Kapitel 2

999 14 1
                                    

Nialls P.O.V

Jag öppnade ögonen och blev bländad utav solljuset.
Jag kände en varm anding i Nacken och blev lite förskräckt men kom sedan på att det var Lisa.
NEJ det hände inget, hon sov bara över och jag har bara en säg ;)
Jag vände mig om och tittade på henne, hon var så söt.
Plötsligt öppnade hon ögonen pussade mig på pannan och vände sig om. Då passade jag på att putta ner henne och skrattande sprang jag ut från sovrummet.
Niall your asshole come back here and help me up! Skrattade hon.
Jag gick mot henne och låtsades se skamsen ut men räckte sedan fram handen till henne.
Well I'm hungry shoud we do some pancakes?
No we ate that yesterday i thing we shoud do waffles. :) sa hon
Jag nickade och gick till köket med Lisa tätt bakom mig.
Vi började ta fram ingredienser och blandade ihop allt.

Lisas P.O.V

Nu hade jag min chans att hämnas på niall så jag tog en näve mjöl i handen och tryckte upp det i hans ansikte. Jag vek mig dubbel av skratt av hans min, först förvånad och sen brädde sig ett stort flin ut på hans läppar, han tog ett ägg och gick långsamt fram till mig och tryckte det mot mig hårbotten.
NIALL!! Skrek jag och började skratta.
Jag tog ännu mer mjöl och kastade på honom och ett ägg som jag kletade in i hans hår.
Han tog upp mjölk paketet och jag började springa till badrummet för att försöka låsa in mig men han var för snabb och inne vid duschen hällde han hela mjölkpaketet över mig.
Jag bara stod där och sen tog jag hans tandkräm och tryckte ut massa i hans ansikte.
Sedan sa jag skrattande ''no were okay'':D han skrattade och sa ''sure your dork'' :)
Aaaand we have to take a shower sa jag och vi tittade på varandra och fick världens skrattanfall, när vi hade samlat oss var vi helt blöta av skratttårar.

---------------

Kort kapitel jag veeeet men orkade inte skriva nåt mer idag ;) tack för alla som läser, ni får gärna kommentera vad just DU vill ska hända <33

Nialls girlfriendWhere stories live. Discover now