Здравейте казвам се Ана но може да ми викате Ани на 17 и изглеждам така:
Много се старая за външния си вид! И така към реалноста:
Ваканция е ммм...... кеф на буци! Алармата ми би в 7:30 станах оправих се и излязох от стаята. Докато слизах видях икономката Мария много свестна жена и така аз уважавам своите прислуги.
М: Добро утро Ани какво ще желаеш за закуска след тренировката?
А: Добро да е Мими! Ами... мисля да е плодово мляко с боровинки.
М: Добре така да бъде като се пребереш ще те очаква в хладилника.
А: Ок! Чао до после.Излязох от вкъщи, сложих си слушалките в ушите а телефона в джоба и започнах да обикалям с тичане нашия квартал.
След 1:30 минути:
Прибрах се вкъщи и останових че икономката я няма. Отидох в кухнята и видях бележка на хладилника която гласеше: Ани аз излязох по работа. Закуската ти е в хладилника. А и за изненада баща ти се връща довечера и каза че ще те изненада с нещо. С много обич Мими!
Като прочетох това се зарадвах тати ще се пребере!
Чудите се от къде. Ами с няколко думи той е създал групата MAGCON и са по турнета постоянно! А за майка ми тя почина при самолетна катастрофа когато бях на 3 годинки.
И така след като закусах се изкъпах и се преоблякох.
Реших да гледам филм. Гледах Дрифт в токийо ли беше абе нещо такова даваха по NOVA TV.
Огледах се то часа станал 19:30. Реших да се обадя на моята приятелка Александра!
След втория сигнал тя вдигна:
Ал: Хей момиче какво си правиш?
Ан: Нищо реших да те чуя че не сме си говорили от онзи ден.
Ал: Аха.... някакви новини?
Ан: Да баща ми най-сетне ще си идва и имал изненада за мен. При теб нещо ново? Как върви с Люк?
Ал: Това е супер! При мен нещо ново няма освен че Люк ме покани на среща утре в 20:30 а аз незнам какво да облека. Би ли дошла утре да ми помогнеш защото теб те бива повече от мен!
Ан: Ама разбира се! Утре идвам у вас в 17:00 хем ще си поговорим.
АЛ: Много ти благодаря без теб накъде съм!
Ан: Ок чао до утре че някой звъни на вратата!
Ал: Чао!Станах от дивана в хола и отидох да отворя. Когато отворих от там влезе баща ми(името му е Брадли)
След като го видях се хвърлих на врата му а той ме гушкаше:
А: Татееее......
Б: Охоо примцеската ми тя как си?
А: Добре а ти?
Б: И аз!
А: Ъ... тате каква изненада имаш за мен?-полюбопитствах
Б: Виж сама!- след него влязоха около 11 момчета.
А: Каквоооо?- питах го с такава ярост че той подскочи.
Б: Дъще дръж се прилично се пак те ще живеят вече с нас!
А: Каквоооо? - изписках аз
Без да казвам нищо си взех ключовете за черно матовото ми ламборджини:И отпраших с пълна гас! Гледах как момчетата ме гледат с зепнали ости и с лиги явно не си са ме представяли със спортна кола и да отпрашвам с 200 км/ч. Отидох на моето място далеч от вкъщи! Едно езеро с красива полянка обсипана с цветя. Стоях там продължение на 2 часа реших да се пребирам. Преди това си взех една кутия цигари Eva с мирис на ябълка. Да понякога пуша рядко. Попринцип при трудни моменти като тоя. Тъкмо пребирах колата в гаража и кой да видя Камерън се наместил в бялото ми ауди R 8. Излязох от сегашното ми превозно средство и изкрещях с цяла сила:
А: Ей ся та убих. - той веднага излезе от нея заключи я и започнах да го гоня.
К: Момчета тя иска да ме убие- изкрещя и се скри зад Джонсън.
А: Нямаше да те убивам ако не ми беше барал колите!- изкрещях и го замерих с една декоративна възгшавница.
К: Добре добре извинявай няма повече да ги пипам! Искаш ли да гледаш филм с нас?
А: Ами добре!- настаних се до него в края на дивана. Гледахме отрят съмоубийци. По едно време той ме гушна през кръста а аз се згуших в него. И така сме заспали.
YOU ARE READING
👑MAGCON👑
FanfictionМоята къща с 11, че и повече луди глави! Анна е едно най обикновенно момиче. С "нормален" живот. Както малка тя е била малтретирана по ужасяващ начин което в следствие на време я е променило, но се появяват те. Истинското и спасение. Момчетата които...