The New Boy

13.8K 630 314
                                    

Byun Baekhyun herkesin tipiydi.

Teknik olarak her öğrenci,cinsiyet farketmeksizin,tatlı,küçük ve feminen oğlandan ve onun sıkı kalçasından bir parça istiyordu,o Oh Sehun ile mutlu bir ilişki içerisinde olsa bile.Oh Sehun,Futbol takımında oynayan popüler çocuk.

Beraber,herkesin kıskandığı rüyaların çiftiydi onlar.Okuldaki en popüler iki insan bir çift olunca bu pek de şaşırtıcı değildi.

Herkesin rüyalarının çifti.okulun koridorundaki öğrenci dolaplarından birine yaslanmış birbirlerinin dudaklarını tattıklarını gören her normal insan onları kıskanırdı.

Baekhyun ve Sehun ilk olarak ortak bir arkadaşlarının düzenlediği bir partide tanışmışlardı.

O zamanlar hiç bir şey karışık değildi.

Aslında bakarsanız,çok hızlı bir şekilde resmi olmuşlardı.Partide kendilerini birbirlerini öperken bulmaları çok uzun sürmemişti.

Ama onlar pek de azgın bir çift değillerdi.İnsanların onlar gibi ateşli bir çiftten beklediklerinden çok daha farklılardı.

Kısa kesmek gerekirse,hala bakirlerdi.Bir öpücükten ileri bile gitmemişlerdi.

Bu Baekhyun'un vücudunda durmaksızın büyüyen bir ihtiyaçtı.Ama asla azgın bir liseli olduğunu kabul etmek istemiyordu.

Sehun'un asla ihtiyaçlarını karşılayamacayağı gerçeğiyle yaşamak zorundaydı.Baekhyun'u asla yeterince tatmin edemezdi.

Ama bu Baekhyun'un sırrıydı.

-

-

-

Okul zili EXO lisesinin öğrencilerine derslerin başlamak üzere olduğunu haber veriyordu.

Baekhyun yanından ayrılmadan önce Sehun'un dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.

Ne yazık ki farklı sınıflardalardı,ama bununla baş etmeleri gerekiyordu işte.

Sınıfa girip gözleriyle sırasını aradı,sırası arkadaşları Kai ve Kyungsoo'nun yanındaydı.

''Yo,Baek~Sen iyi misin?Yorgun görünüyorsun?''

Baekhyun sesin geldiği yöne döndü,Kai'ye aitti.Ona ve Kyungsoo'ya katılmakta tereddüt etmedi.

Genelde Kyungsoo'nun yanında otururdu ama tabii ki Kai sırasını çalıyordu çünkü Kyungsoo'ya tam anlamıyla vurulmuştu.

''Evet...dün gece pek uyuyamadım..endişelenme iyiyim.''

Baekhyun yanlarındaki boş sıraya geçti.

Göz ucuyla Kai'ye baktığında Kyungsoo ile flörtleşmeye çalıştığını gördü ve tabii utanç verici bir şekilde başarısız oluyordu,bunu başarabilmesi için bir çift daha top büyütmesi gerekirdi.Salak çocuk.

''Millet,sıralarınız geçin!Bugün size yeni bir öğrenci tanıtacağım.''

Herkes meraklanmıştı.Bütün gözler öğretmenin yanındaki yakışıklı ve uzun boylu çocuktaydı.Hızlı bir şekilde herkesin dikkatini çekmişti ve güzel gülümsemesiyle çoktan kalpleri çalmıştı.Kızların sessiz çığlıklarını duyabiliyordunuz hatta.

''Ben Park Chanyeol.'' derin ve çekici bir sesle konuşmuştu,''Tanıştığımıza memnun oldum.''

''Umarım hızlı bir şekilde alışırsın.Boş bir sıraya oturabilirsin.''

Baekhyun muhteşem uzun çocuğun bakışlarını üzerinde hissedebiliyordu.Yoksa kendisi mi hayal ediyordu?

Hemen herkes Chanyeol'un kendi yanlarına oturmasına istiyordu,ama şanssızdılar,Chanyeol Baekhyun'un tarafına doğru yürüyordu.

Bir saniyeliğine kısa güzel çocuğa sırıttı ve yanına oturdu.

Baekhyun neden gergin hissediyordu?Chanyeol neden ona sırıtmıştı?Baekhyun'un vücudu neden birden bire yanmaya başlamıştı?Çocuğun derin seksi sesi alt bölgelerinde bir uyarılma hissetmesine yetmişti bile.

Chanyeol neden onu bu kadar baştan çıkartmıştı?Neden başkasına ait olduğu gerçeğini bu kadar hızlı unutturmuştu ona?

I F**cked Your BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin