Kapitel 4

891 9 0
                                    

Lisas P.O.V

Jag hade precis satt upp håret i en hög tofs när det plingade på dörren.

I'll get it! Hörde jag niall ropa från köket.

Jag hörde massa killar prata så jag antog att det var killarna som hade kommit.

Så jag tog en sista titt i spegeln och gick ut till hallen.

Hi! You must be Lisa? Frågade Liam och gick fram och kramade mig.

Yeah that's me. Sa jag och log mot honom.

Jag fick en kram av var och en och vi gick och satte oss i soffan.

Sooo what are we going to do? Frågade jag och höjde på ögonbrynen.

I'm hungry sa niall.

Harry fnös till och mumlade what a suprise..''

Jag skrattade till lite lätt och sa i vote for pizza!

Pizzaaaa!! Skrek louis och sprang fram till telefonen. What do you guys want?

I'll take a kebab. (Vet inte om det heter så på engelska..?) Me to! Sa Niall och log mot mig.

Okey Who will pick the pizzas?

Me and Lisa can do that sa Niall och tittade frågande på mig.

Sure! Sa jag och reste mig upp ur soffan.

Niall gjorde samma sak så vi gick till hallen och satte på oss skor.

Nialls P.O.V

Jag öppnade dörren och höll upp deb för henne, hon log och jag stängde den.

Hon var så fin! Jag kunde inte sluta titta på henne. Hon måste tro att jag är pervers eller nåt..

Men hon log bara mot mig igen. Så jag la min hand runt hennes midja. Hon ryckte till lite först men tog inte bort den. Tack och lov.

Jag hade lust att fråga henne om kyssen igår men vågade inte.

Okej nu eller aldrig.

UM Lisa eh.. Is there something betwen us. You know becaouse we kissed yesterday..? Frågade jag lite osäkert och tittade ner på mina skor.

Hon bet sig i läppen men sa sedan, Actually Niall i don't know..

Hon tittade också ner i marken och tog ett djupt andetag och sa ''but I really like you Alot and i like to be whit you''

Jag tittade upp från mina skor och fick ögonkontakt med henne. I do really like you too Lisa. Sa jag och log.

Um Lisa would you like to be My girlfriend?

Oh i would love to! Sa hon och kramade mig. Jag kysste henne mjukt på läpparna och hon kysste tillbaka.

Sedan tog jag hennes hand och vi fortsatte mot pizzerian.

Louis P.O.V

Jag förstår att Niall gillar henne. Hon är en fin tjej.

Hey guys how many days do you think it would take för them to be boyfriend and girlfriend.

Zayn skrattade till och sa ''i think that it happend something on the way to the pizzaplace''

Vi tittade frågande på honom men han bara skrattade och sa att vi skulle titta ut genom fönstret.

Och där stod dom två turturduvorna och kysstes. Haha.

Aww how cute! NiAll has found his princess. Sa Liam och tog ett kort.

Harrys P.O.V

Lisa var ju faktiskt riktigt söt.

När jag såg dom stå och kyssas där nere blev jag faktiskt lite avundsjuk. Men jag tänker absolut inte förstöra för dom. Niall värkar riktigt glad när han är med henne.

Nialls P.O.V

När jag öppnade dörren till lägenheten bemöttes jag av fyra stora flin.

What?!

Was it a nice Walk you two had? Sa Louis. Och log.

Ah nej dom såg säkert oss.

Jag tror Lisa också förstod det för hon var helt röd i ansiktet och jag förstod att jag också är det..

Aw they blushing! Sa Zayn med en löjlig röst.

Ha. Ha. Ha. Let's eat now.

De andra bara skrattade och Lisa var tyst.

Jag log ursäktande mot henne och la min hand runt hennes midja.

När pizzorna och kebaben var uppäten bestämde vi oss för att se en film.

Movietime ropade Harry och alla sprang och satte sig i den stora soffan.

Harry satte i taken 2 i dvd Saken och Lisa satte sig tätt intill mig och jag la armen runt henne.

När halva filmen hade gott var det bara jag Liam och Lisa som var vakna. Zayn låg lutad mot Harry som Låg i louis knä. Och Louis var lutad bakåt med öppen mun.

Lisa la sig ner med huvudet i mitt knä och tittade upp på mig. Hon såg riktigt trött ut så jag kysste henne på munnen och så somnade hon i mitt knä. Hon var så söt när hon sov. Liam som då fortfarande var vaken log mot mig och snart somnade jag med.

----------------

Ja dom skulle ju till Harry men jag ändrade så killarna kommer till nialls lägenhet.. :P

Nialls girlfriendWhere stories live. Discover now