-nu har de kommit hem från den 6 månaders långa touren och Niall och Lisa är hemma hos Niall-
Lisas P.O.V
Jag öppnade mina ögon och bländades av solljuset.
Jag suckar och tar mig försiktigt ur Nialls grepp om mig och smyger till toaletten.
Jag stänger dörren och tar av mig min pyjamas och kliver in i duschen och låter det varma vattnet rinna över min kropp.
Jag bara står där och tänker på allt mellan himmel och jord när jag plötsligt kommer och tänka på en sak.. Min mens är försenad..? Herregud nej det betyder inget. Eller? Jag väcks utav Niall som bankar på dörren.
Lisa get out from the shower i have to pee!
Jag kliver ut ur duschen och virar en handduk runt min kropp och går öppnar dörren. Niall rusar in och stänger dörren.
Jag tar fram rena underkläder och tar mina mjukisbyxor och en utav Nialls t-shirts.
Niall kommer ut från toaletten och går långsamt fram till mig och lägger händerna på mina axlar.
Jag tittar frågande på honom men han ler bara.
Lisa you are the best thing that ever happend to me.
Niall you are perfect, you are the worlds best boyfriend, you are funny, kind, cute and Yea just Perfect. I love you! Han lutar sig fram och kysser mjuk mina läppar.
-några dagar senare-
Lisas P.O.V (lyssna på forever Young nu.:) 1D verision)
Jag sitter bara och stirrar på det lilla plusstecknet med Elaunor Brevid mig. Ingen säger nåt.
El, I'm pragnent. Viskar jag.
Yes you are. Hon kramar om mig och mina tårar börjar rinna.
I don't know if i should be happy or sad. Mumlar jag in i hennes tröja som nu har en blöt fläck på sig.
I'm 20 and pragnent. El tittar på mig med en blick som jag inte kan tyda.
You have to talk to Niall. Säger hon allvarligt och tar upp min mobil.
Jag knappar in nialls nummer och el ler uppmuntrande.
Hi Princess, hör jag nialls glada röst svara på andra sidan luren.
Hi Niall, um are you busy right now?
I just came home from the studio.
Grate can i come over?
Yea sure is something wrong? Han låter lite orolig nu.
I have to tell you something, säger jag lite lägre.
Okey.. But see ya soon, love you.
Yea love you too.
Jag säger hejdå till El och kramar om henne innan jag beger mig till Nialls lägenhet.
Jag öppnar dörren och Niall kommer ut från köket.
Hi, mumlar jag och kramar om honom.
Han säger inget utan kramar bara om mig hårt.
Vi släpper varandra och jag tar av mig skorna och går till köket med Niall efter mig.
Vi sätter oss vid bordet och han håller nervöst på med ett glas.
Soooo, what is it? Han tittar oroligt på mig.
Jag tar ett djupt andetag och tittar ner i bordet.
Eh, Niall.. I'm pragnent. Mumlar jag och tittar på honom.
Han bara stirrar på mig.
Say something please Niall.
I..I don't know what to say, mumlar han.
Utan att jag märkt det har tårar börjat rinna och han reser sig upp och går fram till mig och sätter sig på huk framför mig.
Han tar mina händer och ler.
Lisa it will be alright. We're gonna make it. Together.
YOU ARE READING
Nialls girlfriend
FanfictionLisa tror att det bara är en tillfällighet när han frågar om hennes nummer. Men när han smsar henne förändras allt...