Kapitel 15

722 18 11
                                    

Från och med nu så kommer allt stå på svenska om det är okej. <33 skriv vad ni tycker om det.

Lisas P.O.V

RRRiiiiiiingRiiiiiiimgRiiiiing.!!

Fucking skitmobil som måste ringa just nu.

Niall..Niall, viskar jag och puttar till honom i sidan.

Mhm..? Mumlar han och lägger sig på mage.

Din mobil ringer om du inte har hört det. Mumlar jag.

Oh shit. Mumlar han och sträcker sig efter mobilen.

Jag tittar frågande på honom innan jag fattar. Vi har försovit oss.

Det är idag vi ska ut på turnén, eller killarna och jag följer med.

Jag reste mig snabbt och gick inte till badrummet och kletade på lite smink. Satte upp håret i en bulle och sprang tillbaka till sovrummet där en påklädd virrig Niall som letar efter sin resväska.

Niall dom är i hallen. Sa jag och skrattade.

Oj aha.

Jag drog ut ett par svarta jeans och en vit t-shirt med tryck på från garderoben och satte på mig det.

Sen tog jag Nialls hoodie och satte på mig över. Och sådär vi var Redo att i lugn och ro åka till flygplatsen där de andra väntade. Okej kanske inte.. Vi stressade ut till bilen och körde med racerfart till flygplatsen.

När vi var framme sprang vi in på flygplatsen där vi möttes av ganska sura miner.

Vi hann. Pustade Niall och de andra blängde på honom.

Perfekt, bara en och en halv timma för sent. Muttrade Louis och himlade med ögonen.

Vi gav oss bort till gaten och gick igenom säkerhetskontrollen utan några som helst problem.

När vi här kom in i flygplanet satte jag mig längs in vid fönstret med Niall Brevid mig.

Jag lutade mitt huvud mot hans och det tog inte lång tid innan sömnen tog över..

----------------

Sorry för sjukt tråkigt och kort kapitel men jag ska försöka börja skriva längre.

På svenska nu, va tycks? :))

Kommentera gärna lite idéer på vad som kan hända och sånt. <33

OMG 2k ahhhh taack! :D

Nialls girlfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin