Kapitel 7

878 14 0
                                    

Lisas P.O.V

När vi äntligen kommit in i arenan var det fullproppat med människor.

Vart man än tittade var det människor överallt.

Jag var rädd att jag skulle tappa bort Niall och de andra, och tydligen var Niall också det för han tog han hade ett ''starkare'' grepp om min midja.

När vi kommit fram till vårt bord där vi skulle sitta slog vi oss ner allihopa.

När vi suttit och pratat en stund skulle killarna upp på scenen och sjunga story of My life.

Niall pussade mig snabbt på munnen innan de gick upp för att sjunga.

Jag såg i ögonvrån när självaste Taylor Swift satt och tittade på oss.

Men när jag tittade på henne vände hon snabbt huvudet och låtsades titta på nåt annat.

Men snart såg jag henne resa sig upp och började gå mot vårt bord. När hon var framme ändrades genast perries och Elaunors ansiktsuttryck till någon som var långt ifrån leenden.

Go away Taylor sa elaunor med en irritation i rösten.

Men Taylor ignorerade henne och tittade med hennes iskalla blick rakt i mina ögon.

Soo..? Började jag innan hon avbröt mig.

I don't get what he sees in you? Or what you sees in him?

Your'e just i child and he use you to feel good. Jag tittade bak på El och Perrie som bara gapade.

Sen vände hon på klacken och gick, men innan hon han komma så långt sa jag med ganska hög röst så hon skulle höra BITCH!

Hon vände sig snabbt om och mumlade något för sig själv innan hon fortsatte till hennes bort.

Jag tittade upp mot scenen när jag såg Niall kolla på mig med ett oroligt ansiktsuttryck, jag log mot honom men han såg fortfarande lite orolig ut.

När de var klara och kom ner till oss kramade jag honom och sa ''you were grate!''

Han log lite och vi satte oss ner.

What did she say? Frågade niall mig oroligt.

Who? Frågade Harry som tydligen också hade hört.

Taylor.. Mumlade Niall.

What!! Utropade Harry och ställde sig upp och blängde åt taylors håll.

What did she say? Frågade Niall. Jag tittade ner i bordet och började pilla med en servett innan jag sa vad hon sa till mig.

I don't get what he sees in you? Or what you sees in him?

Your'e just i child and he use you to feel good.

Alla runt bordet satt och stirrade på mig som om jag dödat nån.

That som of a Bitch!! Sa Niall högt och blängde också mot taylors håll.

You know that is'nt true i hope. Sa niall oroligt och tittade på mig.

Yeah sa jag och kyssde honom på munnen.

And did you answer something? Frågade Liam.

Uh.. Började jag och tittade ner i bordet.. Bitch.

De stannade upp och Niall som drack spottade ut det ut munnen. You said bitch to her?? Frågade louis och gapade.

Yeah.. Jag tittade upp på dom innan det släppte, vi alla började gapskratta.

Taylor kom till vårt bort och harklade ''can you be little more quiet, we trye to enjoy the moment''

Jag svarade henne, we too, But something is this area sa jag och viftade med armarna runt henne dirturbs us.

Hon såg asarg ut men hade inget att säga så hon bara gick.

Vi började gapskratta igen och niall vände sig skrattande till mig och sa i love you Lisa.

I love you to mumlade jag medans vi kysstes.

Nialls girlfriendWhere stories live. Discover now