Kapitel 18

641 11 0
                                    

Lisas P.O.V

Nu hade vi precis kommit in på hotellrummet och jag och Niall slängde oss på sängen direkt han somnade men jag sitter nu och håller på med mobilen.

Jag går in på Twitter utan att tänka på och det första jag ser (påhittade namn bara så ni vet) @helloilove1d OMG you bitch get away from Niall your ugly fat frog!! Everyone Hates you.! You don't deserve to live. Fuck you.!! #nohate

Utan att jag tänkt på det började små droppar falla ner på täcket, jag vet att de bara är avundsjuka och att jag inte ska ta åt mig men det är svårt. Hur kan någon sitta och skriva sånt.

Så jag svarar henne- svar till @helloilove1d excuse me? How can that be no hate? Why do you even write this shit? I get if You're mad But everyone does not have to know it, keep it for youself. Thanks.

Lisa are you crying? Frågade Niall oroligt.

Jag hoppade till lite, märkte inte att han vaknat.

Um, no i got something in the eye.

No Lisa tell me the truth. What happend?

Han tittade djupt in i mina ögon och jag suckade och räckte fram mobilen.

Oh what a horrible person. How can someone write that bullshit? Han fångade in mig i en varm kram och pussade mig på huvudet.

Should we watch a movie? Frågade jag och tog fram datorn.

Yea sure, But only if we see frozen!

Frozen it is then! Sa jag och skrattade.

Jag satte på dator och letade fram filmen på netflix.

Jag la datorn på mina ben och satte mig tillrätta i sängen men nialls armar runt mig.

Jag pussade honom på kinden och satte sedan igång filmen.

Lisa I'm tired.

Me to, should we sleep now?

Han nickade och satte ner datorn på golvet.

Vi la oss ner under täcket och jag vände mig mot Niall och kysste honom lätt på munnen.

I Love you Lisa.

I love you to Niall.

Han kysste mig och vi la oss tillrätta med nialls Arm på min midja.

Och snart sov vi båda tungt..:)

--------------

Allvarligt talat sämsta kapitlet ever!! Men jag har verkligen slut på idéer!! :(

Snälla hjälp! <33 skulle vara superskysst! Hoppas ni har tittat in på min andra fanfic say something-1D :))

Har redan skrivit 4 kapitel så det år bara att börja läsa. :)

Kraaaaam! <33

Nialls girlfriendWhere stories live. Discover now