Lisas P.O.V
Just nu sitter jag i soffan tillsammans med niall och bara myser. tårarna har slutat rinna och jag känner mig ganska lugn just nu, men jag kan fortfarande inte riktigt fatta det. Dom är faktiskt borta nu. Han pussar mig snabbt på pannan innan han reser sig upp och går till köket. Efter en stund kommer han tillbaka med en ben&jerry i handen. Jag ler tacksamt mot honom men han flinar busigt tillbaka. Sedan springer han iväg med glassen och skrattar. Jag är vanligtvis inte den personen som jagar efter mat men just nu behöver jag faktiskt lite glass.
Niall come back! i need that more than you! ropar jag och suckar.Do you remember when i wanted the candy for a half year back? säger han och flinar. Yeah but i´m not you. säger jag och ler åt minnet. Han lägger ifrån sig glassen och tar ett steg fram mot mig. Now i´ll get my revenge. säger han och börjar kittla mig. No niall it´s not fair!! skriker jag mellan skrattatackerna. jag viker mig dubbel av allt skratt och snart ligger jag som en köttbulle på golvet men niall sittandes gränsle. Han slutar plötsligt men blir sittandes på mig. Can i get a kiss or many if i´ll stop? säger han och ler fånigt. Well if you can kiss your enemy. säger jag och flinar. Ofcourse, they´re doing that all the time in movies. säger han och putar med läpparna. Jag skrattar till och synar min underbara pojkvän som iochförsig sitter på mig just nu men ajaah. Han närmar sig mitt ansikte fortfarande med putande läppar och jag skrattar och puttar bort honom. eller ja försöker.. det går ju sådär.
Nialls P.O.V
jag sitter över henne och hon försöker skrattandes putta bort mig men det går ju sådär. That will never work. säger jag och flinar. You can allways try. säger hon och ger upp. A kiss and you will move youré fat ass from me? säger hon och ler prövande. Well okey, on the mouth this time! säger jag och ler åt minnet. Sure. svarar hon och jag flyttar på mig och räcker henne handen. jag drar henne till soffan och hon faller över mig. Hon lägger handen bakom min nacke och pressar läpparna mot mina.
Lisas P.O.V
Jag sätter mig vanligt i soffan och lägger fötterna på soffbordet.
Lisa? tomorrow will you go out on a ¨date¨ with me? säger han och ler. Sure it was a long time since we did that. säger jag kysser honom.
YOU ARE READING
Nialls girlfriend
FanfictionLisa tror att det bara är en tillfällighet när han frågar om hennes nummer. Men när han smsar henne förändras allt...