin parmaklarını Chanyeol'un saçları arasına daldırdı ve onu daha yakınına çekti.Chanyeol'un sert elleri Baekhyun'un yanlarında yukarı aşağı gidip geliyordu,dolgun kalçalara ulaştığında onları sıktı.Kumralın sertleşmeye başladığını karnına sert bir şeyin baskı yapmasından anlayabiliyordu bu yüzden alt bölgelerini birbirine daha çok bastırdı.Siyah saçlarına tutunan Baekhyun'un kavrayışı daha da sıkılaştı ve öpücüğe sızlanıp kalçasını oynatmaya başladı,uzun olan cevap olarak inledi.''Sikeyim,Baek-sınırlarımı kaybetmeme yol açma.''

Siyah saçlı çocuk ellerini tişörtünün altına soktuğunda titrediğini hissetti Baekhyun.Ve Chanyeol şişmiş dudaklarından kendini çektiğinde neredeyse sızlanacaktı.Baekhyun ona yalvaran gözlerle baktı,dudakları nefes alabilmek için hafifçe ayrıktı.''Soyun.''

Chanyeol'un derin sesi o kadar çekici ve seksiydi ki,ve o kadar boğuk çıkmıştı ki,emredici ses tonu onu daha da baştan çıkarıyordu.

Baekhyun tereddüt etmeden boyun eğdi ve beyaz kazağını seksi bir şekilde çıkarttı üstünden,üst bedenini ve dikleşmiş pembe tomurcukları yakışıklı oğlana sunmuştu.''Sikeyim,çok ateşlisin.'' Chanyeol aç bakışlarla pembe tepelere baktı ve onları tek tek yalamaya başladı,arada bir dudakları arasına çekip emiyordu.''Mmh...C-chan-''

Başka bir iffetsiz inleme kaçtı dudakları arasından.

Baekhyun çok kirli hissetmişti ve siktir,buna bayılmıştı.

Chanyeol göğüslerine işkence ederek Baekhyun'u delirtip onu daha da muhtaç bırakmıştı kendine.Chanyeol tepeleri bırakıp vücuduna geçtiğinde ağlak bir ses çıkarmıştı Baekhyun,Chanyeol küçük olanın boynunu öpüp emdikten sonra daha fazla işaret oluşmuştu mermer beyazı vücutta.''Vücudun siktiğimin günahı,biliyor musun bunu?''

Baekhyun kendine engel olamayıp kalçalarını Chanyeol'un üstünde oynattı,orada biraz sürtünmeye ihtiyaç vardı.''C-chan..yeol,s-seni çok fena içimde istiyorum..lütfen..''

Chanyeol fena halde tahrik olmuştu,oğlanı hazırlamadan tam burada,bu masanın üzerinde direk almak istiyordu sadece.Ama kendini kontrol etmesi gerekiyordu,bu Baekhyun'un ilk seferiydi,bunu biliyordu.

Belki bir gün onu hazırlıksız alabilirdi,belki bir gün küçük olan tamamen hazır olurdu ve onu ham bir şekilde içine alabilirdi.

Chanyeol başını kaldırıp Baekhyun'un şehvetle sislenmiş gözlerine baktı.Siktir,çok sikilesi görünüyordu.Chanyeol dayanamayıp onu tekrar öptü,sonra geri çekilip kumralın yüzünü inceledi.Oh,bu çocuğun mükemmel ve oldukça masum duran yüzünü nasıl da mahvetmek istiyordu.

''Yatağıma git,güzellik.İyi hazırlanmalısın.Kalın penisimi bakir,sıkı deliğine sokmak pek kolay olmayacak.''

Chanyeol'un sözcükleriyle Baekhyun'un içindeki mağara kurumuştu,hemen ayağa kalkıp yatağa geçti,Chanyeol da çekmecelerden birinde olan lubeu çıkardı.Baekhyun'un açılmış bacaklarının arasına girmeden önce tişörtünden kurtuldu.Baekhyun onu izlerken ağzının sulandığını hissetti.

I F**cked Your BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin