Lisas P.O.V
Jag sneglar på Niall och ser att en ensam tår rinner ner för hans kind.
Niall it's going to be allright i promise. Säger jag lugnt och tittar på honom.
No Lisa! Liam Hasn't Woke up! How is that allright? Huh tell me! Skriker han.
I didn't know. Säger jag tyst och blänger ut genom fönstret där jag nu kan se sjukhusets stora vita byggnad torna upp framför mig.
Han stannar bilen och i tystnad går vi in på sjukhuset till receptionen.
Liam payne, Harry styles, Zayn malik and Louis tomlinson. Säger Niall vänligt till receptionisten.
Rum 342 på tredje våningen. Säger hon och pekar på en korridor med en hiss längst bort.
Vi nickar och börjar gå till hissen.
~*~
Nialls P.O.V
Jag öppnar dörren till grabbarnas rum och får se dem ligga i varsin säng, eller vänta inte Liam.
Oh you must have gone to wrong room. Säger en kaxig sköterska som nu kommit in i rummet.
Excuse me, But I'm a visitor. Säger jag minst lika kaxigt tillbaka.
Well.. But this is the boys from one Direction so they don't need Any fans here. Säger ännu kaxigare och verkar väldigt nöjd med sitt svar.
Jag flinar och tar av mig solglasögonen.
Yea But I'm not a fan as you can see, so please leave us alone. Jag kan höra Lisa hålla inne sitt skratt bakom mig och jag vänder huvudet och flinar.
Bit she! Säger sjuksköterskan. Och blänger på Lisa.
Well she! Is My girfriend so good bye.
Hon går snabbt iväg från rummet och nu kan jag höra killarna skratta också. Jag går fram till dom och kramar om var och en.
Where is Liam säger jag och sätter mig på en stol i mitten av rummet så jag kan se alla.
He Hasn't Wake up yet so they took him to aborter room. Säger Harry tyst.
Jag känner oron komma krypandes men försöker hålla mig lugnt. Is he ever going to Wake up? Säger jag och jag märker att sista ordet brister och några tårar börjar rinna.
I..I don't know. Säger Louis och några tårar har börjat rinna från hans ögon också.
Plötsligt kommer en läkare in i rummet. Jag ställer mig hastigt upp, is he okey? Säger jag oroligt till honom.
I.. I'm so sorry But he's gone. Säger han och tittar medlidsamt på oss.
Ingen säger nåt, alla bara stirrar på honom.
No, NO he's not dead! Ryter Harry!
BINABASA MO ANG
Nialls girlfriend
FanfictionLisa tror att det bara är en tillfällighet när han frågar om hennes nummer. Men när han smsar henne förändras allt...