Nama aku Mia . Nur Damia Dalila bt Yusoff. Well , kisah remaja aku ni panjang tp aku ringkaskan jela.
Aku ni bukan anak orang kaya. Pergi sekolah pun jalan kaki , balik sekolah pun jalan kaki jugak. Takkan nak balik guna tangan kan ? Tak ke pelik. Haha
Sekarang umur aku dah 16 Tahun. Hmm sepatutnya umur macam ni dah ada pakwe kan. ? Dah boleh dating , tengok wayang tapi aku tak la. Aku mane ada duit nak tengok wayang semua tu.
Aku tiada ibu. Aku tiada ayah . aku tiada adik beradik. Aku hanya menumpang di sebuah rumah jiran. Mak ayah aku dah takde sejak aku 7 tahun. Jiran aku kata mereka kemalangan. Entah la . aku sendiri pun tak ingat kejadian tu.
Jiran aku , Nek Som dah uzur. Umur dia dah dekat 60 lebih. Tapi masih kuat lagi cari akar kayu dan keluar masuk hutan. Nek som ni dia seorang bidan. Dari kecil dia yg jaga aku. Bila ada je orang yang nak beranak , mesti aku akan ikut nek som ni.
Dekat sekolah , aku ni tak pemes lansung 😩 ye aku tak pemes dikalangan guru perempuan atau pelajar2 perempuan. Sebab aku ni pemes di klangan cikgu lelaki dah pelajar lelaki sahaja. Sebab ape ? Hehee sebab aku ni 'makanan' dorang. Aku dibayar untuk blowjob , atau pun doggy. Mula2 la terpaksa , tapi lama2 aku jadi suka. Bayangkan sekali blowjob dah dapat RM10-RM20 . bagi aku dah berbaloi sebab aku memang takde duit.
Cikgu² ada jugak yang bayar aku. Pernah aku 'dimakan' di stor sukan , bilik cikgu disiplin , makmal kimia , tepi tangga dan banyak lagi la. Memang penat tapi demi duit aku tak kesah. Aku jadi hamba duit. Semua pelanggan aku suka bila dikerjakan tapi masih tak bukak tudung.
============================
Aku pulang dari sekolah pada hari itu dengan seorang diri. Aku lalui jalan yang lebih dekat tetapi sangatlah sunyi. Aku tak kesah.
Tetiba tangan aku ditarik ke dalam semak. Tubuh aku dipeluk. Buah dadaku yang mengunung diraba , dan diramas seseorang dengan agak ganas. Aku sebenarnya menyukainya. Aku berpura2 meronta. Aku ditarik masuk ke dalam semak yg lebih dalam . aku dapat melihat 5 orang budak sekolah sedang cuba merogol ku. Aku kenal mereka. Mereka adalah budak tingkatan 6 sekolah ku.
" Hai adik manis , rindu batang abang tak ? Abang rindu pantat gatal adik abg ni. " kata Hafiz. Abang Hafiz adalah ketua pengawas disekolah. Aku sukakan badannya yang tegap dan ada six pack tu. Batangnya amat besar dan panjang.
" Abang² ni dah kenape tarik masuk semak ? Adik takut laa. " aku sengaja berkata sedemikian
Aku lihat abang fattah di tepi pokok sedang hisap rokok. Lantas dia berkata " adik jgn takut. Abg² kat sini cuma nak bg puki adik tu dah tak gatal. Kitorang nak bg adik mengerang. Nk bg puki adik sedap. " semua yg ada kat situ gelak.
Abg khai yg ada dibelakangku dtg dan meramas tetek ku. Aku hanya membiarkan. Semua yg ada dtg kepada ku dah menanggalkan pakai ku kecuali tudungku. Aku sudah terangsang. Air pantat ku makin banyak. Abg fattah menjilat puki ku dengan rakus. Aku suka caranya. Abg fattah mula memasukkan jarinya ke dalam puki ku.
"Arhhh arhhh sedapnye bang . lama tak dapat camni , dalam sikit bang jari tu , ahh ahhh .. " kata ku kegersangan.
Abg fattah melajukan jarinya. Aku pula makin kuat mengerang. Aku dapat melihat abg fattah mengeluarkan iphone nye. Dia merakam pantat ku yg banjir. Aku menjilat lidah sendiri macam seorang bohsia.
Lantas mereka mengerjakan ku smpai tengah malam. Ops ye aku lupa. Mereka membawa aku ke pondok tempat mereka lepak dan aku dijolok disitu. aku tahu mereka suka pantat aku .
Tengah malam tu mereka hantar aku balik. Bila nek som tanye kenapa aku balik lmbat aku kata yang aku buat kerja sekolah dirumah kawan. Harini saja aku dah dapat RM200 lebih. Puki sedap poket pun tebal.
*Ada ke yg baca cerita ni ? Nqk sambung ke tak ek ? Baru je blaja berkarya hehhee "
YOU ARE READING
Aku awek tudung
RomanceKisah biasa kekadang emosi tak tentu pasal . Aku derita. Aku juga kecewa. Kau segalanya. Bertakhta dijiwa. I dont know how to describe this story so just read it. Cerita ini mungkin akan jadi agak panjang tapi slow update. Sorry.