Behind Doors

9.6K 409 131
                                    

Chanyeol acımasızca pembe delikte gidip gelirken Baekhyun inlemelerini kısık tutmaya çalışıyordu.Chanyeol kapıyı kilitlemeyi unutmuştu ve artık kilitlemeyi umursamıyordu da.Her an yakalanmanın eşiğindeydiler.

Chanyeol için önemsizdi.Aslında Byun Baekhyun'u becerirken basılmak onu daha da baştan çıkarıyordu,belki de bu yüzden dünkünden çok daha sertti.

Baekhyun içinse önemliydi.Chanyeol'un aksine,kafeteryada onu bekleyen bir sevgilisi vardı ve ona boş bir depo odasında başka biri tarafından becerilebilmek için yalan söylemişti.

Chanyeol onun için,başka bir adam değildi.Onu gün içinde saat farketmeksizin canlandırabilen tek adamdı.

Chanyeol Baekhyun'un boynuna ve köprücük kemiklerine öpücükler bıraktı,arada sen benimsin diye fısıldayarak,adı gibi bildiği hassas noktayı sömürüyordu.''Sadece benim.''

Diğeri cildinde bir kaç tane daha morluk bırakırken inledi Baekhyun,uzun olan daha sert ve daha derine vurmaya başladı ve kısa olanı sertçe duvara itti.Baekhyun Chanyeol'a sıkıca tutundu,kolları onun boynu etrafına sarılmıştı,böylece daha rahat erişebiliyordu uzun olan boynuna.

Daha da derine vururken küçük olanın ince belini kavradı Chanyeol,ve hemen sonra onu yanlarındaki masaya taşıdı.Üyesini içinden çıkardı,diğeri sızlanmaya başlayamadan pozisyonu değiştirip arkasını döndürdü,ve diğerinin dolgun kalçaları gözleri önüne serildi.Kumralın içine geri girdi ve gelip giderken penisinin onun deliği içinde kayboluşunu izledi.''Penisimi içine çok iyi çekiyorsun...sanki bu her gün yaptığın bir şeymiş gibi.''

Sonra diğerinin kalçalarını kavrayıp dolgun eti sıktı,''Ve muhteşem bir kalçan var...''Baekhyun devin dokunuşları altında sızlandı,daha çok fısıldadı,masanın kenarlarına sıkıca tutunmuşken zonklayan penisinin sızdırdığını hissedebiliyordu.Chanyeol hızını arttırırken öne eğildi,durmadan Baekhyun'un prostatına vuruyordu.''Gerçekten erkek arkadaşına acıyorum...bu ateşli görüntüyü kaçırıyor.''

Baekhyun kendini tutamayıp aldığı yoğun zevkten dolayı boşaldı.Masayı kirletti ve kısa bir süre sonra Chanyeol'un sıcak menisinin kasılan deliğinin duvarlarına fışkırdığını hissetti.Baekhyun iffetsizce inledi ve zihninden bunu kimsenin duymamış olmasını diledi.Chanyeol üyesini çıkarırken sırıttı ve Baekhyun'un hırpalanmış pembe deliğinden menisinin yere akışını izledi.

Kendilerini ve masayı temizleyip kıyafetlerini düzelttiler.Odadan ayrı ayrı çıkmaya karar verdiler,böylece kimse şüphelenmezdi.Baekhyun kollarını Chanyeol'un boynuna sarıp onu bir kez daha tutkulu bir öpücüğün içine çekti.

''Bye,''

''Sonra görüşürüz,bebeğim.''

Baekhyun çıkmadan önce gülümsedi.Dışarı çıktığında kimse var mı diye etrafa baktı ve depo odasının yanında,duvara yaslanmış uzun boylu,delici bakışları olan genci farketti.Tanıdık geliyordu,hemen sonra onun Chanyeol'un arkadaşı olduğunu hatırladı.

Ve birinin sesleri duymuş olma olasılığından dolayı paniklemeye başladı.

Baekhyun diğeri kızaran yüzünü farketmeden önce oradan kaçtı.Kumral olan diğerinin onu yoğun bakışlarıyla incelediğini biliyordu.

Biraz utanmıştı ama yolunu Sehun'a doğru çevirmişken her şeyi bir kenara bırakmaya karar verdi.

Uzun olan tatlı kumralın yalpaladığını gördüğünde sırıttı.

-

-

-

''Ne sikim yapıyorsun burada?''

''Hala inanamıyorum...sen ve Byun Baekhyun arasında olan o şey.''

Chanyeol rahatsız olmuş bir şekilde derin bir nefes bıraktı,''Yani cidden bizi dinledin mi?Bu kadar düşeceğini tahmin etmemiştim Kris.''

Koridorda yan yana yürürlerken Kris omuz silkti''Ama senin bir kez becerip bırakma huyuna ne oldu?''

''Kris,onu görmüyor musun?Sen olsan onu bırakır mıydın?''

''Ahbap,asla,yani...onu yalpalayarak giderken gördüm ve lanet olsun seks yaptıktan sonra daha da ateşli görünüyor.İnsanlar çoktan yatakta gürültülü olduğu spekülasyonları yaymışlardı,ve görüyor musun,hala insanlar nasıl sakince bu odayı geçip gittiler merak ediyorum.Ahbap,sizi işin ortasında basmamak için kendimi zor tuttum.Çünkü onun becerildiği görüntüyü hayal etmek bile beni sertleştirdi!''

Chanyeol arkadaşı onu Baekhyun ile ilgili sorularla tekrar bombalamaya başlamadan önce sırıttı.Onun Baekhyun'a bu kadar takıntılı olduğunu bilmiyordu.''Ee,onu ne kadar daha tutmayı düşünüyorsun?''

Chanyeol nasıl cevaplaması gerektiği konusunda emin değildi.Dürüst olmak gerekirse,bu sorunun cevabını kendisi bile bilmiyordu.Konu Baekhyun olduğunda zihni darmadağınıktı,ki bu gerçekten nadirdi.Ama kesin olarak biliyordu ki,tatlı genç özel bir şeydi.

''Onu alamayacaksın,gerizekalı.''

-

Baekhyun erkek arkadaşını bıraktığı yerde buldu.Yalnız değildi ama.Meleksi görünüşlü bir çocuk oturuyordu karşısında.Baekhyun onlara yavaşça yaklaşırken bu çocuğun Luhan olduğunu farketti.

Daha demin seks yapmışken geri dönüp Sehun'la her zamanki gibi konuşmak zordu.Baekhyun affedilemeyecek bir durumun içine karıştığını biliyordu,ama işte tam da bu yüzden Chanyeol ile olanları ne olursa olsun saklamalıydı.

''Ah,Baek,geri döndün!'' Luhan kumralın onlara yaklaştığını gördüğünde bağırdı,''Dağılmış gibi görünüyorsun ama...''

Luhan bunu söylediğinde Sehun'un bakışlarını üzerinde hissetti,ve daha çok gerildiğini hissetti.''A-acelem vardı,spor giysilerimi dolabın birinde unutmuşum,ve Sehunnie'yi fazla bekletmek istemedim.''kumral olan hafifçe kızarıp kıkırdadı.

''Buraya gel bebeğim,acele etmene gerek yoktu.''Hala ayakta dikilen sevgilisine söyleyip sıcak bir gülümseme verdi Sehun.Baekhyun yanına kaydığında dudaklarına bir öpücük kondurdu,onu rahatlatmak istemişti.Ama büyük olan karşılığında daha da kasıldı.

''Bir soru-''

''Sehoona,onu yanlışlıkla hastaneye götürdükten sonra köpeğine ne olduğunu anlatıyordun!''

Baekhyun Sehun'un ne sormak üzere olduğunu anlamıştı ve istemeden onun sözünü kesen Luhan'a sessizce teşekkür ediyordu zihninden.

Ama farketmemişti ki,geyik oğlan Baekhyun gittikten sonra bilerek Sehun'un yanına gelmişti.

Ve çift öpüşmek üzere olduğu her an bakışlarını kaçırıyordu.

I F**cked Your BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin