Kapitel 17

657 14 1
                                    

Lisas P.O.V

What.. What is it Lisa? Stapplade Niall ur sig.

Jag kunde inte säga något stod bara där och stirrade på dom.

Do you know them? Frågade en av poliserna.

Jag nickar långsamt till svar medans jag långsamt backar längre bort.

Niall tittar med oroad blick på mig och sträcker fram sin hand.

Do you wana talk about it? Frågar Niall lågt.

Yea, can we go away for a minute or two? Frågar jag poliserna.

Yea sure. Svarar den kvinnliga polisen.

Niall nickar mot dom och tar min hand och går mot en bänk lite längre bort.

Vi satte oss ner på den slitna bänken och jag tar ett djupt andetag för att berätta allt.

Okey, it started with me and my ex-best friend was out partying one night. she wanted to drink himself really drunk but I wanted to take it easy. but we went to a club that was near where I lived. it was absolutely packed with people and Emma as her name is, dragged me to the bar. she ordered ten shots. after a while the three guys up to us and started talking. I sat mostly quiet but Emma babbling on like crazy. When I said I would go to the bathroom became acidic and the guys thought we should dance. but I said no and they became even angrier. so one of the guys grabbed me and started kissing me but I kneed him between his legs and his buddies hit me in the face. Emma did nothing but went laughing away and began making out with some guy. so I was alone with them and they took me to a room where there was only one bed and began to undress me while they beat me. Once I passed out and I woke up with no clothes himself in the room. I'm guessing that they raped me. Jag suckade och tittade ner i marken.

Niall sa inget utan kramade bara om mig.

You poor thing.

Han släppte mig och torkade bort några tårar som jag inte märkt börjat rinna.

Should i tell the cops? Frågade han och kramade om min hand.

Yea thanks sa jag och kysste honom lätt på munnen.

Vi börjar gå tillbaka till poliserna som nu står och pratar med de andra killarna.

Niall släpper min hand för att prata med poliserna.

De nickar och tittar på mig men jag tittar bara ner på mina skor.

Niall tar tag i min haka och vänder upp mitt huvud.

Jag märkte inte att fler tårar hade envisats med att rinna men jag brydde mig inte så mycket.

Hey, Lisa everything is going to be allright. I promise you.

They can't hurt you anymore.

Ho..how did they find me Niall?viskade jag samtidigt som jag snyftade.

I don't know But You're safe whit me.

Han lutar sig fram och kysser mig mjukt på läpparna.

------------------

Stoooolt! Lite längre kapitel här nu :))

Nämen hoppas ni gillade det här kapitlet. <33

Men nu har jag ont i rumpan (sitter i trappan) så nu får det räcka för idag :)) loveeee i guuuys!

And DAAAAIMN!! 2.8K gaaash!! Tack! <333

Nialls girlfriendWhere stories live. Discover now