Lisas P.O.V
Jag hade precis vaknat när det ringde på dörren.
Jag gick och öppnade och där stod en tjej jag inte visste vem det var.
Uh Hi? Can i help you? Frågade jag henne.
Oh hi you must be Lisa, I'm Lou.
Aha Hi! Nice to meet you Lou.
Well I'm going to help you with hair makeup and deras for tonight. Sa hon och log.
Okay let's start then! Sa jag och log tillbaka.
Hon bar in sina tre stora väskor. Som antagligen var fulla med smink och kläder.
Hon öppnade en väska där jag såg några klänningar ligga. Hon tog upp den och tittade frågande på mig.
Det var en marinblå tajt långklänning.
Jag skakade på huvudet för att visa att jag inte tyckte om den.
Hon tog upp en till som var en svart långklänning som var ganska tight.
OMG i Love that dress! Utbrast jag!
Then let's try it on!
Jag tog emot klänningen och gick in i mitt sovrum.
Den satt som en smäck! Jag låtsades gå som Tyra Banks när jag gick ut till Lou igen.
Oh you look stunning! Sa hon och slog ihop händerna.
Well then it is the makeup.
Hon drog fram en stol till mig och jag satte mig på den.
Hon tog en väska och öppnade den. Där i låg det allt sortens smink!
Hon började att göra en bas som bestod utav bb-cream puder concealer lite bronzer och rouge.
När hon sedan gick över till ögonen blev det en enkel svart sotning och mycket mascara.
Jag gick till en spegel och skådade mig själv!
Wow it's amazing Lou! Thanks!!
Sa jag och kramade henne.
No. let's do the hair.
Hon tog fram en locktång och började locka mitt hår i stora lockar.
Och även det såg fantastiskt ut! Hon är verkligen duktig.
Klockan var nu redan halv fyra och Niall skulle komma när som helst.
Och mycket riktigt nu ringde det på dörren. Och där står Niall med skjorta beiga chinos och hans vanliga frisyr.
Han bara gapade och fick fram ett litet wow..
Jag rodnade och kramade om honom.
Lisaaaa! Hörde jag Lou ropa.
Yeah? Jag vände mig om och såg att hon höll i ett par röda klackskor ( inte glansiga ) oo nice shoes! Hörde jag niall säga bakom mig, jag log och höll med.
Jag satte på mig dom och dom passade
Perfekt!
Now have a really good night. Sa Lou och kramade mig.
Thanks for everything sa jag till henne och log.
Niall tog min hand och vi gick ut till bilen.
You look perfekt sa han och kysste mig på munnen.
you do not look so bad yourself nether.
Han log mot mig och vi fortsatte gå när jag såg killarnas huvud och perries och elaunors ansikten tryckta mot rutorna. Vi började gapskratta och öppnade bilförarna.
(Hon har hunnit träffa perrie och elaunor nu!)
Jag sa hej till alla och de sa hej tillbaka och vi började åka..
Jag var så sjukt nervös och Niall verkade märka det.
Don't be nerves prinsess, it will be alright! Sa han och kysste mig lätt på pannan.
what if I clumps into it and fall when we go? Frågade jag nervöst.
Han la sin hand på min haka och drog mitt huvud så vi har ögonkontakt if you do that i will catch you! Sa han och kysste mig på munnen.
Jag log och tog hans hand.
Guys get a room! Klagade Liam som satt bredvid mig. Vi skrattade och kysste varandra en gång till för att reta honom.
Harry stannade bilen och vi klev ut.
Vi var framme.
Där ute var tusentals journalister som bombarderade alla med frågor.
Vi gick bort till dom, jag trodde jag skulle skita på mig så nervös som jag är. Men Niall bara tittade lugnande på mig och la sin hand runt min midja.
Vi började gå på röda mattan.
Vi hann inte långt innan en journalist stannade oss och frågade lite frågor.
-Niall are you to daiting?
-or are you together?
-how long have you been friends.
Niall svarade bara yeah this is Lisa My girlfriend! Han kysste mig på munnen och nu riktades alla kameror mot oss.
------------------
In nästa kapitel får ni veta vad som händer när dom är inne!!!!! ;))))) enjoy
YOU ARE READING
Nialls girlfriend
FanfictionLisa tror att det bara är en tillfällighet när han frågar om hennes nummer. Men när han smsar henne förändras allt...