Kapitel 9

870 14 3
                                    

Nialls P.O.V

Jag vaknade med ett ryck och tittade runt i rummet. Juste jag var ju hos Lisa.

När jag tittande ner på golvet såg jag att en skål hade ramlat ner så det var antagligen det jag vaknade av.

Jag tittade på Lisa som också var vaken nu.

What's the clock? Frågade hon trött.

Jag tog upp mobilen och visade för henne. Halv tre.

Should we go to bed? Frågade jag och hon nickade.

Vi gick trötta till hennes rum och slängde oss i sängen och somnade direkt.

Lisas P.O.V

Jag vaknade av att någon pillade med mitt hår. Jag vände på huvudet och där låg en leende Niall.

Oh did i Wake you up? Frågade han.

Heh yeah But i will sleep Again now.

Jag vände mig om så jag låg mot Niall och blundade.

Men snart la Niall sina fingrar på mina ögonlock och öppnade dom.

Han log ännu större nu.

Niall let me sleep. Muttrade jag och la min hand för ögonen och försökte somna om.

Då tog niall tag i mina läppar och öppnade och stängde min mun.

Jag tog bort handen från ögonen och blängde på honom.

Då tog jag täcket och la det över mitt huvud.

Då började han hålla på med mitt hår istället.

Niaaaaaall. I have to sleep. Klagade jag och tog bort täcket från huvudet.

Why? Frågade han och log busigt.

I need My beautysleep. Sa jag och log lite.

You don't need that You're already beautiful.

what do you want to let me sleep? Sa jag och suckade.

Footmasage sa han och log. No i just kidding But i long kiss would not be bad. Han log ännu större och jag stödde mig på mina armar och lutade mig över honom för att kyssa honom.

Det var en lång och underbar kyss.

När vi sedan släppte varandra och jag la mig ner igen kysste han mig igen och jag kysste tillbaka.

Den blev inte lika lång men helt underbar ändå.

I love you Niall.

I love you to Lisa.

But now I'm hungry! Sa jag och log.

You're not tired? Frågade han och tittade undrande på mig.

No not after that sa jag och log.

Han pussade mig på pannan och reste sig sedan upp.

Jag gjorde samma sak och började gå till köket.

Niall gick in på toaletten för att kissa antog jag och började ta fram frukost.

När jag skulle ta brödet kände jag två starka armar runt mig. Han pressade sina mjuka läppar mot min nacke och jag rös. Jag vände mig om och kysste honom. Vi stod där ett tag innan vi blev avbrutna av att killarna stormade in i lägenheten och kom snart till köket.

Vi släppte varandra och tittade frågande på dom.

Uh.. Började louis. Innan Liam avbröt honom.

We heard that niall was here and thinked that we could do something today. Sa han och log.

Jag tittade på niall som såg lite förvånad ut innan vi nickade och fortsatte med frukosten.

Nialls girlfriendWhere stories live. Discover now