Aku tak percaya apa yang mata aku saksikan sekarang . Serius lahh weiii...
Tadi Puan suruh aku buatkan air dan hantar ke depan. Jus oren yang aku buat aku bawa ke depan dan mata aku sedang bertembung dengan matanya.
Dia makin kacak. Dia nampak matang. dan dia masih lagi boleh buatkan jiwa aku bergetar hebat.
" Ehem.. " Air aku letakkan diatas meja dan ingin berlalu pergi kerana aku sedar deheman daripada Puan Mellisa itu memang ditujukan untuk menyedarkan aku.
" Siapa ni Mel ? " tanya si Dia.
" Orang gaji baru. " perkataan orang gaji sengaja ditekankan.
" Ehh Miaa , lain kali jangan suka sangat tenung suami orang macam tu. sedar sikit yang awak tu pembantu bukan mem dalam rumah ni . lagi sekali saya tengok awak tenung suami saya macam tu , saya pecat awak ! Faham ? " tegasnya
" Faham Puan. Saya ke belakang dulu "
dan aku tahu matanya mengejar langkahku ke belakang itu.
================================================================================
Aku menangis lagi malam itu apatah lagi bila mengenangkan bahawa Abang Hafiz dah jadi milik orang lain bukannya milik aku. Aku merenung diri aku ketika itu. Berkain batik dan baju Tshirt .Tidak setanding langsung dengan pakaian Puan Mellisa. Baju tidurnya kelihatan lebih mewah.
AKU MAHU ABANG HAFIZ !!!! Bentak hatiku.
dan tangisanku ketika itu semakin kuat. Tapi aku sangat berharap Kak Mah tidak mendengar tangisanku. Kak Mah juga adalah pembamtu rumah ni cuma dia bekerja lagi lama dari aku.
Setelah menghabiskan tenaga mengalirkan air mata , aku bangun dan menuju ke tandas yang berada di dapur itu. Selepas membasuh muka , aku ke peti sejuk . Air sejuk aku tuangkan ke dalam gelas.
Terasa sepasang tangan kekar yang sedang memeluk pinggangku. Aku rindu sentuhan ini. Aku memejamkan mata untuk seketika cuba menghayati sentuhan yang aku rindui itu.
" Rindu sayang Abang ni. Mana Mia menghilang ?" Dia memusingkan tubuhku ke arah nya. Matanya tajam menikam mataku. Aku lupa bahawa aku ini cumalah pembantu rumah bukan isterinya. Aku tidak sepatutnya berada dalam keadaan begini.
" Tuan , kitaa..." tidak sempat aku menghabiskan ayat ku , terasa bibirnya di bibirku. Dijilatnya bibir bawahku ketika itu.. Ahhh akhirnya aku dapat rasai sentuhannya kembali.
" I miss you a lot sayang . Mia tak rindu abang ke ?" Pipiku elus lagi. Aku hanya mendiamkan diri memerhatikan tingkahnya.
" Mia makin cantik. Makin gebu , makin sedap peluk. Mesti makin ketatkan ?" tangannya ke bawah mengusap pantat ku dari luar dengan perlahan. Aku makin terangsang.
" Mia masih macam dulu tak banyak cakap tapi abang tahu mia suka kan abang buat macam ni kan ?"
Tangan nya sudah dapat memegang pantatku dari dalam malah dia mengosok dengan laju. Aku mengerang ditepi telinga nya. Dia kelihatan geram dengan desahan ku akhirnya mengigit buah dadaku. Lebam.Kain batikku sudah jatuh. Baju Tshirt yang aku pakai juga sudah diangkat.
" Besarnya" tenung Abang Hafiz dan mula menjilat bahagian buah dadaku itu. Dia gigit , ramas , jilat sepuasnya. Dan akhirnya aku mengejang megeluarkan cecair gatal ku.
" Pergilah tidur. Abang akan pastikan kita kahwin secepat mungkin ! " katanya itu bagaikan sebuah janji buatku.
" Mia taknak hal macam tadi jadi lagi. Mia rasa serba salah dengan Puan Mel. Dia baik dengan Mia tapi Mia menggatal dengan suami dia pulak. Mia tak patut buat camtu " kataku sambil menunduk. Ahh Miaa , kau pun suka Abang Hafiz buat kau macam tadikan ? Marah ohatinya ketika itu.
" Mia nak cakap apa , cakaplah. Abang tetap dengan keputusan Abang. Kali ni Mia jangan harap Mia boleh lari lagi dari Abang ." katanya. Lantas dia mencium dahiku lama. Dia melepaskan tubuhku dan berlalu pergi.
" I love you , sayang "
Mia pun love love abang jugak. tapi kata-kata itu hanya lah berada didalam mindanya saja.
Korang setuju ke kalau dorang kahwin ? Hmm
YOU ARE READING
Aku awek tudung
Любовные романыKisah biasa kekadang emosi tak tentu pasal . Aku derita. Aku juga kecewa. Kau segalanya. Bertakhta dijiwa. I dont know how to describe this story so just read it. Cerita ini mungkin akan jadi agak panjang tapi slow update. Sorry.