"GİZLİ DUMAN PART II."

131 15 0
                                    

İyi okumalar.
Bölüm Şarkısı: The Weeknd-Lonely Star

Partinin olduğu mekanın otoparkındaydık.Etrafa göz gezdirince arabanın üstünde veya içinde sevişen çiftler vardı.Vay canına!Onları hiç bir şey durduramazmış gibi gözüküyorlardı.

Gözlerime daha fazla eziyet vermeyip arabadan indim ve Ulaş'ın koluna girdim.
"Buradan bir an önce çıkmalıyız."
Sesim tedirgin çıkmıştı.Ulaş soran gözlerle bana baktığında etraftaki insanları ve 'yaştıkları' şeyi göstermeye çalıştım.
Gülmeye başladı.

"Ah,hadi ama!Korkuyor olamazsın.Ya da çok dindarsın(!)"

Hala gülüyordu.Yapabildiğin en iyi şekilde,bıkkın bir surat ifadesi takındım.

"Dalga geçmeyi bırak!Sadece bir erkeğin,bir kızın veya birden fazla kızın üzerine boşalmasını izlemek istemiyorum."

Gülmeyi-sonun da- kesip bana döndü.Gözlerinde sinsi bir şeyler vardı.

"Pekala,haklısın." Deyip elimi sıkıca tuttu.
*

Bindiğimiz iki kişilik asansörden çıktığımızda müzik sesi kulaklarımı doldurmuştu.Herkes kafasına göre takılıyordu.Okulla ilgisi olan tek şey,herkesin bir birini okuldan tanımakları olduğundan rahatça içki içiliyordu.Ve burada ki içki kokusu şimdiden genzimi yakmıştı.

Arkalardaki masalardan birine ilerlerken tanıdığım insanlara selam vererek geçmiştik.Buna rağmen Ulaş'ın hiç kimseye hatta takım arkadaşlarına bile selam vermemesi beni şaşırtmıştı.

Bunları düşünürken o elinde ki içkilerle masaya tekrar geri dönmüştü.Camın üstüne koyduğu bardağı alarak teşekkür amaçlı kafamı yavaşça salladım.
"Cin tonik." Diyerek merakımı gidermişti.

Etrafa bakındığım da nerdeyse herkesi tanıdığımı fark etmiştim ama onların beni görmediğine bile bahse girebilirdim.Dediğim gibi selam verdiğim ve bir kaç görüştüğüm insanlardan başka samimi olduğum birisi yoktu.Ulaş,bunlara karşı bir istisna gibi bir şeydi.

*

Aradan bir saat geçmişti.Ben tekila içmeye başlamıştım,Ulaş ise neredeyse bir viski şişesini bitirmek üzereydi.Vücudum ısınmaya başlamıştı ve dans etmek istiyordum.Ulaş'ın kolundan tutup meydana doğru çekmeye çalışırken,
"Haydi!Dans edelim.Buraya kenara çekilmek için mi geldik?"

Israrlarıma devam ederken,Ulaş'ı zar zor da olsa meydana çekebilmiştim.Aha!İşte kız gücü!

Ellerimi boynuna doladığımda,kollarını belime sararak beni kendine çekti.Vücudlarımızı birlikte hareket ettiriyorduk.Kalçalarımı ritme göre daha sert salladığım da neredeyse,her şeyi ile onu hissediyordum.Bu bana daha da güven vermişti sanki,seksi hissetmeme neden oluyordu.

Kollarından kurtulup ellerinden tuttum ve etrafında dönmeye  başladım.Sırtımı ona doğru çevirdiğimde,kollarının beni sarması bir olmuştu.Vücutlarımız bir olmuştu,resmen.Kollarından kurtulup yavaş ama güzel görünüm veren hareketlerle tekrar ona döndüm.Gözlerinde mavinin en yoğun tonu vardı.

Beni kendine çekip,"Ne yaptığını biliyorum." Diye fısıldadı.Sesi boğuktu.

Gülerek suratına baktım.
"Öyle mi?"
Sesim istemsizce ayal edermiş gibi çıkmıştı.

Dusaklarıma küçük bir öpücük kondurup,"Öyle." Dedi.

Gözlerimizi bir kaç saniye birbirine kitlemiştik.Daha sonra dudakları dudaklarımı kapladığın da,beni iyice kendine çekmişti.Hızlı adımlarla,zaten yakınımızda olan masamıza ilerlerken dusaklarımız bir an ayrılmamıştı.

13(Düşmüş Melekler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin