Катастрофата

348 26 6
                                    

ГТА:
Днес бе заминаването към ЛА. Да мина цял месец. С Кам си подобрихме отношенията. Постоянно сме заедно.

Та както казах днеска е заминаването. Сега сме на летището и дъа....  Частния самолет дойде и се настанихме. Аз бях с Кам а останалите както се настанят не ги гледах. Обачееее Джонсън не ми обръща никакво внимание и е довлякъл с нас някъв парцал. Не ревнувам ама тя е ужасна. Заплаши ме, че ако го приближа ще ме убие. Тази ковра.. Казва се Анастасия. И така бяхме в самолета и излитахме. Говорихме си смяхме се и какво ли още не. Изведнъж всичко спря. Светлините станах червени а останалите се паникьосаха не, че аз не. 

-Кам какво става?

-Незнам, но май падаме!

-Аааааа!😱😱😱😢😢😢

С Кам се прегърнахме и самолета се сгромуляса на земята заедно с нас. Ние загиваме,а хумора на шест. Усетих удара. Когато се опитах да се надигна видях как всички освен мен са си добре. Приспа ми се. Кам ми биеше шамари така, че да не заспя, но уви. След това не помня нищо. Просто черна тъма.

ГТК:
Вече четири месеца Ани е в кома. Казаха, че е претърпяла операция и няма да изглежда както преди. Вече четири месеца стоя тук. В подтискащата бяла стая. Боли ме да я гледам цялата в бинт, гипс и тръби. Прибирам се само, за да се изкъпя и да взема нещо за ядене. Останалите също идват на посещение.

Клекнах до нея и хванах ръката и. Заплаках силно.

-Де да можеше в момента да си будна до мен сега!
Липсваш ми Ани!
Липсваш на всички!
Не мога да те гледам така!
Мъчно ми е!
Искам да се оправиш!
Обичам те Ани!
Не мога без теб.
Спомняш ли си когато се нарязах?
Беше зареди теб.
Когато те видях с Мат и когато те видях как се гледате с Джонсън не можах да се здържа.
Обичам те Анна Смит!

Проплаках още по силно стиснал ръката и и заровил глава в нея. Усетих как тя е стисна леко ръката ми. Веднага станах и извиках лекари. След няколко минути те излязоха и ми казаха, че е добре и може да я посетя и да си тръгнем.

ГТА:
Чух всичко което Кам ми разказа. Сърцето ми затуптя по-бързо. Чух даже как уреда почна да пиука по-бързо ама той не се сети. Възможно ли е..... Неее та той ми е най-добър приятел. Откъснах се от тези мисли и взех телефона си. Когато видях отражението си то не бе същото. Хем съм красива хем ми се реве. Не приличам на старото ми аз.

______________________________Здр мдр хора! Надявам се да ви хареса! Сорри за късите глави и напърво място за грешките!Айо ви хр вотвайте

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

______________________________
Здр мдр хора! Надявам се да ви хареса! Сорри за късите глави и напърво място за грешките!
Айо ви хр вотвайте. Знам че съм нахалитет! Към
Gabriela622 имам да давам много благодарности!

Бай бай бичка ви!!! ❤❤❤💝💝💝

👑MAGCON👑Onde histórias criam vida. Descubra agora