Part 11

38.3K 138 4
                                    

Hubungan Mak Mah dengan aku agak renggang selepas kejadian pasu pecah itu. Aku pun taktahu apa kena dengan orang tua ni. Ditegur sepatah , dijawah setengah patah. Aihh nak buat kerja pun susah.  

Aku termenung dibelakang rumah. Air terjun menjadi bahan tatapan ku ketika itu.

 Air terjun menjadi bahan tatapan ku ketika itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Belakang Rumah.

Segala kejadian yang berlaku 9 Tahun lepas mula terimbau. Aku dan si kembar yang terumbang ambing untuk hidup. Alang halau kami dari rumah Nek Som. Rumah itu dirobohkan dan dibina rumah baru untuk disewa. Belum lagi kami keluar , AhLOng dah datang dan ambil si kembar. DIa meletakkan syarat yang amat berat tetapi aku berusaha sedaya upaya untuk keluarkan Si Kembar. Mereka dijadikan cagaran. 

Abang Hafiz pulak aku cuba lupakan. Ingat senang ? Aku kerja kedai makan siang malam untuk bayar hutang AhLong. Sakit seorang diri. Semua menyeksakan. Aku pandang rumah Abang Hafiz. Walaupun aku cuma orang gaji , tetapi tidur malamku sudah sangat selesa walaupun tilamku nipis sahaja. Mesti bestkan kalau dapat tidur atas katil tebal dengan Abang Hafiz. Pastu peluk body dia yang tough tu. Air mata aku seka. Hmm aku rasa Abang Hafiz dengan Mellisa ni ada problem kut. Tu yang macam tak ngam sangat. Tapi takpe , aku tak kesah, Senang sikit nak jalankan rancangan aku. 

Kau akan lihat perangai sebenar aku Mellisa. 

===============================================================================

Kereta Toyata Camry mula menjalar masuk apabila pintu pagar automatik itu terbuka. Abang Hafiz ! Rindu la buah hati beta niee... 

Aku berlari dan berdiri disebelah pintu pemandu itu.  Nak tahu tak kenapa aku jadi gedik semacam ni ? Sebab Puan Mellisa takde. Mak Mah pun takda. Pergi mana ? Baru je sekejap tadi Puan Mellisa ajak Mak Mah ke pasar. 

Puan Mellisa ke pasar ? Memang lawak besar la. Tapi tadi aku terdengar yang dia nak ambil hati Abang Hafiz dengan memasak makanan kegemaran Abang Hafiz. Tapi sebelum dia jalankan misi dia , baik aku yang mulakan rancangan aku.

" Mellisa keluar ke ? kereta takde ni ?" tanya Abang Hafiz selepas menutup pintu keretanya.

" Haah . Sekali dengan Mak Mah. Dorang pergi pasar. " jawabku

" Miaa.. rindu ek?" Senyuman Abang Hafiz aku balas. Perlahan-lahan kepalaku dianggukkan.

" Come inside . Saje je kan buat Abang geram " Belum aku buat apa-apa lagi dah geram Abang Hafiz ni.

Lengannya aku pegang. Persis seperti suami isteri.

" Abang nak air ? Mia buatkan nak ?" Abang Hafiz melabuhkan punggungnya ke atas sofa. 

"Nak air Miaa.. Air bawah Mia tu sedap . Air tu selalu buat Abang dahaga bila terbayang. " Ketawa kecilnya kedengaran.

Lantas aku duduk diribanya. " Makin manja la awek tudung Abang ni" ditarik pinggang ku agar terus merapatinya.

" Kenapa manja sangat ? " Tanya Abang Hafiz sambil mengangkat bajuku. Terserlahlah buah dadaku disebalik bra biruku itu.

" Mia nak rampas Abang dari Mellisa !"  dan tanpa aku sangka dia mendukungku ke tingkat atas.

" Tak payah rampas sebab Abang memang hak Mia sepenuhnya " katanya seraya meletakkan tubuhku ke atas kati. Aku perlu memainkan peranan biar hati Abang Hafiz dapat aku ikat.

Baju Tshirt yang aku pakai aku bukakan. Aku tahu kegeraman Abang Hafiz terhadap buah dadaku. Dia tersenyum. Tangannya meramas asetku. Lantas suaraku makin aku buat manja.

" Ahhh Abanggg..     " 

" Yeaa sayang ... " Buah dadaku digoncangnya. Putingku ditarik manja. Lidahnya mula menyapa putimgku. Dihisapnya seperti bayi. Pantat ku sudah basah dengan sentuhan Abang Hafiz. Tubuhku dibaringkan.Dia merangkak menindih tubuhku. Lengannya berada dikepalaku untuk menampung berat badannya. Bibirnya mula mencari bibirku. Sup lidah dari kami bermula. Masing-masing taknak kalah. Sampai kedua-duanya lelah. Kami tersenyum. Batangnya yang keras mula mengesel pantatku yang masih lagi beralas. 

" Miaa , merayu kat Abang MIaa.. Mintak batang Abang sayangggg..." Kali ini leherku pula menjadi mangsa. Diselak sedikit tudungku dan menjilat leherku.

" Humm ahh abangg.. Mia nak batang abangg tu.. nak yang keras tu kat dalam mia punyaa.. Nak abanggg.. "

" Suck mine first " Lantas seluar yang dipakai itu dibuka. Dapat ku lihat batngnya yang tegang itu amatlah memerlukan belaian ku.

Lantas dengan pengalaman yang ada , aku memuaskan batangnya menggunakan mulutku.

Dia mula memasukkan batangnya. Dihenjutnya aku mengikut rentaknya. Kadang laju kadang perlahan.

Yang pasti aku sukakan layanan yang seperti tidak puas dengan isterinya itu. Kali ini dia mengambil langkah berani iaitu memancutkan benihnya ke dalam pantatku.

Seusai persetubuhan itu , aku cuba banguin untuk membersihkan tubuhku dibilikku. Tetapi tanganku ditarik dan dipeluknya.

" Terima kasih sayang. Mia tak pernah tak sedap " Tubuhku dipeluk kemas. 

Aku tersenyum. Kau kalah Mellisa !!



Aku awek tudungWhere stories live. Discover now