Důležité :)

628 42 33
                                    

Ahoj :) Omlouvám se všem, kteří čekali nový díl. Přesto bych vám však potřebovala říct něco, co mě trápí už delší dobu. Včera jsem se ale napevno rozhodla, že to udělám. Není to pro mě vůbec jednoduché, věřte mi, ale vážně cítím potřebu posunout se dál. Připadá mi, že už jsem ve věku, kdy bych měla přestat jen snít, ale žít realitu svého života. V posledních dnech mi začalo čím dál tím více docházet, že žiju spíš někde v paralelním vesmíru mezi svými nesčetnými shipy. A také jsem pochopila, že to chci nějak změnit, že takhle už dál žít nechci.

Naplno jsem si to uvědomila po přečtení názoru jedné zahraniční blogerky, která mi otevřela oči. Tímhle samozřejmě nechci přemlouvat nikoho z vás, abyste udělali to samé, nebo vám říkat, že je tohle všechno špatné. To rozhodně ne. Jediné, co bych tímhle celým chtěla říct, je to, že si dávám pauzu se psaním veškerých fanfiction a je dost možné, že se k tomu už nevrátím.

Ale není to jen tím, že bych si někde přečetla nějaký názor a řídíla se jím. K mému rozhodnutí přispělo nesčetné množství faktorů. Například, jak jste si jistě všimli už dřív, na psaní mi téměř nezbývá čas, vzhledem k tomu, že si vždycky naplánuju spoustu zájmových činností a pak je pořádně všechny nejsem schopná stihnout. A o škole ani nemluvím... Dál bych se chtěla o trochu víc zabývat čtením a jazyky, dvěma mým obrovským koníčkům, které jsem poslední dobou dost opomíjela.

Za další mě i samotné prostředí Wattpadu dost stresovalo. Cítím, že když píšu v časovém presu, není to ono. Zároveň jsem vás ale nikdy nechtěla nechat čekat, takže jsem se pak pokaždé zamotala do bludného kruhu. Psala jsem, abych splnila stanovený termín, ale protože jsem byla pod tlakem, pořád jsem s tím nebyla spokojená a novou část pokaždé donekonečna opravovala.

Takže jak už jsem zmínila, s Wattpadem pravděpodobně nadobro končím. Omlouvám se všem, které jsem zklamala nebo jim přivodila jakýkoliv jiný negativní pocit, ale doufám, že to pochopíte. Psaní pro mě znamenalo, znamená a taky vždycky bude znamenat opravdu hodně, ale ještě víc pro mě znamenáte vy, moji čtenáři. Nejsem schopná popsat, jak moc mě mrzí, že vás opouším, ale cítím, že to jinak nejde.

Mám vás neskutečně moc ráda, díky vám jsem získala spoustu cenných zkušeností, které bych nikde jinde nezískala. Byli jste po celou dobu absolutně ti nejlepší, nejvíce milující a podporující čtenáři na světě. Moc moc moc vám za to děkuji, vážím si toho, ani nevíte jak. ♥♥♥ Nikdy se mi ani nesnilo o téměř 10K přečtení! :O Každá hvězdička, komentář, sledování nebo jakékoliv jiné vyjádření vaší podpory a toho, že se vám moje tvorba líbí, mi po celou dobu dodávalo energii a nepopsatelný pocit štěstí. ♥

Ještě jednou se moc omlouvám, děkuji vám za skvělou podporu a mějte se nádherně!!! ♥♥♥

Unexpected (Mavy FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat