Kapitel 24

507 21 0
                                    

2 veckor senare...

Lisas P.O.V

''Jag har en present till dig.. Emma gick långsamt fram till mig och bakom henne stod de tre killarna. Ska vi ha lite kul igen? Säger den längsta och flinar. Nej snälla! Inte igen!! Jag gör vad som helst! Skriker jag men de skrattar bara åt mig. Kanske du vill va med Emma eller ska du hångla med någon? Säger den lite kortare med blont hår. Lisa lilla det går fort först jag sedan Max säger den långa och pekar på den blonda killen. Och sist Johan säger Max och pekar på den mellanlånga med chokladbrunt hår. De kommer närmare och börjar dra av mig mina kläder. Slutaa snälla! Jag ber er!! Skriker jag men jag vet att ingen kan höra. Din lilla Niall kan inte hjälpa dig nu. Säger Johan och de skrattar''

Nialls P.O.V

Slutaa snälla!! Skriker Lisa och jag försöker väcka henne.

Hon är helt svettig och det ser ut som att hon gråter.

Hon vaknar med ett ryck, och tittar sig skräckslaget runt i rummet.

Hon andas ut och jag kramar om henne hårt. Shhh, it was just a nightmare. Säger jag och pussar henne på huvudet. I..It was horrible. Viskar hon. You wana talk about it? Säger jag försiktigt. Hon skakar på huvudet. Tomorrow. Jag lägger mig ner och hon lägger huvudet på min bröstkorg.

-nästa morgon-

Lisas P.O.V

Jag tar ett till bett av min macka och Niall kommer ut ur sovrummet.

Morning. Säger han trött och går fram till bordet och tar min macka. Hey it's mine! Säger jag och försöker ta tillbaka den. Men han trycker in den i munnen och tar en klunk av min juice. Thanks säger han och flinar. Jag suckar och tar fram en ny macka och brer på lite marmelad.

Did you remember that you had a nightmare tonigt? Säger han och brer på smör på en macka.

Hur skulle jag kunna glömma det? Jag nickar och suckar. You wana tell me? Säger han försiktigt. You know the guys.. They and Emma raped me. Säger jag och tittar ner i bordet. Oh. Mumlar han och reser sig och går fram till mig och kramar om mig. They're in jail, it's never going to happend again. I promise. Jag nickar och kysser honom lätt. I love you Niall. Säger jag och ler. I love you too. Säger han och kysser mig igen.

Nialls girlfriendWhere stories live. Discover now